Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě M6

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Yojimbo
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 05.10.2011 00:00

#1 Příspěvek od Yojimbo »

Zdravím, chtěl bych si pořídit M6 coupé a tahle mi padla do oka - http://www.ar-cars.cz/nabidka-vozu/bmw-rada-6

Je to přesně barevná kombinace, kterou chci - modrý lak, černobílý interiér. Ta bílá kůže je fantastická a hlavně se mi líbí, že je bílý i celý středový tunel a spodní část palubky, ne jen sedačky a obložení dveří, jak u většiny ostatních s bílou kůží. Cena je taky zajímavá, některé jiné inzeráty jsou cenově naprosté nesmysly.

Pořád je tu ale dost otazníků. V první řadě bych se chtěl zeptat, jestli tu náhodou někdo z vás tuhle M6 nezná a něco o ní neví. K dotazu mě inspiroval jeden topic, kde autor varoval před stočenou E60 M5 na prodej.

Pak by mě taky zajímaly názory, jestli tenhle ročník s 64000 kilometry za tuhle cenu nebude past na peníze. M6 po faceliftu by byla lepší, u těch starších jsem četl hrůzy o převodovkách. V zahraničních inzercích je to celkem běžná cena za takhle starou M6, ale u nás je to rozhodně cena z té nižší kategorie, protože češi se evidentně snaží na všem vytřískat maximum (viděl jsem 2005 M6, najeto 150000 km, za 1,5 milionu, bez komentáře). Tak přemýšlím, jestli je cena nižší, protože prodejce není nenažranej idiot, nebo jestli to auto není v mizerným stavu. Uvítal bych názory spíše lidí, co mají s touto generací M5, M6 nějaké zkušenosti. Teoretiků bez zkušeností je plný internet.

Auto aspoň vzhledově zdá se být v perfektním stavu. Interiér je jako nový, na sedačkách nikde nejsou vidět žádné praskliny, ačkoliv na boku často bývají. Kola jsou sice nevkusná a nesedí k vozu, ale to je maličkost, koupím jiné. Spíš mě trápí ty otřesné nálepky V10 na blatnících. Trochu to vypovídá o tom, jaký asi byl předchozí majitel. Nejspíš mladé ucho, chtěl celému světu ukázat, že má desetiválec pod kapotou a nejspíš podle toho i jezdil, což se mohlo na vozu podepsat a nemusím to hned na začátku poznat.

Poslední věc, myslíte, že je reálné usmlouvat cenu na 700 tisíc? Pořád by se to pohybovalo v cenách podobných aut na mobile.de a vůz je inzerován již od začátku září, takže jim tam nějakou dobu stojí.

Za případné názory budu vděčný.
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od xyron »

Tahle M6 je někoho odsud... je vyvešená v inzerci bmw prodej... dokonce za lepší cenu pro klubáky.. mrkni se tam...

update: tady mas přímo link

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=116595
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#3 Příspěvek od pesa »

SMG pumpy odchazely a byly meneny v zaruce - pote uz byly OK. Mel by o tom mit zaznam (cena 70tis)
Tlumice pry vydrzi 100tis a 80tis stoji (ja mam nyni 120 a zatim v poho)
Odchazely "stearing angle sensors"
Odchazeji ridici motorky skrtících klapek (jsou 2 a stoji kazdy 18tis)
Pokud karu nastartujes tak by jsi nemel slyset zadny bouchani retezu nebo podobny zelezny rachot!
Mel by se pouzivat jen TWS 10W-60 a menit čím častěji tím lepe (např. 10tis)

pri studenem startu motor "rachta" viz test Tiffa Needella z Fift Gearu - 4. minuta:
http://www.youtube.com/watch?v=_zYWOqm_Zkc

snad jsem ti trosku pomohl...
jinak pekna kombinace a s tema kolama mas recht :)
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#4 Příspěvek od danm5 »

Mám otázku, nepochopil jsem jestli to rachtání na videu v prvních vteřinách po nastartování motoru je v pořádku, nebo naopak?
Yojimbo
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 05.10.2011 00:00

#5 Příspěvek od Yojimbo »

To by mělo bejt v pořádku. :wink:

Díky oběma za rady, určitě pomohly. :) 64 tisíc km bych se teda nemusel bát, předpokládám?

Četl jsem si popis v tom threadu o prodeji dané M6 a nechápu, jak mohl někdo za tyhle kola dát 150 tisíc. :lol: Bych mohl navrhnout, ať si je nechá i s pneu a sleví mi 100k. :D
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#6 Příspěvek od Dally »

Yojimbo píše:To by mělo bejt v pořádku. :wink:

Díky oběma za rady, určitě pomohly. :) 64 tisíc km bych se teda nemusel bát, předpokládám?

Četl jsem si popis v tom threadu o prodeji dané M6 a nechápu, jak mohl někdo za tyhle kola dát 150 tisíc. :lol: Bych mohl navrhnout, ať si je nechá i s pneu a sleví mi 100k. :D


No jestli jsou to skutecne original Schnitzer IV, tak jsou kovana a stavala dost. Nicmene original M6 19" jsou taky kovane a lehci. Kdyby na ni mel 20" Schnitzer V nebo VI, tak to je jina, ty jsou hodne lehka Forged magnesium a ta cena je opodstatnena.

Co se tyce tech "V10" nalepek tak naprosto souhlasim a majitele a historii bych si proveril. A kupovat M bez diagnostiky je taky blbost, takze si zajedte do autorizaku,
kde nikdy nebylo a nechte si nacist chyby/udelat predkupni prohl.

Jinak chvilkove lehke cvakani/rachtani zastudena delaji solenoidy 'zdvihatka' vanosu do kterych se musi postupne dostat olej, je to bezne.

Co se tyce najezdu tak nelze pausalitovat. Tenhle motor se da odrovnat za mnohem min km nez 64t, ale taky muze najet 200t dalnicnich km bez poruchy... To samy o diffu a SMG (pumpu uz ma asi vymenenou jako skoro kazda... )
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#7 Příspěvek od pesa »

spoustu uzitecnejch rad najdes jeste na http://www.m5board.com
Odpovědět