Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X3 automat
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Pádla jsem v X3 nikdy neviděl, na 99% nedávaly. Maximum momentu nevim, v 3.0sd utáhne sériových 580Nm...
Edit : Teď jsem k tomu něco našel, 3.0d i 3.0sd by měly mít převodovku ZF 6HP28 , která je dle výrobce konstruována do 700Nm. Dává se i do Bentley Conti GT W12 (se 700Nm).
Tady něco k ZF převodovkám.
http://appsprod01.zf.com/zf.productData ... _2006s.pdf

Edit : Teď jsem k tomu něco našel, 3.0d i 3.0sd by měly mít převodovku ZF 6HP28 , která je dle výrobce konstruována do 700Nm. Dává se i do Bentley Conti GT W12 (se 700Nm).
Tady něco k ZF převodovkám.
http://appsprod01.zf.com/zf.productData ... _2006s.pdf
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
No...
Dneska jsem byl koukat na jednu X3 3,0d, 160kW, manuál - mám z toho docela rozporuplné pocity...
Auto jako celek dobrý, mě by to vyhovovalo, místa docela dost - toho jsem se bál (určitě víc jak v E46),velmi příjemné ježdění.
Ale stejné zklamání jako když jsem přesedlával na novější Audi. Nechápu, proč když šel před 20ti lety udělat interiér který vydržel při slušném zacházení 500tkm, proč u auta z roku 2005 a 200tkm je volant, řadička a ovládání oken sedřené jak u Felicie. A to si nemyslím, že předchozí majitel byl hovado, stejné opotřebení je vidět na fotkách i v jiných inzerátech.
Nicméně toto by se dalo asi pořešit nějakou folií (carbon).
Dál mě překvapilo, že v kabině dává motor o sobě víc slyšet než v E39 (ale nic tragického), přitom venku je to naopak.
A nakonec to manuální řazení, to mi prostě u BMW nějak nesedí, asi jde jen o zvyk, ale třeba u VW vozů je kratší, přesnější, rychlejší.
Asi si počkám na něco s automatem.
Dneska jsem byl koukat na jednu X3 3,0d, 160kW, manuál - mám z toho docela rozporuplné pocity...
Auto jako celek dobrý, mě by to vyhovovalo, místa docela dost - toho jsem se bál (určitě víc jak v E46),velmi příjemné ježdění.
Ale stejné zklamání jako když jsem přesedlával na novější Audi. Nechápu, proč když šel před 20ti lety udělat interiér který vydržel při slušném zacházení 500tkm, proč u auta z roku 2005 a 200tkm je volant, řadička a ovládání oken sedřené jak u Felicie. A to si nemyslím, že předchozí majitel byl hovado, stejné opotřebení je vidět na fotkách i v jiných inzerátech.
Nicméně toto by se dalo asi pořešit nějakou folií (carbon).
Dál mě překvapilo, že v kabině dává motor o sobě víc slyšet než v E39 (ale nic tragického), přitom venku je to naopak.
A nakonec to manuální řazení, to mi prostě u BMW nějak nesedí, asi jde jen o zvyk, ale třeba u VW vozů je kratší, přesnější, rychlejší.
Asi si počkám na něco s automatem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ja ted videl jednu X3 F25 ktera mela nalitano uz 20.000km a na pristrojovce u spolujezce jak je airbag to prolezalo na povrch. Plasty tvrde a vrzajici. Speje to vsecko do prdele. A s tim razenim by se hosi od koncernu fakt mohli hooodne neco priucit. Sice nemam X-ko, ale razeni je v E91 slusne receno nic moc. Mam vylitanou starou koncernovou mrdku a kvalty tam padaji proste lip...
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Andre : Doporučuju počkat si na nějaký facelift, mají trochu jiné materiály vevnitř a vypadá to (a zřejmě i drží to) líp jak předfacelifty. Když jsem vybíral, pár X3 jsem si projel, i předFL, a ty plasty jsou prostě horší, třeba středový panel. Navíc s faceliftem dostaneš i lepší automat.
Za mě jednoznačně 2006+ poFL, 3.0d nebo 3.0sd v automatu.
Jinak s tou kvalitou jdou všichni dolů, jednak se snaží ušetřit, kde se dá, a jednak potřebujou, aby sis za pár let koupil zas nový auto, ne abys jezdil 20 let v tom stejnym. Tak to bylo kdysi a nikdy už nebude...bohužel.
A další věc je, jestli to auto opravdu mělo 200tkm nebo to byla klasická česká stočenka. Další faktory jako agresivní pot (někteří to tak prostě mají) taky můžou hrát nějakou roli...
Každopádně se vyplatí hledat a nakonec něco pěkného určitě najdeš, já hledal asi 3 měsíce, nakonec 3.0sd, od dealera po 1.majiteli, super výbava, nestěžuju si
, takže tobě držím palce!
Za mě jednoznačně 2006+ poFL, 3.0d nebo 3.0sd v automatu.
Jinak s tou kvalitou jdou všichni dolů, jednak se snaží ušetřit, kde se dá, a jednak potřebujou, aby sis za pár let koupil zas nový auto, ne abys jezdil 20 let v tom stejnym. Tak to bylo kdysi a nikdy už nebude...bohužel.
A další věc je, jestli to auto opravdu mělo 200tkm nebo to byla klasická česká stočenka. Další faktory jako agresivní pot (někteří to tak prostě mají) taky můžou hrát nějakou roli...
Každopádně se vyplatí hledat a nakonec něco pěkného určitě najdeš, já hledal asi 3 měsíce, nakonec 3.0sd, od dealera po 1.majiteli, super výbava, nestěžuju si

BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Nene,
3.0d 150kW, 2003-2005 (předFL), 5st. GM
3.0d 160kW 2005-2006 (předFL), 5st. GM
3.0d 160kW 2006-2010 (poFL), 6st. ZF
3.0sd 210kW 2006-2010 (poFL), 6st. ZF
6st. ZF je obecně považován za lepší a spolehlivější převodovku. Podělat se může ale vždycky všechno
ja mam 2006 pred FL a 6 st automat.....ZF
3.0d 150kW, 2003-2005 (předFL), 5st. GM
3.0d 160kW 2005-2006 (předFL), 5st. GM
3.0d 160kW 2006-2010 (poFL), 6st. ZF
3.0sd 210kW 2006-2010 (poFL), 6st. ZF
6st. ZF je obecně považován za lepší a spolehlivější převodovku. Podělat se může ale vždycky všechno
ja mam 2006 pred FL a 6 st automat.....ZF