Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě X5 - Pár rad..

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od WITT »

Zdravím

Vím, že už toho zde bylo na toto téma napsáno dost, ale co potřebuji vědět já, jsem nenašel.

Plánuji koupi X5 E53. Motorově 3.0 benzín, při nejhorším (když bude super kousek) tak i naftu.

Každopádně chci manuál, protože se bojím do budoucna opravy automatu a celkově dražší údržby..

V čem váhám je - připlatit si za facelift? Nebo vzít předfacelift, a ještě zbyde u benzínu na plyn a nějakou údržbu.

Je ten facelift (xdrive) jako pohon lepší? Je to znát? Jezdím často do lesa , v zimě na hory..

Koukal jsem na 4.4i, abych řekl pravdu, hodně mě to láká, ale představa že dělat převodovku za 70 litrů se mi moc nelíbí.

Když by tu někdo napsal něco i ohledně těch automatů ke 4.4, byl bych rád..

Jinak cena za kterou bych pořizoval je cca 200 - 250 tis.. těch faceliftů v této ceně tolik není, ale najít se dá..

Dle mého názoru by bylo lepší vzít pěknej zachovalej předface, ale zajímá mě i názor jiných ...ten pohon mě vrtá hlavou ..
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#2 Příspěvek od HaryXXL »

Za tyhle peníze seženeš akorát plečky, buď budou zhuntované nebo budou mít hrozně moc najeto, o následném servisu ani nemluvě. Přidej tak o 100 táců víc a pak teprve uvažuj, že si půjdeš koupit slušnou X5. A to se nebavím o servisech s tím souvisejících. Dej si bokem alespoň dalších 50 táců. Jinak zaplakáš nad výdělkem a nacpeš do toho auta spoustu dalších peněz, aby bylo funkční a pojízdné, jak má být. Těžko ho pak zase budeš prodávat dál.

Od nás (z bazarů) vůbec nebrat, pokud nevíš detailní historii daného vozu přes známého či z vlastní zkušenosti, vhodnější je jet rovnou do Německa, nejlépe také přes známého, co dováží auta, který by ti zařídil "slušnou cenu" a tam to koupit. Osobně bych se bál vůbec s těmito penězi do toho jít. Na tak starým autě se může pokazit leccos a náklady s tím spojené nejsou vždy levné, i když už to je hodně starý vůz.

Co se týče tvých požadavků: 3.0i nepojede, budeš na to hodně šlapat a spotřebu budeš mít jako u 4.4i, je to těžké auto, ne-li vyšší. Takže 4.4i a dát do plynu nebo zkusit 4.8is. Bohužel musíš počítat, že automat se může pokazit, takže měnit včas olej do převodovky, filtry, nejlépe 2x za sebou a připravit se i na repas převodovky. Já bych bral jedině facelift, přední světla už vypadají mnohem lépe a čtyřkolka už je x-drive 1. generace oproti předfaceliftu.

Každopádně se pak dostáváš na cenu o 100 táců víc, než do toho chceš vložit. Dobře si to rozmysli, jestli za to takové auto stojí, nehledě na to, že do terénu X5 moc není, s gumami do terénu leccos vyjedeš, ale jsou mnohem lepší SUV než X5 (třeba VW Touareg, Mercedes ML, Porsche Cayenne a další skuteční off-roadi). A nezapomeň také na ceny gum, na X5 při velkých ráfcích stojí hodně peněz a dost se sjíždějí, musíš je tedy měnit častěji (záleží samozřejmě i na stylu jízdy), o havarijce ani nemluvím, přeci jenom to je jistota. Dá se tedy ušetřit na plynu a co ti zbyde, tak vrazíš do servisu. Chce si to najít šikovného důvěryhodného BMW automechanika, co tomu rozumí a má diagnostiku, aby ti ušetřil horentní sumy za autorizák.

Viz např. zde vrcholová verze:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 33787.html

PS: Můžeš mít štěstí na dobrý kus, nic ti nechci vymlouvat, každý z nás má své sny, které by chtěl splnit, ale nechtěl bych, abys nevěděl, co tě může a nemusí potkat. Když seženeš auto v pořádku, budeš měnit jenom základní věci a vše bude OK. Přeji šťastnou ruku při výběru!!!
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od WITT »

Díky moc za cenné informace..
Tak to sem ted hotovej z toho docela. Našel jsem jich v Německu právě docela dost kolem těch 250tis, tak jsem si říkal, že to nebude problém.. V ČR bych určitě nebral. Servis mam zajištěný, ale právě abych nepořídil za 250 a ještě do toho kilo nevrazil ..Nepotřebuju vyloženej offroad, X5 prostě chci, ale mam z toho teď hlavu pomotanou.. když ten benzín nepojede, nafta by jela líp? Ono jde o štěstí, známej má 730d, najeto fakt dost a žádné problémy nemá..
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#5 Příspěvek od loyd-krismas »

Hele, já nechci nikomu nic vymlouvat, nebo někoho přesvědčovat o jiných pravdách, jen nesohlasím s tím, že za tyhle peníze se nedá koupit slušný kus a nesouhlasím s tím, že v Německu seženeš vždycky lepší (pokud k tomu nemáš kontakt). Já prodávám X5 4,4i předface tak pokud bys měl zájem, můžeš se ozvat. Auto rozhodně není pelech a za 250tis. v něm budeš mít i plyn a servis vyřešený na dlouhou dobu.

Jinak bych nekupoval manuál, do tohoto auta patří automat a pokud ti nevadí plyn, je opravdu 4,4i v plynu nejlepší varianta (o 4,8 se nebavím, je jich málo a jsou drahý).
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od WITT »

loyd: Na tvojí X5 jsem koukal už před časem, pěkná, jen ta barva :-(
Chci černou, případně bílou, ale těch je málo. Ještě titan grau nebo jak to je se mi líbí. Teď jsem ještě koukal po X3, ale to už je pro mě asi dost malé..

Ještě bych měl dotaz pro majitele X5 - Když položíte vzadu sedačky, je to v rovině s kufrem? Natáhne se tam průměrně dlouhý člověk? Jezdím na ryby, a občas je nutnost přespat v autě..
rxe
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02.09.2010 00:00

#7 Příspěvek od rxe »

loyd-krismas píše:Hele, já nechci nikomu nic vymlouvat, nebo někoho přesvědčovat o jiných pravdách, jen nesohlasím s tím, že za tyhle peníze se nedá koupit slušný kus a nesouhlasím s tím, že v Německu seženeš vždycky lepší (pokud k tomu nemáš kontakt). Já prodávám X5 4,4i předface tak pokud bys měl zájem, můžeš se ozvat. Auto rozhodně není pelech a za 250tis. v něm budeš mít i plyn a servis vyřešený na dlouhou dobu.

Jinak bych nekupoval manuál, do tohoto auta patří automat a pokud ti nevadí plyn, je opravdu 4,4i v plynu nejlepší varianta (o 4,8 se nebavím, je jich málo a jsou drahý).



ma pravdu
rxe
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02.09.2010 00:00

#8 Příspěvek od rxe »

a co sa tyka farby. daš si auto ofoliovat na aku farbu chces. a je to super ta folia mal som take auto. a ked prisiel kupec povedal ze chce povodnu farbu tak sme to strhli a mal auto z povodnym lakom. a folia ten povodny lak ochranila. pred drobnym poskodenim a aj proti slnku. tak vo farbe by som nehladal problem. stoji to + - 1000 eur.pozor ale zalezi ku komu a aku kvalitu folie si daš !
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#9 Příspěvek od HaryXXL »

WITT píše:loyd: Na tvojí X5 jsem koukal už před časem, pěkná, jen ta barva :-(
Chci černou, případně bílou, ale těch je málo. Ještě titan grau nebo jak to je se mi líbí. Teď jsem ještě koukal po X3, ale to už je pro mě asi dost malé..

Ještě bych měl dotaz pro majitele X5 - Když položíte vzadu sedačky, je to v rovině s kufrem? Natáhne se tam průměrně dlouhý člověk? Jezdím na ryby, a občas je nutnost přespat v autě..



Vypadá to asi takhle:

http://www.auto.cz/bmw-x5-4-4i-126/foto ... dd28179a0b
cajoch
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: pon 02.07.2012 00:00

#10 Příspěvek od cajoch »

kupovat ojetý bmw za 250 ticek podle barvy.... 8)

mimochodem nákup udržovanýho auta od soudnýho zdejšího člena - fandy je určitě tou z bezpečnějších voleb...
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od WITT »

Koupě od fandy určitě může být bezpečnější..
K té barvě - Vím, že ve folii není problém, ale při případném prodeji dál to může problém být .. né každý bude na auto lepit folii.. a co si budeme povídat, nejoblíbenější je černá, a asi to má své důvody - k tomu autu se to prostě hodí.

Loydova se mi líbí hrozně moc celkově, interiér super ale barva s prominutím pro důchodce. Cena samozřejmě bezkonkurenční...

X3 jsem už úplně zavrhnul, je malá..
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#12 Příspěvek od vlastnemec »

JSI ŽENSKÁ, ŽE VYBÍRÁŠ PODLE BARVY? NEBO TĚ DO TOHO MANŽELKA TLAČÍ, VYSER SE NA BARVU KILOMETRY A ROČNÍKY, JDI PO STAVU AUTA, VÝBAVĚ X5tek JE HODNĚ, ALE 80%HOLOTY, KDYŽ KOUPÍŠ MANUÁL BUDEŠ AKORÁT NASRANEJ (ROZJEĎ SE S 2,5TUNOVÝM AUTEM DO KOPCE). KLIDNĚ SE NEBOJ JÍT DO 4.4 A VÍCE LPG TOMU SEDÍ, NAFTA JE SUPER, ALE MŮŽE PŘINÉST PROBLÉMY (MÁM JI). BEZ DIAGNOSTIKY ANI RÁNU, JO A NĚMECKO NA TOM NENÍ O MOC LÉPE, BAZARŮM TAM ŠÉFUJÍ TURCI, TAK NEPŘEDPOKLÁDÁM ŽE TO BUDE LEPŠÍ JAK TADY.

JO A JEŠTĚ JEDNA VĚC, TEN KDO NAPÍŠE, ŽE JSOU LEPŠÍ SUV (TUREK, ML,...) TAK V ŽÁDNÝM TAKOVÝM AUTĚ NEJEL A NEMÁ CO POROVNÁVAT, SEDÍ DOMA NA PRDELI, V GARÁŽI JAPONCE A NEMÁ NA BENZÍN.
Kane
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: pon 29.09.2008 00:00
Bydliště: Teplice

#13 Příspěvek od Kane »

Já tedy nevím, ale auto není rohlík, já bych si tedy také určitě nekoupil auto v barvě, která se mi nelíbí ... mohla by to být voňavka, ale třeba stříbrný auto domů fakt ne...
jo a pro případný rejpaly, japonce doma nemám...
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#14 Příspěvek od vlastnemec »

Kane píše:jo a pro případný rejpaly, japonce doma nemám...


Taky jsem zrovna nemyslel tebe, ale o pár příspěvků nahoru, když se tu naposled řešilo podobné téma, tak jsem se ještě držel. Jasně že X5 vypadá nejlépe v černé metle (mám ji), ale když postavíš černou holou x5 vedle vybavené v jiné barvě, kterou si zvolíš, můžu takhle dál porovnávat stav atd.
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#15 Příspěvek od HaryXXL »

K: vlastnemec

Docházíš k ukvapeným závěrům. Německo - ověřený zdroj, bazar, tak naivní snad nikdo není (ale dnes je možné vše), aby kupoval od neznámého prodejce. Podvést tě může i Němec, takže bych to tak nepaušalizoval. I Turek může přeci prodávat kvalitní auta. ML-ko od Mercedesu a Touareg od VW je v terénu lepší než X5, chtěl to do lesa a nenapsal na začátku, jestli to budou "polňačky", lesní cestičky nebo mnohem horší terén, proto jsem napsal, že do terénu jsou jiný SUV lepší, to je bez debat, pokud to vytrhneš z kontextu, tak to pak vypadá, že jsem napsal, že jsou jiný SUV lepší než X5, a to jsem nenapsal. Příště pořádně čti a neurážej někoho, koho neznáš. Líbí se mi, že jemu doporučuješ benzin s lpg, sám máš naftu a mně urážíš, že nemám na benzin, aniž bychom se znali, tomu se musí člověk smát (Je to závist nebo proč něco takového člověk píše, protože si myslí, že je v klidu doma a zcela anonymní? Nechápu to.), ale jinak s tebou souhlasím (benzin + lpg, automat, diagnostika, ověřený zdroj nákupu).
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#16 Příspěvek od vlastnemec »

Zkus si po sobě přečíst co jsi napsal, když tomu dám nějaký závěr, tak tohle auto je šrot, kterej se kazí a stojí zahovno, pokud chceš kvalitu hodně přitlač na ceně.

Benzín doporučuji ikdyž mám diesel, šel jsem do něj protože je vše kompromis chtěl jsem vybavené auto a holt žádné v benzínu nebylo, to je jak s tou barvou.

Žádné SUV není do terénu a v porovnání je na tom x5 stejně - je že je na xdrivu, u ostatních si můžeš sepnout uzávěrky, žádné nemá křížitelné nápravy. ML co se týče kvality a cen náhradních dílů je dvakrát držší, Tuareg je turek a cayenne by se měl lesu vyhnout obloukem (po defektu zadní pneu byl komplet roztrhanej podběh i s blatníkem), co se týče normálních komunikací je x5 oproti konkurenci úplně někde jinde.

Jinak jsem nikde neviděl Tvůj příspěvek, že jsi někomu poradil, tím nemyslím tohle vlákno, nebo to předchozí 4,6IS, ale něco s problémama, z toho vycházím že X5 nemáš a BMW jsi měl a zklamalo Tě co se týče nákladů,... Jinak mám v nicku jméno a příjmení vlastnemec Vlastimil Němec dokonce i město není problém mě vyhledat.
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od WITT »

Nehádejte se, jsou Vánoce ..

Udělal jsem si takové počty, na kolik vyjde se spotřebou benzín a ropa.. je to docela dost velkej rozdíl. Když připočteme možnost opravy toho automatu, jsme zase o kus jinde .. u nafty je zase více rizikových faktorů, ale pořád mě vychází cenově provoz líp .. když by se teda neposralo na ropě všechno naráz ...

Nikdy jsem si nemyslel, že bych tankoval dehet, ale teď ho asi dám do výběru, pak už bude hold rozhodovat stav, výbava apod.. taky jde o případný prodej za x let, plno lidí si raději koupí naftu.. tím nechci říct, že benzín nikdo nechce.. vše má svoje pro a proti
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#18 Příspěvek od HaryXXL »

vlastnemec píše:Zkus si po sobě přečíst co jsi napsal, když tomu dám nějaký závěr, tak tohle auto je šrot, kterej se kazí a stojí zahovno, pokud chceš kvalitu hodně přitlač na ceně.

Benzín doporučuji ikdyž mám diesel, šel jsem do něj protože je vše kompromis chtěl jsem vybavené auto a holt žádné v benzínu nebylo, to je jak s tou barvou.

Žádné SUV není do terénu a v porovnání je na tom x5 stejně - je že je na xdrivu, u ostatních si můžeš sepnout uzávěrky, žádné nemá křížitelné nápravy. ML co se týče kvality a cen náhradních dílů je dvakrát držší, Tuareg je turek a cayenne by se měl lesu vyhnout obloukem (po defektu zadní pneu byl komplet roztrhanej podběh i s blatníkem), co se týče normálních komunikací je x5 oproti konkurenci úplně někde jinde.

Jinak jsem nikde neviděl Tvůj příspěvek, že jsi někomu poradil, tím nemyslím tohle vlákno, nebo to předchozí 4,6IS, ale něco s problémama, z toho vycházím že X5 nemáš a BMW jsi měl a zklamalo Tě co se týče nákladů,... Jinak mám v nicku jméno a příjmení vlastnemec Vlastimil Němec dokonce i město není problém mě vyhledat.


Odpověď:
1. odstavec - to je přesně to, co jsem napsal. Kupovat si X5 v "holobídě" a čekat, že ji seženeš za 200 až 250 táců a budeš do ní dávat jen olej, destičky, kotouče, různé filtry, kapaliny a gumy, mi přijde prostě úsměvné. Tomu sám nevěříš, ne? Auto není šrot, ale když je v naprosto technickém pořádku, tak si majitel za to nechá alespoň trochu zaplatit a když ne, tak jde s cenou dolů. A já se prostě obávám, že tady v Čechách jen tak na pěkně vybavenou X5 po prvním majiteli se servisní knížkou a v technickém pořádku nenarazíš za cenu 200 až 250 táců. V Německu je BMW servis úplně na jiné úrovni než u nás a silnice jsou také jiné kvality, to se s naším "tankodromem" nedá srovnávat. Proto raději doporučuji auto z Německa než od nás. Auto tam, co se týče ramen, náprav a tlumičů bude určitě trpět méně než u nás.

2. odstavec - kdyby si chtěl benzin, tak jdeš do benzinu, to neukecáš. Řekni spíše, že cenově jsi na benzin s pořádnou výbavou v X5 neměl, anebo jsi do toho nechtěl tolik cpát peněz, anebo jsi nevěděl, že někdy je prostě benzin lepší než diesel (záleží na ujetých kilometrech, servisních nákladech s tím spojených a řadu dalších faktorů).

3. odstavec - když srovnáš prémiovku BMW X5, Mercedes-Benz ML, Porsche Cayenne a případně VW Touareg, co se týče schopností v terénu, tak X5 je na tom nejhůř. ML-ko, Cayenne i Touareg je na tom lépe. To mi prostě nevymluvíš, říkej si, co chceš. A že je ML-ko 2x dražší na dílech než BMW? Proč ne, ale to neberu jako důvod ospravedlňování, že X5 je stějně dobrá v terénu jako ML-ko. To samé u Cayennu, když vyrazíš se sportovníma gumama o velikosti 20" a výše do terénu, tak jak to asi může dopadnout. A že je X5 řada E53 komunikativnější než starý Cayenne? Tak to jsme asi oba řídili úplně jiná auta. X5 a Cayenne jsou výborné na silnici, mají nejkomunikativnější řízení než ostatní konkurence SUV (Mercedes, Touareg atd.), ale Cayenne je na tom ještě o trošku lépe.

4. odstavec - příspěvků mám tady hodně, jestli někoho kouše závist z toho, že se zajímám o starou X5 4.8is E53 nebo 750i E66 (a nejenom o ně) a on má akorát auto v dieselu a holobídě, za to přeci nemůžu. Závist je odplata za vlastní neschopnost. A co se týče problémů s auty, tak nevím, co by jsi chtěl víc slyšet. Jestli ti prostě má něco odejít na autě, tak ti to odejde. A jestli myslíš konkrétní případy, když se něco pokazí, tak od toho je tu automechanik. Nejsem kutil Tim, abych si něco dělal v dílně. Pak to totiž dopadá tak, že to auto, na který člověk těžce vydělal a nemyslel na servisní náklady s tím související, rok od roku je churavější a churavější. V bazarech pak najdeš někdy strašné "vraky". Člověk si prostě má uvědomit, že to auto jako nové stálo pár milionů a že servis takového auta nemusí být vůbec laciný, i když už je 8 až 10 let staré.

Zamysli se nad tím, co jsi psal před pár příspěvkami. Jsi vlastníkem X5? Ano. Máš auto v dieselu? Ano. Doporučuješ benzin + lpg? Ano. Tak se ptám, proč někomu jinému doporučuješ benzin + lpg, když jsi si nakonec sám koupil naftu? Neměl jsi peníze na benzin? To je přeci naprosto směšné a úsměvné. Jestli ti to tak nepřipadá, mně jo. A psát, že jiné auto nebylo a další výmluvy, na to nemám, co bych řekl víc.

Co se týče jména, ok, tak nejsi tak anonymní, pokud píšeš pravdivé údaje. Ona stačí pouhá IP adresa a provozovatel připojení k Interentu, aby jsi zjistil, kdo odkud přímo je, ale obávám se, že legální cestou tohle může jen policie. Vyhledávat tě určitě nebudu. Není důvod.

A jak napsal kolega, o Vánocích nemá smysl se tu hádat. Každý prostě máme na stejnou problematiku jiný názor. Rozhodl jsem se proto sem už raději nepsat, protože to k tématu vůbec není, když tak napiš soukromou zprávu. Dík.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#19 Příspěvek od vlastnemec »

Přeji Ti příjemný a hlavně klidný svátky a do nového roku si konečně to auto třeba koupíš, závist je hřích a já opravdu nezávidím, těžko můžu závidět Tvůj zájem o něco co už dávno mám. IS Ti schvaluji je kompletně na vzduchu a požitek z jízdy taky perfekt, kdybys v tomto ohledu potřeboval poradit dej vědět taky mám nivo a hromadu zkušeností. :D

WITT ber to tak, že koupě je trochu kompromis, vždy se přikloň k tomu co je Ti blíž, benzín s LPG je ještě levnější než ropák. Hledej auto co má převodovku ZF kazili se GM, každýmu se něco vysralo, když to sečteš ze všech příspěvků, tak nic nekoupíš, vybrat s diagnostikovat se servisákem a koupit. Jo jeden uživatel si tady dopisoval s Harym až mu jedna nádherná v perfektním stavu a za dobrý prachy 4.6IS utekla. Tak hodně štěstí, kdybys potřeboval servisáka na BMW při výběru na moravě dám Ti kontakt.
FrankDrebin
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: pon 29.11.2010 01:00

#20 Příspěvek od FrankDrebin »

HarryXXL píše:4. odstavec - příspěvků mám tady hodně, jestli někoho kouše závist z toho, že se zajímám o starou X5 4.8is E53 nebo 750i E66 (a nejenom o ně) a on má akorát auto v dieselu a holobídě, za to přeci nemůžu. Závist je odplata za vlastní neschopnost. A co se týče problémů s auty, tak nevím, co by jsi chtěl víc slyšet. Jestli ti prostě má něco odejít na autě, tak ti to odejde. A jestli myslíš konkrétní případy, když se něco pokazí, tak od toho je tu automechanik. Nejsem kutil Tim, abych si něco dělal v dílně. Pak to totiž dopadá tak, že to auto, na který člověk těžce vydělal a nemyslel na servisní náklady s tím související, rok od roku je churavější a churavější. V bazarech pak najdeš někdy strašné "vraky". Člověk si prostě má uvědomit, že to auto jako nové stálo pár milionů a že servis takového auta nemusí být vůbec laciný, i když už je 8 až 10 let


Jses fakt neuveritelnej, "Hary" :lol: To se da zavidet, ze se zajimas o 2 (naprosto rozdilny) olitany pastiky? 8O :lol: A pristi rok si uz neco koupis nebo budes dal spamovat vsecny mozny fora a ptat se na vsechno porad dokola? :lol: :P
Odpovědět