
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Z4 a přestavba na bioethanol E85
no a to proste neni pravda... Z4 neni auto na vydelavani penez
a kdyz mas Z4 na kazdodenni jezdeni, tak jses bohatsi nez vetsina z nas tady
(teda pokud kazdodennim jezdenim nemyslis 20 km denne)
a jestli si myslis, ze spotreba dela veskery naklady spojeny s provozem, tak jses naivni
nicmene koncim, omlouvam se, ze jsem se nechal do teto debaty vtahnout

a kdyz mas Z4 na kazdodenni jezdeni, tak jses bohatsi nez vetsina z nas tady

(teda pokud kazdodennim jezdenim nemyslis 20 km denne)
a jestli si myslis, ze spotreba dela veskery naklady spojeny s provozem, tak jses naivni

nicmene koncim, omlouvam se, ze jsem se nechal do teto debaty vtahnout

Náhradní díly na Z4 sou stejný jako na každou jinou koncernovou káru. Neboj počítat umím, ale chtěl sem aby mě ježdění za obchodem bavilo, tak sem si pořídil Z4
Protože právě cesta je cíl!
Bohatší sem možná hlavně tím, že se snažím pochopit postoj toho druhýho a ne mu vnucovat ten svůj. Svobodomyslnost je podle mě bohatství
A Z4 může být i autem na vydělávání peněz
Vzbuzuje emoce a emoce to je 99% trhu. Proč bysme tady jinak všichni učůrávali z BMW, přitom je jedná jen o drahé auto, se zastaralou výbavou a ne zrovna uchvacující spotřebou. Ano jsou to emoce co nás nutí tyhle káry obdivovat 

Bohatší sem možná hlavně tím, že se snažím pochopit postoj toho druhýho a ne mu vnucovat ten svůj. Svobodomyslnost je podle mě bohatství

A Z4 může být i autem na vydělávání peněz


-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Proč ne E85
v dailykare sem to nepoznal (seriova 318) , ale do coupe sem to tedka prubnul , jelikoz mam rece chip na vysokooktan (coz E85 ma cca 105) , s ostrou vackou , kompresi vyssi , chipem to jede znatelne lip a hlavne to jede hladce jako samet na todle palivo , takze i kdyz me bude vychazet financne sul nul kvuli vyssi spotrebe tak pro me to smysl ma , jako usporu paliva jedine s prestavbou , ktera bude stejna jako na E46/E60 akorat pokud mas primej vstrik tak to nevim jak se to tam resi ...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance