Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Aux Heating E53
Kúpil som X5 E53 3.0d Facelift a chcem sa spýtať ohľadom nastavenia aux Heating. Keď zvolím položky Aux Heating mám prístuné nastavenia: Timer1 a Timer2 ďalšie položky /Aux.heating - direct mode a Aux.vent. direct mode/ len vidím ale sú šedé a nedajú sa zvoliť ako dokážem aktivovať ten direct mode ?
Druhá otázku mám ohľadne zohrievania motora ráno ked je teraz vonku cca 12 - 15 °C tak po prejdení cca 10 km sa mi motor zohreje tak na polovicu prevádzkovej teploty cca 3mm nad modry okraj je to normalne ?
Dakujem
Druhá otázku mám ohľadne zohrievania motora ráno ked je teraz vonku cca 12 - 15 °C tak po prejdení cca 10 km sa mi motor zohreje tak na polovicu prevádzkovej teploty cca 3mm nad modry okraj je to normalne ?
Dakujem
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
KDYŽ DÁŠ KLÍČ DO POLOHY 1 NEBO 2 TAK BYS MĚL NORMÁLNĚ SPUSTIT WEBASTO PŘEZ TO DIREKT MODE, NESMÍŠ MÍT NASTARTOVANÝ (TO JSOU POTOM ŠEDÉ), TO STEJNÉ PLATÍ PRO VENTILACI. TIMERAMA NASTAVUJEŠ KDY TO ZATOPÍ/VENTILUJE, BERE SI TO AUTOMATICKY PODLE ČIDLA TEPLOTY NEVÍM PŘESNĚ MYSLÍM ŽE MUSÍ BYT MÍŃ JAK 7ST ABY TOPILO.
S TOU TEPLOTOU JE TO DIVNÝ TED JSEM NAD MODRÝM CCA 3MIN PO NASTARTOVÁNÍ, MRKNI NA STAV VODY, VÍC NEPORADÍM.
JEŠTĚ SE NELEKNI FUNGUJE TO AJI JAKO PŘÍHŘEV, KDYŽ JE TEDA MÍŃ JAK 7ST, TAK HRČÍ MOTOR A JEŠTĚ MU POMÁHÁ VEBASTO RYCHLEJŠ OHŘÁT VODU.
S TOU TEPLOTOU JE TO DIVNÝ TED JSEM NAD MODRÝM CCA 3MIN PO NASTARTOVÁNÍ, MRKNI NA STAV VODY, VÍC NEPORADÍM.
JEŠTĚ SE NELEKNI FUNGUJE TO AJI JAKO PŘÍHŘEV, KDYŽ JE TEDA MÍŃ JAK 7ST, TAK HRČÍ MOTOR A JEŠTĚ MU POMÁHÁ VEBASTO RYCHLEJŠ OHŘÁT VODU.
jano píše:Kúpil som X5 E53 3.0d Facelift a chcem sa spýtať ohľadom nastavenia aux Heating. Keď zvolím položky Aux Heating mám prístuné nastavenia: Timer1 a Timer2 ďalšie položky /Aux.heating - direct mode a Aux.vent. direct mode/ len vidím ale sú šedé a nedajú sa zvoliť ako dokážem aktivovať ten direct mode ?
Druhá otázku mám ohľadne zohrievania motora ráno ked je teraz vonku cca 12 - 15 °C tak po prejdení cca 10 km sa mi motor zohreje tak na polovicu prevádzkovej teploty cca 3mm nad modry okraj je to normalne ?
Dakujem
Mě se také teplota dostane na první čárku od modrého pole od doby co se venku ochladilo. Do horní části displeje se dotane jen když tomu šlapu na krk. Je ale pravda, že se lépe ohřívá když je venku kolem 2°C a běží Webasto.
Netopyr píše:a nemůžete mít špatné žhavičky? motor si totiž dohřívá žhavičkama ještě prvních pár minut běhu motoru, aby se právě rychleji ohříval... já mám hned po nastartování krásně rovnoměrný běh motoru a cca po 3-5km už mám provozní teplotu...
e53 r.04 3.0D
Žhavítka mám nová včetně řídící jednotky. Možná není termostat úplně OK. Provozní teplotou myslíš ručičku uprostřed (tedy přesně nahoře)? Mě se po 3-5 km dostane kousek za prvná čárku ale jen když běží Webasto. Auto topí hezky ale když jedu z kopce bez plynu, nebo na křižovatce tak to klesne i kousíček pod první čárku. Když se rozjedu a mám alepoň trošku otáčky, leze to nahoru. To ale na mojí trase po Praze moc nejde.Většinou plyn jen lochtám od červené k červené a to je na pořádné ohřátí asi málo.
Tak me se teplota s topením dostane k první čárce a dost. Nechám vyměnit termostat. Tedy raději oba. Už jsem objednaný u Snejka. Navíc se mi začalo divně chovat nezávislé topení. Po nastartování spíná okamžitě a běží OK. Při okamžitém startu také. Po naprogramování se většinou také sepne ale s vyjímkou nastavení přes noc. Ráno většinou neběží a jen mrká kontrolka na panelu. Když otevřu dveře a sednu si do auta po 5 vteřinách se topení spustí samo. Před 14 dny vše fungovalo OK a teď tato záhada. Fakt už nevím co s tím. Baterka je nová a paliva je dost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak to vypadá, že budeš mít stejnej problém jako já...
... a to je (podle Snejka) řídící jednotka - prej ty plošný spoje prostě po čase díky otřesům a teplotě hnijou... takže jedině vyměnit za jinej kus a doufat, že se to zase neposere moc brzo...
kdyby to tak někdo uměl proměřit a opravit :c))
Net.
... a to je (podle Snejka) řídící jednotka - prej ty plošný spoje prostě po čase díky otřesům a teplotě hnijou... takže jedině vyměnit za jinej kus a doufat, že se to zase neposere moc brzo...
kdyby to tak někdo uměl proměřit a opravit :c))
Net.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)