Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Provozování Z4 v zimě...
Potýkám se s kacířskou myšlenkou mít jen jedno auto a tedy jezdit s Z4 celoročně a proto si pořídit zimní gumy.
Máte nějaké doporučení na optimální rozměr?
Mám v garáži originální disky 8x18" a 8,5x18", tedy na pneu 225/40x18 a 255/35x18...ale není to na zimu moc široké? Navíc chci runflaty a ty jsem v tomto rozměru našel jen jedny od Pirelli.
Díky za rady...
Máte nějaké doporučení na optimální rozměr?
Mám v garáži originální disky 8x18" a 8,5x18", tedy na pneu 225/40x18 a 255/35x18...ale není to na zimu moc široké? Navíc chci runflaty a ty jsem v tomto rozměru našel jen jedny od Pirelli.
Díky za rady...
Hardtop za 16k je zadarmo, to urco kup, kor pokud s tim budes stat venku.... pokud normal strechu, tak jedine garaz.... jen blazen na to muze nechat snezit, prset, nasolit a zmrznout....
Bez RFT se bud bojis nebo nebojis.... ja se nebojim
Ale měl jsem v zimě problémy i s 225/40 R17, dostat smyk v Praze kde byly kostky nebo vetsi zatacky nebyl problem.... v Liberci kde mas snehu daleko vic a dele bych to neriskoval..... akorat to nekde rosekas...
Bez RFT se bud bojis nebo nebojis.... ja se nebojim

Počítám, že v "úsporném programu" najedu v zimě tak max. 300km/měsíc. Pracuji doma a pokud musím někam vyjet, tak si jízdu můžu naplánovat mimo "kalamity"...
Ale stejně si zase říkám, že teď pořád vypadá Z4 jako nová, nikdy neviděla sníh a když s ní vyjedu párkrát do "zimy", dostane určitě pěkných pár značek zimního provozu...
Jde mi o to, aby nakonec úspora za druhé auto (mám AR156 v dieslu, prodejná dnes za max. 100tis.) nebyla menší, než náklady na zimní provoz Z4 a ve finále budu mít v garáži jen "rezatou Z4".

Ale stejně si zase říkám, že teď pořád vypadá Z4 jako nová, nikdy neviděla sníh a když s ní vyjedu párkrát do "zimy", dostane určitě pěkných pár značek zimního provozu...
Jde mi o to, aby nakonec úspora za druhé auto (mám AR156 v dieslu, prodejná dnes za max. 100tis.) nebyla menší, než náklady na zimní provoz Z4 a ve finále budu mít v garáži jen "rezatou Z4".
z pohledu srdcare Ti reknu setri Zetko a nepoustej ho do soli...
z pohledu jizdnich vlastnosti se toho neboj, stejne jako ja jsi vyrostl na zadnich nahonech... driv se zima neptala, kterou mas pohanenou napravu, vsechno byly zadohrabky a jezdili jsme uplne normalne...
z pohledu financniho si na 300 km mesicne porid neco za 20k a je to
z pohledu jizdnich vlastnosti se toho neboj, stejne jako ja jsi vyrostl na zadnich nahonech... driv se zima neptala, kterou mas pohanenou napravu, vsechno byly zadohrabky a jezdili jsme uplne normalne...
z pohledu financniho si na 300 km mesicne porid neco za 20k a je to
Souhlasim s Etienem, navic nez kupovat zimni gumy na Z4 a hardtop, tak me vyslo levneji koupit druhy auto a k tomu servis na cely rok (hlavne bych neprezil tu myslenku jezdit Z4kou po tech nasolenych a posterkovanych silnicich, nebo na podzim, kdyz je vsude bahno a spina).
Navic s nim hrkam do prace a z prace, a Z4 si nechavam vazne jen kdyz se chci trochu projet (tak 2x nebo 3x tydne). Ale chapu ze kazdej to ma jinak a nekdo by na tom nejraci lital cely rok.
