Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 E53 3.0D,135kw,rozvodovka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
nesetkali jste se někdo s tím že občas vypadne převodka, na diagu píše že je spojka otevřená, někdy to jde, někdy ne, ted spíš časteji ne.
to bude asi to servo co to ovlada že, prej se tam strhává nějaky kolečko.
je normální že při zdechnutí auta se z převodky ozve zaklepání toho serva?
jinak je to X3 3.0d 2005.9. 211 najeto
to bude asi to servo co to ovlada že, prej se tam strhává nějaky kolečko.
je normální že při zdechnutí auta se z převodky ozve zaklepání toho serva?
jinak je to X3 3.0d 2005.9. 211 najeto
Měl jsem stejný problém, který jsem delší dobu neřešil až mi rozvodovka začala škubat i při rozjezdu a tak jsem hledal a po telefonátech v bmw servisu kde nejsou schopni toto opravi pouze vyměnit za nové jsem se na....a nakonec uspěšně našel skvělého technika který mi opravil a zrepasoval celou rozvodovku za pětinu ceny takže luxus. Kdyby něco můžu předat kontakt 

Tak rozvodovka určitě zlobit může no. Nejčastěji se to pozná při rozjezdu škubáním a nebo při plynulé jízdě na 3 a 4tem rychlostním stupni kdy rozvodovka "není" v záběru. Vyměna v BMW servise 85tis. + montáž. Já to měl za 15 se vším všudy
Doufám, že ti ten olej pomůže a neoddálilo to pouze nevyhnutelné
Jezdíš po výměně oleje už dlouho? 

Doufám, že ti ten olej pomůže a neoddálilo to pouze nevyhnutelné


Řešil jsem minulý týden. Příznaky : cvakání (jako ráčna) při vypnutí motoru, nebo současný výpadek ABS, 4x4, DSC vždy při potřebě změnit poměr přenosu mezi předkem a zadkem (bláto, sníh, prudký rozjezd). Na vině je oběhané plastové ozubené kolečko zprostředkující nastavení přítlaku spojky rozvodovky. V ČR se řeší výměnou kompletního serva (min 16 tis. Kč bez práce). Oprava je snadno řešitelná výměnou kolečka za nové (náklad 350 Kč vč. poštovného z Anglie), třeba tady: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-X3-E83-X5 ... 20df4dd125
Návod na opravu je tady : https://www.youtube.com/watch?v=3xEJbpVupuw
Není to žádná věda, dobře přístupný, práce max 1 hodina, výsledek 100%. V nouzi postačuje plastové kolečko pootočit o 180 stupňů, aby se poškozená oblast vlastně vůbec, nebo minimálně používala.
Pokud se jedná o vytahaný řetěz, dá se také koupit, ten už i v ČR, třeba tady : http://www.aupetshop.cz/index.php?akce= ... VG225.CH02
Řetězy jsou dvou typů (před FL a po FL, tedy jeden, nebo dva modré články v řetězu)
Popis výměny řetězu zde: https://www.youtube.com/watch?v=FbZmmOphYw0
Řetěz jsem neměnil, problémy ustaly po výměně plastového kolečka.
Přikládám foto serva s odkrytým kolečkem a poškozeného místa.
Návod na opravu je tady : https://www.youtube.com/watch?v=3xEJbpVupuw
Není to žádná věda, dobře přístupný, práce max 1 hodina, výsledek 100%. V nouzi postačuje plastové kolečko pootočit o 180 stupňů, aby se poškozená oblast vlastně vůbec, nebo minimálně používala.
Pokud se jedná o vytahaný řetěz, dá se také koupit, ten už i v ČR, třeba tady : http://www.aupetshop.cz/index.php?akce= ... VG225.CH02
Řetězy jsou dvou typů (před FL a po FL, tedy jeden, nebo dva modré články v řetězu)
Popis výměny řetězu zde: https://www.youtube.com/watch?v=FbZmmOphYw0
Řetěz jsem neměnil, problémy ustaly po výměně plastového kolečka.
Přikládám foto serva s odkrytým kolečkem a poškozeného místa.
- Přílohy
-
- X5 Actuator.jpg (137.35 KiB) Zobrazeno 1575 x
-
- Vyběhané místo.jpg (39.63 KiB) Zobrazeno 1543 x