Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

niveauregel inaktiv

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
riso321
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#1 Příspěvek od riso321 »

ahojte.mam problem z mojou x5 e53.menil sa olej v motore a auto sa dalo na zdvihak.ked sme ju zlozili zo zdvihaku tak ostala uplne dole a uz neisla zdvihnut.mam nivo vankuse v predu aj v zadu.nesvieti mi ziadna poloha.uz predtim mi svietila polrucha niveauregel inaktiv ale auto drzalo normalne vysku aj sa dofukovalo aj ked pomaly ako keby kompresor nevladal.nemal niekto takuto poruchu?za kazdu radu dakujem
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#2 Příspěvek od vlastnemec »

Jo zkušenosti mám celkem bohaté, když ti to vyhodí chybu selflevel susp. inanct tak je něco špatně, nějakou dobu si to drží normální výšku a pak se to prostě celý zastaví a auto klesne, bohužel bez diagnostiky se teď nehneš. Jestli to sedí u jednoho kola tak je tam v prdeli čidlo nebo celý měch. Začni diagnostikou, vypíše Ti co kde je (únik, hodnoty z čidel). Může to být je pojistka na kompresoru, čidlo nebo uhnilé dráty to jsou ty nízké položky, jestli přední měch tak 18tis zadní 5tis (jo měchy se mění do páru, vyměníš jeden a jebne druhý, málem jsem se tenkrát prosral když mě to jeblo u prdele).
riso321
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#3 Příspěvek od riso321 »

vlastnemec píše:Jo zkušenosti mám celkem bohaté, když ti to vyhodí chybu selflevel susp. inanct tak je něco špatně, nějakou dobu si to drží normální výšku a pak se to prostě celý zastaví a auto klesne, bohužel bez diagnostiky se teď nehneš. Jestli to sedí u jednoho kola tak je tam v prdeli čidlo nebo celý měch. Začni diagnostikou, vypíše Ti co kde je (únik, hodnoty z čidel). Může to být je pojistka na kompresoru, čidlo nebo uhnilé dráty to jsou ty nízké položky, jestli přední měch tak 18tis zadní 5tis (jo měchy se mění do páru, vyměníš jeden a jebne druhý, málem jsem se tenkrát prosral když mě to jeblo u prdele).
na diagnostike mu vyhodilo nizky tlak kompresoru.ma tlacit 12atm a tlacil len 6atm.ja mam aj predok aj zadok dole a jazdit stm bola sranda...ta poistka sa kde nachadza?mne ta porucha niveau regel inaktiv svietila dlho a auto si drzalo stale tu strednu polohu len sa nedalo zdvihat any spustat s tlacitkom.bol som stym na diagnostyke vymazala sa chyba a 2tyzdne to fungovalo a dalo sa aj auto zdvihat tlacitkom a potom zase niveauregel inaktiv a hotovo...
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#4 Příspěvek od vlastnemec »

TAK TO VYPADÁ ŽE KOMPRESOR JDE DO KYTEK, JESTLI MÁLO TLAČÍ TAK JE V HAJZLU NA EBAY NĚJAKEJ SEŽENEŠ, NEBO NĚKDO KDO UMÍ REPAS, TOHLE MĚ NAŠTĚSTÍ JEŠTĚ NEPOTKALO, JINAK KDYŽ DÁM ZKOUŠKU TAK MĚ TLAČÍ 16 A VÍC. KDYŽ PUSTÍŠ KOMPLET TEST DISU TAK TI VYJEDE KDE JECHYBA PŘESNĚ VIDÍŠ ČIDLA TLAK KOMPRESORU ATD. V INPĚ MUSÍŠ HLEDAT A JÍT PO JEDNOTLIVÝCH VĚCECH. POJISTKOU TO NEBUDE KDYŽ JEDE KOMPRESOR. MÁŠ PŘÍSTUP K DIAGNOSTICE. JINAK MI JEŠTĚ VYSKAKOVALA CHYBA KDYŽ JSEM MĚL ROZHOZENÉ KOLA, JEZDIL JSEM VÝŠ NEŽ JSEM MĚL OD TÉ DOBY MÁM KLID.
riso321
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#5 Příspěvek od riso321 »

vlastnemec píše:TAK TO VYPADÁ ŽE KOMPRESOR JDE DO KYTEK, JESTLI MÁLO TLAČÍ TAK JE V HAJZLU NA EBAY NĚJAKEJ SEŽENEŠ, NEBO NĚKDO KDO UMÍ REPAS, TOHLE MĚ NAŠTĚSTÍ JEŠTĚ NEPOTKALO, JINAK KDYŽ DÁM ZKOUŠKU TAK MĚ TLAČÍ 16 A VÍC. KDYŽ PUSTÍŠ KOMPLET TEST DISU TAK TI VYJEDE KDE JECHYBA PŘESNĚ VIDÍŠ ČIDLA TLAK KOMPRESORU ATD. V INPĚ MUSÍŠ HLEDAT A JÍT PO JEDNOTLIVÝCH VĚCECH. POJISTKOU TO NEBUDE KDYŽ JEDE KOMPRESOR. MÁŠ PŘÍSTUP K DIAGNOSTICE. JINAK MI JEŠTĚ VYSKAKOVALA CHYBA KDYŽ JSEM MĚL ROZHOZENÉ KOLA, JEZDIL JSEM VÝŠ NEŽ JSEM MĚL OD TÉ DOBY MÁM KLID.
v utorok budem mudrejsi.pride z original diagnostikov bmw.potom sem napisem.velmi pekne ti cesky bratu dakujem:)lebo u nas na klube sa na mna....
riso321
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#6 Příspěvek od riso321 »

No auto mi zdvyhli cez diagnostiku.konpresor je ok aj mechy su dobre ale zase mi to vypisuje niveau regal inaktiv.auto si drzy vysku ale neda sa z tlacitkom zdvihnut.dostal som taku radu ze vymenit autobaterku lebo ze ked je uz stara tak auto odpaja nejake funkcie alebo tak neco.no baterka je tam este povodna a ma uz 8rokov ale auto startuje na brnk.nemal niekto tento problem?
Renda1966
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: sob 17.03.2012 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Renda1966 »

riso321 píše:No auto mi zdvyhli cez diagnostiku.konpresor je ok aj mechy su dobre ale zase mi to vypisuje niveau regal inaktiv.auto si drzy vysku ale neda sa z tlacitkom zdvihnut.dostal som taku radu ze vymenit autobaterku lebo ze ked je uz stara tak auto odpaja nejake funkcie alebo tak neco.no baterka je tam este povodna a ma uz 8rokov ale auto startuje na brnk.nemal niekto tento problem?


Mě to začalo psát to samé. Najednou se hláška rozsvítila a auto se přestalo zvedat a snižovat. Jezdil jsem v pohodě a nic jiného nezlobilo. Nakonec jsem zajel na diagnostiku a ukázalo to chybu na relé, které ovládá kompresor. Chybu jen vymazali a od té doby zatím OK, musím to ale zaklepat...
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#8 Příspěvek od vlastnemec »

Ahoj ještě můžou být v prdeli čidla, na to na diag nepříjdeš oni se sice hlásí dávají ti nějaké údaje, ale když je vyhodíš a proměříš tak zjistíš že jsou vlastně mrtvé, práce která je do hodinky hotová, za pokus to stojí, já už jsem dvě takle měnil tohle mě hned nanapadlo tak sorry. Jo podpětí Ti může vyházet nějaké chyby při startu, ale zároveň by se stopro oběvilo dsc a jiné hlášky ne jen selflevel.
riso321
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#9 Příspěvek od riso321 »

vlastnemec píše:Ahoj ještě můžou být v prdeli čidla, na to na diag nepříjdeš oni se sice hlásí dávají ti nějaké údaje, ale když je vyhodíš a proměříš tak zjistíš že jsou vlastně mrtvé, práce která je do hodinky hotová, za pokus to stojí, já už jsem dvě takle měnil tohle mě hned nanapadlo tak sorry. Jo podpětí Ti může vyházet nějaké chyby při startu, ale zároveň by se stopro oběvilo dsc a jiné hlášky ne jen selflevel.
no neska idem vymenit baterku,rele ktore ste mi radili je vymenene a vymazat chybu na diagnostike.tak som zvedavy.inac dakujem za rady chlapy dufam ze to bude ok:)
riso321
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#10 Příspěvek od riso321 »

no baterka vcera vymenena.chyba vymazana a neska uz mi zase pise nivea regel inaktiv:( kurva moje trete bmw a este any z jednim som nemal ziadny problem.no takze pokracujem a v tyzdny sa pozrem na tie cidla.dakujem za radu
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#11 Příspěvek od vlastnemec »

Zkus ještě přeměřit výšku kol od spodní hrany disku po blatník u sportpaketu má být 682mm předek u zadku 684mm, normal je něco kolem 710mm, jo údaje jsou k 18palcovým kolám. Tolerance je 5mm, jinak kalibrace.
riso321
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#12 Příspěvek od riso321 »

vlastnemec píše:Zkus ještě přeměřit výšku kol od spodní hrany disku po blatník u sportpaketu má být 682mm předek u zadku 684mm, normal je něco kolem 710mm, jo údaje jsou k 18palcovým kolám. Tolerance je 5mm, jinak kalibrace.
mne to kalibrovali.mechy su ok aj kompresor je ok.teda diagnostika ukazuje ok.ako rychlo vam zdvihne auto?lebo ja som to neska stlacil ze nech ho zdvuihne a len sa to rozblikalo a nic...a potom dosla hlaska niveau regel inaktiv...
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#13 Příspěvek od vlastnemec »

Nahoru mě to jde taky pomaleji, myslím že to je tím že kompresor má málo šťávy, tak to dělám tak že dám D a pomalu se rozjedu a hned jsem nahoře. Zkusil bych ta čidla na nápravách, a pak bych šel po kompresoru, jo když otevřeš dveře po probuzení auta rozjede se kompresor?
riso321
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#14 Příspěvek od riso321 »

no nabil som tu novu baterku vymazal som poruchu a auto konecne ide zdvihnut aj spustit:) takze to bolo baterkov lebo bola stara...uplna picovina:( ale dakujem panove za vase rady:)
riso321
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 24.03.2013 01:00

#15 Příspěvek od riso321 »

No a uz tomu zase jebe:( takze mozem pokracovat
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#16 Příspěvek od vlastnemec »

Říkal jsem že baterka to nevyřeší, jdi po čidlech, další věc je že ti musí diagnostika hodit chybu kterou se to vyřadilo, to ti může napovědět.
Přílohy
er
er
inpa.jpg (120.65 KiB) Zobrazeno 1044 x
Odpovědět