Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 E70 - zkusenosti
Ahoj chlapi,
prolistoval jsem forum, ale nic moc nenasel. Jestli tu nejake tema uz je, tak mi poslete link pls a toto smazte.
Mam zalusk na tento skvost, mohli byste mi prosim napsatt vase zkusenosti s timto vozem?
Predstavoval bych si 3.0d a rok vyroby 2007, Jsou tam nejake veci naa ktere je potreba si dat pozor? Odchazi nejaky dily u tohoto rocniku?
Motor je drzak? Jak drzi turbo a vstriky?
Dekuji za kazde info!
prolistoval jsem forum, ale nic moc nenasel. Jestli tu nejake tema uz je, tak mi poslete link pls a toto smazte.
Mam zalusk na tento skvost, mohli byste mi prosim napsatt vase zkusenosti s timto vozem?
Predstavoval bych si 3.0d a rok vyroby 2007, Jsou tam nejake veci naa ktere je potreba si dat pozor? Odchazi nejaky dily u tohoto rocniku?
Motor je drzak? Jak drzi turbo a vstriky?
Dekuji za kazde info!
turbo a vstřiky drží.
Odchází velmi často přední ložiska (hluk nebo vůle), praskají přední pružiny (spodní závit, hluk, skřípání), vzpěry př. stabilizátoru, občas přední příčná ramena, praskají kryty předních světel (nejdou koupit a vyměnit zvlášť).
Pokud má cca 150tkm a více doporučuji rozhodně diagnostiku ohledně DPF, není už jako položka v servisním menu, jen se v diag zapíše potřeba výměny, popř problémy s ním.
Taky si odzkoušej navigaci jestli dobře načítá mapové DVD.
To máš takové běžné závady na které jsem si teď vzpomněl.
Odchází velmi často přední ložiska (hluk nebo vůle), praskají přední pružiny (spodní závit, hluk, skřípání), vzpěry př. stabilizátoru, občas přední příčná ramena, praskají kryty předních světel (nejdou koupit a vyměnit zvlášť).
Pokud má cca 150tkm a více doporučuji rozhodně diagnostiku ohledně DPF, není už jako položka v servisním menu, jen se v diag zapíše potřeba výměny, popř problémy s ním.
Taky si odzkoušej navigaci jestli dobře načítá mapové DVD.
To máš takové běžné závady na které jsem si teď vzpomněl.
re5pekt píše:Dik za komenty.
Kdyz pises o drahem provozu, co konkretne? O pneu mi ani tak nejde, to umim poresit dobre. Odchazi tam spise neco casto? Nebo lepe, jake jsou nejcastejsi investice u vas do auta? (nepocitaje pneu, palivo,.. ) reps. jak je to s celkovou spolehlivosti? Motor je drzak, atd ..?
Dikec
Nemám E70 dlouho (cca 1/2 roku a 10 tis. km) a zatím jsem doléval necelej litr oleje a odešla mi CCC jednotka (ale už byla načnutá protože se sama občas resetovala už od začátku) jinak nic.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
JackWhite píše:Maca-fakt jo?to je zajímavý,když jsem kupoval sadu sedmnáctek na trojku tak vyšla na 15 tisíc,teď kupuju dvacítky a stojej pade,tak nevím
Tak to asi žiješ na jiný planetě

BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMW e53 X5 3.0D
Rád bych si nechal poradit. Můžu koupit X5, r.v. 05/2006, 3.0d, 120 tis.najeto., sport paket, plná výbava bez bufíku. Cena by byla do 300 tis. Kč od kamaráda. Servisováno pouze u Bychla. Nově po prohlídce a vše je OK. Zimáky nové ale letní 19" by to chtělo vyměnit. Vyplatí se to??? Nerad bych hned zahučel za dalších 100 tis. Kč. Díky předem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jestli jsou kiláky reálné, převodovka a podvozek jsou vpořádku, pak je cena luxusní - min. týden jsem koupil něco podobného o 30k dráž (jen s tím rozdílem, že tam jsou letní OK a zimáky už nic moc)
nicméně rozhodně doporučuju v rámci zkušební jízdy udělat si výlet k někomu kdo má diagnostiku... bez ní bych to nekupoval
Net.
EDIT: r.06 to je e53FL a ne e70... jestli se nepletu :c)
nicméně rozhodně doporučuju v rámci zkušební jízdy udělat si výlet k někomu kdo má diagnostiku... bez ní bych to nekupoval
Net.
EDIT: r.06 to je e53FL a ne e70... jestli se nepletu :c)
Vše je OK bylo to před týdnem u Bychla na výměně oleje a brzdovky. Nakonec k tomu dostanu ještě nová letní kola. Je to od kamaráda a km souhlasí. Jsou tam drobnosti jako prosezená sedačka řidiče na levé straně, ošoupaný volant u ovladačů, a parkovací senzor nějak zlobí. Jo a je vykuchaný filtr pevných částic s katalyzátorem (ten ale měnit nebudu), ve 100 tis. nové turbo. Cena do 300 tis. ....
Netopyr píše:jestli jsou kiláky reálné, převodovka a podvozek jsou vpořádku, pak je cena luxusní - min. týden jsem koupil něco podobného o 30k dráž (jen s tím rozdílem, že tam jsou letní OK a zimáky už nic moc)
nicméně rozhodně doporučuju v rámci zkušební jízdy udělat si výlet k někomu kdo má diagnostiku... bez ní bych to nekupoval
Net.
EDIT: r.06 to je e53FL a ne e70... jestli se nepletu :c)
Auto má skutečně 122 tis. znám ho od začátku, ale řidič je trochu těžší (vlastně hodně objemný). Volant ošoupaný není ale ze středového tříramenného plastu jde dolů barva u ovladačů.
Netopyr píše:jestli to má prosezenou sedačku a ošoupanej volant, tak to rozhodně nemá 120kkm...
TEĎ jsem kupoval svoje a viděl jsem cca 25ks, ale ošoupaná sedačka začíná být někde na 160kkm a ošoupanej volant ještě o kus dál...
pokud teda mluvíme o kožených sedačkách, páč látka se žmolkovatí dřív
Net.