...tatík si ho chce pořídit na golf, tak by mě zajímaly vaše názory a zkušenosti co se týká spolehlivosti, jízdních vlastností, pohodlí, atd... původně uvažoval o audi TT, ale rozmluvil sem mu to, že má malý kufr, má to skoro každý a není to tak brutální už od pohledu... jo a není to bmw Díky za veškeré info a rady čeho se vyvarovat a na co dát pozor při koupi...
Kufr v Z3 je tak akorat na igelitku a par blbosti. Z3 primo nemam, ma ji kamarad, v 2.8i a muzu rict ze je to svezeni velice prijemne (nemyslim jen vykonove ale celkove chovani vozu). Sice sem ti neporadil primo na co si dat pozor ale traba prijdou vhod moje pocity z auta (ridil sem uz hodne bmw)
Jojo, díky za názor, nicméně si nemyslím, že kufr je max na igelitku, možná ve verzi kabrio, jenže já mám na mysli verzi coupe, čili pevnou střechu a tam je místa podstatně více...
Drifter píše:Jojo, díky za názor, nicméně si nemyslím, že kufr je max na igelitku, možná ve verzi kabrio, jenže já mám na mysli verzi coupe, čili pevnou střechu a tam je místa podstatně více...
mel jsem ho jednou na servis a je to pecka to coupe je masirka
Z3 coupé je krásný a povedený auto, ale spíš bych si vybral jinou motorizaci, záleží jakej rok máš na mysli, ale ta 2,8 je nic moc, výkon postačující, ale spotřeba je někde jinde(moc vysoko), taky jsem o ní přemejšlel, ale pak sem si koupil sedmu a jsem spokojenej víc než dost.
mám Z3 2,8 roadster
chování a svezení super, M-packetovej podvozek je trošku tvrdší takže na rozbité okresky to neni, jinak super pohodlné auto s úžasnym zátahem, nevim jak coupé ale roadster má trošku kratší převodovku a jede jen 218kmh...ale zase ti to vynahradí zátahem... na sprintech jezdim stejné časy co Z3 3,0l coupé..
spolehlivost motoru 2,8 je jasná, tam je je to jistota bych řekl a ceny dílů sou vesměs stejné s E36, má to stejnou přední nápravu, zadní by měla být shodná s compactem...
co mi přijde relativně drahé je havarijko na tohle auto..ale to už je zase jiná věc...
kdyby tě něco zajímalo tak se zeptej...ale jak řikám nemám coupé...
No pokud si to chce tatík koupit na golf, tak tím si nejsem moc jistej. Já mám problém dát do trojky coupe driver a dřeva a to bude Z3 mít kufr o dost menší. Nehledě na to, že mi to víko kufru přijde dost titěrný.
MartyE30 píše:No pokud si to chce tatík koupit na golf, tak tím si nejsem moc jistej. Já mám problém dát do trojky coupe driver a dřeva a to bude Z3 mít kufr o dost menší. Nehledě na to, že mi to víko kufru přijde dost titěrný.
Pokud mluvíš o Z3 roadster, tak souhlasím, to je tak na nákupní košík, ale už je odzkoušeno, že Z3 coupe (pevná střecha která je prodloužená až po zadní nárazník) celé "náčiníčko" pojme celkem bez problémů i s elektrickým vozíkem a v případě nouze něco může hodit ke spolujezdci na sedačku (jezdí stejně téměř vždycky sám)
Jo tak to je v pohodě, myslel jsem coupe, když jsem viděl ty vrátka, říkal jsem si, že se to tam nemůže vejít. No tak v tom případě bych se toho vůbec nebál.
Pejta-7er píše:Z3 coupé je krásný a povedený auto, ale spíš bych si vybral jinou motorizaci, záleží jakej rok máš na mysli, ale ta 2,8 je nic moc, výkon postačující, ale spotřeba je někde jinde(moc vysoko), taky jsem o ní přemejšlel, ale pak sem si koupil sedmu a jsem spokojenej víc než dost.
a jakou? kupé, neni kabrio... tam prostě neni moc co vybírat leda tak 3.0 170kw a to je zase za víc peněz Z-ka kupé, maj jeno mvrcholnej šestivál
no svor pokud je shodny s kompaktem tak z e36 by tam mohl jit nejak nabastlit a jinak zadni naprava je z kompakta tudis i e30 tak mozna z trici by se dalo
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
zapo píše:Nekdo tu psal ze Z3 ma zadni napravu z compacta....
Pujde na Z3 2.8 coupe(ne roadster, i kdyz je to asi jedno) dodelat samosvor? Pripadne jakej... dik
akorat jsem to delal, daval jsem KAAZ lsd se stavitelnou svornosti Z3 2,8i, cena s montazi 29tis, cca 8hod prace (naprava je opravdu a la e30, nic moc pristup)... majitel tam mel puvodne Torsen, ale prakticky si nevsimnul, ze by to byl samosvor, s tim KAAZ rozdil den/noc... navic se da nastavit svornost dle potreby, je to vyborne vyrobeny i oproti seriovym Bmw samosvorum (jen jeden par lamel na poloosu, tady jsou 3 pary)...