Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 s redukcí?
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Určitě redukci nemají a to myslím žádná, předface měl stálý pohon předek zadek tuším 60 na zadek a 40 na předek, poface je už xdrive což znamené hnán jen zadek při prokluzu a pokud DSC potřebuje připojí se předek. Nejsem so dokonce jist, jestli se pro americký trh nenajdou nějaké co byly hnány jen na zadek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
jararak píše:loyd? ako si to myslel s tym, ze to vlastnemec myslel naopak?
e53 predlift 62% zadok, 38% predok pernamentne (on pise akurat 60/40)
pokial viem tak e53 vychadza dost statne z l322 avsak ta redukciu ma, hoc skor v elektronickej podobe
No já myslím, že to myslel spíš tak, že vlasta píše, že xdrive žene jen zadek a předek připojí jen pokud je potřeba. Což nevím jak u poface E53, ale někde jsem četl, že xdrive má základní poměr 40:60 ve prospěch zadní nápravy s tím, že si dle potřeby může měnit poměr až na 0:100 nebo 100:0

e53 po lifte nemam (a predlift mam len 2mesiace) ale xdrive ma 40/60 stale (cize jednu napravu zenie len vynimocne, vraj pokial ides nad 150km/h tak presunie vsetko dozadu), ale v pripade potreby je schopne dat 100% na samostatne koleso (avsak neviem ci toto nevie az e70), tak ci onak teoria sa nie vzdy spaja s praxou
ja som si x5 kupil na tahanie hobby-ho ktory vazi "len" 1250kg a aj to prevazne po spevnenom terene (asfalt)

ja som si x5 kupil na tahanie hobby-ho ktory vazi "len" 1250kg a aj to prevazne po spevnenom terene (asfalt)
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Předtím jsem to napsal moc jednoduše.
e53předface Trvalý pohon všech kol mezinápravovým diferenciálem 65% zadek a 35% předek.
e53poface xDrive diferenciál nahrazuje elektronická spojka, primárně jsou poháněna zadní kola, pokud je potřeba, připojují se další, dále v případě potřeby dokáže přenést "až 100" síly na jedno kolo.
e53předface Trvalý pohon všech kol mezinápravovým diferenciálem 65% zadek a 35% předek.
e53poface xDrive diferenciál nahrazuje elektronická spojka, primárně jsou poháněna zadní kola, pokud je potřeba, připojují se další, dále v případě potřeby dokáže přenést "až 100" síly na jedno kolo.
Mam nejnovejsi X5 a ta ma 60/40 zadek/predek s moznosti kazde kolo individual 0-100.
Jinak jsem s tim vozem moc spokojeny co se tyka brodivosti ve snehu. Letos jsem mel "tu cest" jet kousek cesty na horach za Dacii Duster a jako 4 kolka "zahynula" uz na zacatku cesty co byla mene protazena. Tak jsem ji v poklidu objel zavejemi a jel jsem dal. Ten xDrive funguje velmi paradne.
Jinak jsem s tim vozem moc spokojeny co se tyka brodivosti ve snehu. Letos jsem mel "tu cest" jet kousek cesty na horach za Dacii Duster a jako 4 kolka "zahynula" uz na zacatku cesty co byla mene protazena. Tak jsem ji v poklidu objel zavejemi a jel jsem dal. Ten xDrive funguje velmi paradne.