chtěl bych auto do 700tis. se kterým bude radost jezdit a nestratí moc na hodnotě při případným prodeji
napadá mě buď Z4M nebo Alpina Z4 roadster
které bude lepší a bude strácet méně na ceně, má s nimi někdo zkušenosti?
no když se podívám na autoscout24.de tak Alpina S .. jsou tam v celem Německu asi jen 4 .. takže za mě jestli chceš fakt machrovinku, tak Alpinu... i kdyz Z4M je taky bomba...
Když se na to podívám čistě z úhlu selského rozumu, pak spíš asi Z4M... Přeci jenom jich je víc, díly budou dostupnější, především pak co se motoru a podvozku týče...
BTW: V Inveltu v Praze mají na prodej jednu Z4M
Fun Factory = BMW Z4 2.5si
EX Fun Factory = Subaru Impreza WRX STi
Do Německa určitě, to jo... Ale i tak bude Z4M cenově níž... Ale jak říkáš - Alpina je Alpina... Je to prostě unikát... Ale další věc je, že Alpina Z4 se dělala jen do 2005, tedy pouze na základě před-FL Z4
Fun Factory = BMW Z4 2.5si
EX Fun Factory = Subaru Impreza WRX STi
Veselac píše:tu mám právě v merku a s cenama dílů počítám Mysím, že to bude auto, který nebude ztrátový, co vy na to?
jo chlape, tak jestli bude v pohodě po technicky strance tak do toho jdi.. ta se mi libi hodně.. (asi jako jedina co jsem na mobile.de a autoscoutu24.de nasel... ) .. je i dobře vybavená...
ale s tím že to nebude ztrátový bych moc nepočítal, on to tady pak už při prodeji podle mě nikdo moc neocení.. pokud to nebude vyloženě nějakej fanda...
cena 575tisic pri prepoctu za 25czk/eur, k tomu přihlášení, oleje atd atd.. jsi na 600 klackách.. rv 2005 .. Z4 obyc 3,0i stojej tak kolem 400-450
Veselac píše:tu mám právě v merku a s cenama dílů počítám Mysím, že to bude auto, který nebude ztrátový, co vy na to?
jo chlape, tak jestli bude v pohodě po technicky strance tak do toho jdi.. ta se mi libi hodně.. (asi jako jedina co jsem na mobile.de a autoscoutu24.de nasel... ) .. je i dobře vybavená...
ale s tím že to nebude ztrátový bych moc nepočítal, on to tady pak už při prodeji podle mě nikdo moc neocení.. pokud to nebude vyloženě nějakej fanda...
cena 575tisic pri prepoctu za 25czk/eur, k tomu přihlášení, oleje atd atd.. jsi na 600 klackách.. rv 2005 .. Z4 obyc 3,0i stojej tak kolem 400-450
já bych jen nerad za dva roky zjistil, že jí neprodám víc jak za 300tis. Proto se koukám po Alpině spíš než po Mku
Mi to příde ujetý. Kupovat auto abych na něm jezdil a neztratil, to bych koupil nějakou ojetinu a zkusil akcie, nemovitosti nebo komodity. 99,9% aut je hodně ztrátová investice.
Akcie a komodity jsou taky v hodně případech ztrátová investice... Pokud se tomu člověk nevěnuje pořádně... A zase málokdo má čas a schopnosti na to, aby se z něj stal "day trader"... To už mi přijde jako nejlepší se věnovat nemovitostem... Trh teď nabízí spoustu velkých příležitostí...
Jinak souhlas... Auto pro radost... Takovéhle rozhodně... Každá kára v krátkodobém hledisku ztratí hodně z ceny... Leda si to nechat jako veterána...
Fun Factory = BMW Z4 2.5si
EX Fun Factory = Subaru Impreza WRX STi
ZZZZ píše:Mi to příde ujetý. Kupovat auto abych na něm jezdil a neztratil, to bych koupil nějakou ojetinu a zkusil akcie, nemovitosti nebo komodity. 99,9% aut je hodně ztrátová investice.
proč ujetý??? Že si chci koupit auto na hraní, který bude mít minimální propad hodnoty??? Myslím, že nad tím kam dávám peníze přemýšlím dost, jinak bych sem tohle téma nedával
každý nový auto bude ztrátová investice ... alpina nemusí byt nejak extra propastna, ale porad poptavka po takovym aute neprevysuje nabidku tolika nasobne aby se sponovali ceny (rozumněj chce to kazdy za par , ale nejsou , a kdyz jsou tak budou drahy - viz. E24, E28, E9 , E30 M3 atd.) osobně bych asi preferoval emko v coupe jako stroj na zazitky no ani jednim neudelas chybu co se svezeni tyce , jako investice je tendle konkretní výběr špatnej ... (muj osobni nazor jen... )
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:každý nový auto bude ztrátová investice ... alpina nemusí byt nejak extra propastna, ale porad poptavka po takovym aute neprevysuje nabidku tolika nasobne aby se sponovali ceny (rozumněj chce to kazdy za par , ale nejsou , a kdyz jsou tak budou drahy - viz. E24, E28, E9 , E30 M3 atd.) osobně bych asi preferoval emko v coupe jako stroj na zazitky no ani jednim neudelas chybu co se svezeni tyce , jako investice je tendle konkretní výběr špatnej ... (muj osobni nazor jen... )
e30M3 jsem už málem koupil ale asi by byla škoda s ním jezdit každej druhej den, třeba do kanceláře atd. Na to nemám srdce
no je to na pováženou...343k vs 300k alpina je krásná, má charisma....ale mám takovej blbej pocit, že nemá samosvor (nejsem si jist) proto bych zvolil Z4M když ti zakuká motor v alpině máš jedinou možnost....přichystat si dardu a jet do Buchloe nebo tam dát obyč 3litr...proto by asi u mě vyhrála Z4M schválně si zjisti ten samosvor, je to zásadní věc pokud jde o auto pro zábavu a radost.
Rohodně bych volil Z4M, cenu auta udržuje poptávka a ta u Z4M bude vždycky větší než u alpiny. Mám pocit, že se jich nevyrobilo ani nějak moc, oproti Z3M, tak i dobudoucna by to mělo být dobrý. Hlavně s dnešní politikou BMW, že osadí znakem M i dieslové auta, bude více lidí co bude vnímat M, přibudou další fanoušci a další zájemci o poslední řadovej Mkovej motor takže Z4M bych se nebál.
E30 M3 jsem nedávno koupil a myslím že těch 700set co nato máš, už je dnes málo já dal stejně jako za jetou E92M3.