Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Náklady na provoz M3
Ok, díky Maco.
Prosímvás chci se ještě zeptat, tak jsem brouzda po inzercích a kolem 700 tisíc se dá koupit M3 e92 s najetýma kilometrama od nějakých 70 tisíc nahorů, jelikož je to sportovní auto tak všechno je opotřebováno rychleji než u běžnýho auta. Myslíte, že když bych koupil něco okolo 70-90tkm, že do toho budu muset dalších 100-200 tisíc vložit.
Najedu ročně 10 tisíc km, ale bojím se toho, že když to koupím, tak hned budu muset měnit diferák, spojku a pod. věci co jsem se tu dočetl.
Prosímvás chci se ještě zeptat, tak jsem brouzda po inzercích a kolem 700 tisíc se dá koupit M3 e92 s najetýma kilometrama od nějakých 70 tisíc nahorů, jelikož je to sportovní auto tak všechno je opotřebováno rychleji než u běžnýho auta. Myslíte, že když bych koupil něco okolo 70-90tkm, že do toho budu muset dalších 100-200 tisíc vložit.
Najedu ročně 10 tisíc km, ale bojím se toho, že když to koupím, tak hned budu muset měnit diferák, spojku a pod. věci co jsem se tu dočetl.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No to je klidně dost možný, že to menit budeš
je rozdíl 70-90tis km prcačky do práce, když s tím někdo jezdí, a když s tím někdo jezdí na výlety na okruh
to jsou pak uplně jiné kilometry. Proto je potřeba se pídit po celkovým stavu a servisní historii a ne po tom kolik to má jen najeto...


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Tiano píše:Ok, díky Maco.
Prosímvás chci se ještě zeptat, tak jsem brouzda po inzercích a kolem 700 tisíc se dá koupit M3 e92 s najetýma kilometrama od nějakých 70 tisíc nahorů, jelikož je to sportovní auto tak všechno je opotřebováno rychleji než u běžnýho auta. Myslíte, že když bych koupil něco okolo 70-90tkm, že do toho budu muset dalších 100-200 tisíc vložit.
Najedu ročně 10 tisíc km, ale bojím se toho, že když to koupím, tak hned budu muset měnit diferák, spojku a pod. věci co jsem se tu dočetl.
Já si svoje nechal dovézt začátkem roku (klasika - italský auto z neměcka

Tiano tak kupovat takové auto a nemít 200 v rezervě je celkem nerozum. Prostě posrat se může jakékoliv auto a ikdyž je podle mě tohle auto při běžném provozu držák tak náhoda je blbec. 4 nové pneu, nové brzdy , oleje a filtry a jsi v tom za 80
a to je běžný spotřebák, nic pokaženýho. Tím tě nechci strašit, nemusíš do ni dát rok ani korunu , ale taky můžeš. Je to o štěstí.
