Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5 E53 problémy s motorem

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mirek1
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 22.02.2010 01:00

#1 Příspěvek od Mirek1 »

bmw x5 e53 3.0D automat 2002 mám dotaz jestli někdo neví co může způsobovat že mi blbne volnoběh a někdy to i zdechne myslel jsem si že to bude zamrzlá nafta ale nebyla to pravda. Předem děkuji za odpověd[/b]
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Jarouch »

Zkus to víc rozepsat... Jestli za studena nebo pořád... jestli volnoběh houe a tak...

Jestli to za jízdy jede normálně
king
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: sob 22.02.2003 01:00

#3 Příspěvek od king »

mel jsem naprosto stejnej problem. kuckalo to na volnobeh, pri jizde to nemelo tah, a obcas prestalo mit tah uplne az to za jizdy uplne zdechlo.
tankuju na benzine vervu plus davam aditiva, takze naftou to u me nebylo na 100%.
co jsem udelal, nejdriv diagnostika (miguel), nech si promerit vstriky, jeden jsem mel neustale mimo toleranci, takze jeden vstrik KO. Koupil jsem novej, vymenil ( udelas si to i sam, je to jednoduchy ) a auto zase vrni uplne vklidu. samo kdyz chces mit jistotu tak kup tech vstriku novejch 6 a mas klid. ja koupil jeden s tim ze to muzu za nejakou dobu delat znova. takze tak. good luck
Mirek1
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 22.02.2010 01:00

#4 Příspěvek od Mirek1 »

Děkuji za radu a kolik tě stál ten jeden vstřik?? a kde jsi ho koupil??
king
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: sob 22.02.2003 01:00

#5 Příspěvek od king »

Mirek1 píše:Děkuji za radu a kolik tě stál ten jeden vstřik?? a kde jsi ho koupil??

ja kupoval v autokelly . je to novy ( nebo respektive komplet repas od bosche z nemecka - u nas takovej repas nikdo neudela, je zabalenej v krabici, vizuelne novej ).
Normal cena za jeden je tam cca 7tis za kus ( vymenym zpusobem, takze jim musis dat starej ). Me to stalo na zakaznicky cislo 5400. Ale jak jsem ti rikal, pokud ty kacky tolik neresis kup vsech 6 :)
A dobra rada na zaver, pri vymene toho vstriku si rovnou kup novej vzduchovej filtr, blbe se k nemu dostava, takze v tomhle pripade se to krasne udela spolu.
TOPCAR
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od TOPCAR »

Přesně tak, taky bych tipoval vstřiky Common-Rail. Je potřeba proměřit vstřiky na osciloskopu a překontrolovat přepadové množství paliva. Jen ty vstřiky někdy nejdou tak lehce vytáhnout a musí se použít přípravek.
king
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: sob 22.02.2003 01:00

#7 Příspěvek od king »

TOPCAR píše:Přesně tak, taky bych tipoval vstřiky Common-Rail. Je potřeba proměřit vstřiky na osciloskopu a překontrolovat přepadové množství paliva. Jen ty vstřiky někdy nejdou tak lehce vytáhnout a musí se použít přípravek.

to je pravda, taky jsem byl upozornenej ze nekdy nemusi jit ven ten vstrik, lehce jsem zapacil sroubovakem a krasne se uvolnil. jinak promeril mi je pres diagnostiku, ciste pres soft ( byla tam urcite tolerance a jeden jsem mel neustale mimo ni )
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Jarouch »

Klidně bych je nechal všechny zkontrolovat u Bosche udělat test a rovnou ten špatnej zrepásnou... běžně to dělaj a dávaj záruku :wink:
king
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: sob 22.02.2003 01:00

#9 Příspěvek od king »

Jarouch píše:Klidně bych je nechal všechny zkontrolovat u Bosche udělat test a rovnou ten špatnej zrepásnou... běžně to dělaj a dávaj záruku :wink:


to je taky moznost, ale test vsech na stolici uz bude stat nemalej peniz, a naslednej repas v cechach je repas pouze vrsku, jehla zustane puvodni, takze proto sem sel cestou diagnostiky pres pc za par stovek a nasledne koupe novyho vstriku, ale co clovek to nazor.
TOPCAR
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od TOPCAR »

Z vlastní bohaté servisní zkušenosti doporučuji spíše fabrický repas, než jednotlivé vstřikovače nechávat repasovat v diesel-servisu. Bohužel ne vždy je jednoduché tímto způsobem rozpoznat vadný vstřikovač. SW řešení tolerancí pomocí sériové diagnostiky je často nedostačující a jedná se spíše o neobjektivní kontrolu. Daleko přesnější metodou je použítí osciloskopu s proudovými kleštěmi a následně měřit přepadové množství za určitý čas. Je to hodně o zkušenostech. Ale jinak na Common-Rail nedám dopustit :-).
Odpovědět