
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW M5 E60 nebo BMW M3 E90
Chlapi divize M je sice pro sportovněji založené řidiče, ale do okruhového speciálu to má sakra daleko
proto nemám rád jízdy na okruhu, protože auto dostává neskutečnou čočku. Kilometry ujeté na okruhu se násobí 7x. Pokud chce někdo aktivněji jezdit na okruhy s M3 , musí vyměnit minimálně brzdy a nejlépe s podvozkem. Jsou to prostě auta, které mají na běžné silnici nadprůměrné jízdní vlastnosti a výkony. Pro běžné ježdění a občasné svezení se na volné okresce je to v poho, ale na okruhu jen lehce 


Na okruhy bych se chtěl občas podívat a pořádně auto provětrat a to je asi jedinej důvod proč jsem přemýšlel o E60 jako daily a M3 E46, protože jsem právě slyšel, že auto dostává na okruhu záhul a ničit si M3 E90/M5 E60 jako moje jediné vozítko by se mi nechtělo asi. E46 by určitě tím pádem nezůstala bez úprav a kdybych ji koupil, tak z ní udělám něco jako M3 GTS E92 a dostala by podvozek a pořádné brzdy třeba od AP, aby něco vydržela. Právě ten kámoš co má S3 mě přesvědčoval, že na Nordchleife viděl spoustu M3 i s rámem místo zadních sedaček a byly normálně na značkách, tak nevím co to obnáší, myslel jsem, že musí mít výjimku výrobce 

NSH píše:Na okruhy bych se chtěl občas podívat a pořádně auto provětrat a to je asi jedinej důvod proč jsem přemýšlel o E60 jako daily a M3 E46, protože jsem právě slyšel, že auto dostává na okruhu záhul a ničit si M3 E90/M5 E60 jako moje jediné vozítko by se mi nechtělo asi. E46 by určitě tím pádem nezůstala bez úprav a kdybych ji koupil, tak z ní udělám něco jako M3 GTS E92 a dostala by podvozek a pořádné brzdy třeba od AP, aby něco vydržela. Právě ten kámoš co má S3 mě přesvědčoval, že na Nordchleife viděl spoustu M3 i s rámem místo zadních sedaček a byly normálně na značkách, tak nevím co to obnáší, myslel jsem, že musí mít výjimku výrobce
tak si kup běžnou 5er na ježdění pro rodinu...
a pro radost E46 M3 a ještě ti zbyde 5ti kilo na úpravy a další....asi bych šel touto cestou ...do té M3 ti nikdo nebude kecat protože doma bude 5er a ty se můžeš pořádně vyřádit na okruhu ... určitě zajimavá možnost na zvážení.
kup si jedno auto. nedas do neho vic penez nez do dvou.
s jednim se zzijes rychleji a uzijes si ho kazdy den...
kazde auto bych doporucil jednou za 2 rok:-) vytahnout na okruh, aby se s nim nejen clovek zzil, ale zjistil chovani na a za limitem. Pokud nezkousite trefovat brzdne body, tak je M ve svem zivlu... proste nejvetsi pruser je stale stridani fullgas a full brake a to NEMUSITE a pak si s M uzijete oba
s jednim se zzijes rychleji a uzijes si ho kazdy den...
kazde auto bych doporucil jednou za 2 rok:-) vytahnout na okruh, aby se s nim nejen clovek zzil, ale zjistil chovani na a za limitem. Pokud nezkousite trefovat brzdne body, tak je M ve svem zivlu... proste nejvetsi pruser je stale stridani fullgas a full brake a to NEMUSITE a pak si s M uzijete oba

NSH jels někdy nějaky okruh sam svym autem? Pokud jsi na okruhu fizycky nikdy nejel tak zapomeň na to že ho usmažiš nebo uvařiš maximalně to rozpališ na rovince a lehky neopatrny uklouznuti v zatačce... to je za předpokladu že maš půd sebezachovy, pokud nemaš půd sebezachovy tak to z nedostatků zkušenosti opřeš do zabradli nebo vylitneš do kačirku.
Pokud bych měl vybrat tak si vemu m3e90, e60 si myslim že budemoc velka pro mě a pak jak řika Pesa uživat si to každy den.
Pokud bych měl vybrat tak si vemu m3e90, e60 si myslim že budemoc velka pro mě a pak jak řika Pesa uživat si to každy den.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pesa píše:kup si jedno auto. nedas do neho vic penez nez do dvou.
s jednim se zzijes rychleji a uzijes si ho kazdy den...
kazde auto bych doporucil jednou za 2 rok:-) vytahnout na okruh, aby se s nim nejen clovek zzil, ale zjistil chovani na a za limitem. Pokud nezkousite trefovat brzdne body, tak je M ve svem zivlu... proste nejvetsi pruser je stale stridani fullgas a full brake a to NEMUSITE a pak si s M uzijete oba
No to si rozhodně nemyslím ... pokud tady přemýšlí od E46 M3 s polorámem atd. tak na denní ježdění s tím autem bude "trpět" a jakmile bude dělat nějaký kompromisy tak na okruhu zase budeš nadávat že to je nahovno


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Taky je otázka, co znamená "okruh". Něco pálí brzdy, něco žere gumy… Je rozdíl Most vs. Mýto vs. Brno vs. Salzburgring…
A styl jízdy. Pokud najedeš 200 kol ročně, budeš mít jiné nároky, když máš 20 kol za život.
Třeba na Nordschleife se dají dát s Performance brzdama (nebo keramikou) tak 2–3 "kola" (po ~25km) po sobě, než jsou na kaši brzdy a gumy. S lehkým párminutovým dochlazením se dá jezdit téměř nepřetržitě. Ale zase je rozdíl, jestli jezdíš za 7:30 nebo za 10:00, to se pak taky projeví.
Jo pravda soudim spíš podle 130i, E46 M3 nebo Z4MC, ty jsou všechny lehčí — u E90 M3 by mě zajímalo třeba chlazení převodovky, jak by vypadalo 0:}
A styl jízdy. Pokud najedeš 200 kol ročně, budeš mít jiné nároky, když máš 20 kol za život.
Třeba na Nordschleife se dají dát s Performance brzdama (nebo keramikou) tak 2–3 "kola" (po ~25km) po sobě, než jsou na kaši brzdy a gumy. S lehkým párminutovým dochlazením se dá jezdit téměř nepřetržitě. Ale zase je rozdíl, jestli jezdíš za 7:30 nebo za 10:00, to se pak taky projeví.
Jo pravda soudim spíš podle 130i, E46 M3 nebo Z4MC, ty jsou všechny lehčí — u E90 M3 by mě zajímalo třeba chlazení převodovky, jak by vypadalo 0:}