Zdravím všechny,
mám problém, poněkud jsem se zakoukal do e34 M5....klasický tvary....parádní výkon a slušná pořizovací cena.
Co se chci zeptat, je to rozumná volba? Dost mě odradila diskuze pod tímhle článkem, kde popisuje nick Integrale problémy s motorem.
[code]http://www.dfens-cz.com/komentare.php?
http://www.dfens-cz.com/komentare.php?akce=fullview&cisloclanku=2012021204&page=2&style=
Dá se v případě koupě slušného kousku vejít se servisem do 100K ročně?
Díky za odpovědi a zkušenosti.
(druhá varianta je e39 540i....ale Mpower je Mpower)
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e34 M5 ano nebo ne?
V tom článku jsou kecy. Všechno je to o tom jak se k tomu autu bývalý majitelé chovali a jak to servisovali.
Je fakt,že na denní ježdění do práce to fakt už není to asi e39/M5. Ale je to o tom jaký máš rozpočet.Pokud na to máš tak stím klidně denně jezdi.
Auto s cenou pod 100 tis. je a bude vrak.
Auto kolem 150-200 tis.bude slušné,ale stejně Tě nějaká investice bude čekat.
Auto jako NOVÉ je od 300-400 tis.
Je fakt,že na denní ježdění do práce to fakt už není to asi e39/M5. Ale je to o tom jaký máš rozpočet.Pokud na to máš tak stím klidně denně jezdi.
Auto s cenou pod 100 tis. je a bude vrak.
Auto kolem 150-200 tis.bude slušné,ale stejně Tě nějaká investice bude čekat.
Auto jako NOVÉ je od 300-400 tis.

Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 44
- Registrován: pon 16.07.2012 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Rendis píše:V tom článku jsou kecy.
Jako autor článku se ptám, co jsou kecy? (jsou tam 2 nebo 3 bláboly ale pokud myslime to samé

Servis 100k ročně? Když bude v pořádku a budeš se k ní dobře chovat, tak i 10k ročně.
Nic dražšího než motor tam na udržbu není (pokud beru nutnost opravy něčeho)
Difer repasuješ za 7k, řizeni repasuješ za 5k, převodovku zatím nevím (ale nebude se lišit od jiných převodovek).
A u motoru zaleží co ale dát to do servisu (kvuli problému s motorem) nebo nedej bože do autorizovaného... Nechaš tam i kalhoty. Neautorizovaný servis BMW v Ostravě si za rozebrání a vytažení motoru S38 učtuje 30k kč. (bez výměny čehokoliv či zpětného složení)
Tlumiče, pokud chceš origo s EDC či nivem stojí nové 3100 USD, mužeš si je nechat repasovat, což bych možná dokazal zajistit. Osobně jsem zvolil bilstein B8 a za všechny 4 jsem dal něco okolo 15k kč.
Ostatní náklady se neliší od jiné E34 (ramena, čepy a to okolo.)
Buď máš penize nebo si to uděláš sám nebo si kup něco jiného. Toť můj nazor.