Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
SMG II F1 vs manuál v E46 M3
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 804
- Registrován: úte 18.07.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, nenašel jsem tu žádný topic, který by se věnoval konkrétně tomuto srovnání. Najde se tu toho dost, ale všechno je roztahaný po různejch tématech.
Chtěl bych zde sesumírovat hlavní i vedlejší výhody a nevýhody SMG v M3 oproti manuálu. Nejlépe od lidí co E46 m3 vlastnili.
Základní dotazy:
Kolik to SMG vydrží v průměru km?
Co se na SMG nejčastěji porouchá?
Kolik stojí oprava SMG, popř kolik stojí SMG nové?
Kolik se teď pohybuje v průměru cena za použité SMG?
Byl u SMG nějakej "facelift"?
Jde mi vždy o takovej průměr při průměrnym zatížený.
Chtěl bych zde sesumírovat hlavní i vedlejší výhody a nevýhody SMG v M3 oproti manuálu. Nejlépe od lidí co E46 m3 vlastnili.
Základní dotazy:
Kolik to SMG vydrží v průměru km?
Co se na SMG nejčastěji porouchá?
Kolik stojí oprava SMG, popř kolik stojí SMG nové?
Kolik se teď pohybuje v průměru cena za použité SMG?
Byl u SMG nějakej "facelift"?
Jde mi vždy o takovej průměr při průměrnym zatížený.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
V e46 M3 je jiná SMG než třeba v 330i. Odejít Ti může takzvaný robot, je potřeba ho kontrolovat, co vím, tak někteří ho potřebovali třeba jen přetěsnit. Obecně platí, že SMG spousta lidem moc nevyhovuje na popojíždění po městě, ale zase to vynahrazuje na okreskách...
Životnost je jako se vším, záleží na předchozím zacházení a na jaké nastavení SMG majitel převážně jezdil...
Koukni na e46 klub, tam toho je popsáno více...
Životnost je jako se vším, záleží na předchozím zacházení a na jaké nastavení SMG majitel převážně jezdil...
Koukni na e46 klub, tam toho je popsáno více...
Anton píše:Zdravím, nenašel jsem tu žádný topic, který by se věnoval konkrétně tomuto srovnání. Najde se tu toho dost, ale všechno je roztahaný po různejch tématech.
Chtěl bych zde sesumírovat hlavní i vedlejší výhody a nevýhody SMG v M3 oproti manuálu. Nejlépe od lidí co E46 m3 vlastnili.
Základní dotazy:
Kolik to SMG vydrží v průměru km?
Co se na SMG nejčastěji porouchá?
Kolik stojí oprava SMG, popř kolik stojí SMG nové?
Kolik se teď pohybuje v průměru cena za použité SMG?
Byl u SMG nějakej "facelift"?
Jde mi vždy o takovej průměr při průměrnym zatížený.
Vyhody: rychlost razeni, sport rezimy,
Nevyhody: narocnejsi na udrzbu, nakladne pripadne opravy (pumpa atd...)
1)vydrzi podle zachazeni, driv se vysere spojka nez neco na prevodovce... je to klasicka skrin osazena hydroele. systmem, jednoduche a funkcni...
2) pumpa, pruzinky razeni, zavzdusneni pri servisu
3)nova 120tis (cca 4500e origo od bmw), opravy dle zavady, pumpa 1500eur nove, pouzite 500-700 euro
4) 20tis bez zaruky
5)smg I e36, smg II e46 (od r2003) do 2002 smg I ,smg III M5,M6
JInak za me jestli klacek nebo smg...tak smg patri to k M3, je to zavodni nastroj

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
to je logicky sranec jak bota ne? ten volič funguje jako joystick pro robota, kterej mechanicky ovládá táhla. Ten impulz je jedno jestli jde z tama či z tama, výsledou mrdu, kterou to udělá je stejná 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Žádná SMG I v E46 M3 není a nebyla, E46 M3 má SMG II od začátku výroby.
SMG je stejné napříč všema verzema serie přes CSL a CS, je to fuk rozdíl je v SW který lze přehrát a ten SW má právě vliv na rychlost reakce.
V E46 nonM je SSG (nic společného s SMG ale ti kdo tomu prd rozumí to označují za SMG I)
Rozdíl mezi pádlama a voličem, by stěží poznal "nějaký měřič" natož člověk. (a to jen proto, že díky kroužku ve volantu bude "delší vedení").
Je to celé o pocitu.
V příloze máte schéma SMG v M3 po roce 09/02 - došlo k drobným změnám kuli chystanému CSL v různých jednotkách se začali objevovat funkce pro něj, někdy HW i SW někdy jen SW.
SMG je stejné napříč všema verzema serie přes CSL a CS, je to fuk rozdíl je v SW který lze přehrát a ten SW má právě vliv na rychlost reakce.
V E46 nonM je SSG (nic společného s SMG ale ti kdo tomu prd rozumí to označují za SMG I)
Rozdíl mezi pádlama a voličem, by stěží poznal "nějaký měřič" natož člověk. (a to jen proto, že díky kroužku ve volantu bude "delší vedení").
Je to celé o pocitu.
V příloze máte schéma SMG v M3 po roce 09/02 - došlo k drobným změnám kuli chystanému CSL v různých jednotkách se začali objevovat funkce pro něj, někdy HW i SW někdy jen SW.
- Přílohy
-
- G__release_en_svg_sp_SP0000018648.pdf
- (47.28 KiB) Staženo 320 x