Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5 s redukcí?

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#1 Příspěvek od fornax »

Kluci, existuje nějaký model X5 který by měl redukci? Orientuje se někdo v tom jakou výbavu mají?
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#2 Příspěvek od vlastnemec »

Určitě redukci nemají a to myslím žádná, předface měl stálý pohon předek zadek tuším 60 na zadek a 40 na předek, poface je už xdrive což znamené hnán jen zadek při prokluzu a pokud DSC potřebuje připojí se předek. Nejsem so dokonce jist, jestli se pro americký trh nenajdou nějaké co byly hnány jen na zadek.
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#3 Příspěvek od loyd-krismas »

redukce nemá a neměla žádná X5 (ani jiné BMW) ani volitelná čtyřkolka nelze. Jinak je to obráceně než píše vlastnemec, ale to je jedno. Na tvojí otázku je jednoduchá odpověď - NEEXISTUJE :D :D
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#4 Příspěvek od fornax »

Škoda kolega chtěl vyměnit ML za X5 ale potřebuje právě tu redukci. 8)

Kluci díky :wink:
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#5 Příspěvek od loyd-krismas »

redukci mají pouze off roady, tohle jsou všechno SUV :wink:
Frogger
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: úte 19.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Frogger »

Nutno ovšem dodat, že jsem byl velmi mile překvapen, co to naše SAV zvládne na sněhu :D
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#7 Příspěvek od fornax »

loyd-krismas píše:redukci mají pouze off roady, tohle jsou všechno SUV :wink:

No právě ML-ko ji má :?
On to potřebuje hlavně při vytahování lodi z vody. 2,5t a měkký břeh - potřebuje velice citlivě vyjet. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Jak by si s tím poradil xdrive s automatem?
hubajzed
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00
Bydliště: Terezín

#8 Příspěvek od hubajzed »

zkusenost primo z X5 ne ale máme v rodině Range Rovera 4.4 a je teda pravda že loď taháme z vody do prudkého kopce ale bez redukce ne-e :)
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#9 Příspěvek od jararak »

loyd? ako si to myslel s tym, ze to vlastnemec myslel naopak?

e53 predlift 62% zadok, 38% predok pernamentne (on pise akurat 60/40)

pokial viem tak e53 vychadza dost statne z l322 avsak ta redukciu ma, hoc skor v elektronickej podobe
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#10 Příspěvek od loyd-krismas »

fornax: taky se obávám, že by to mohl být pro BMW celkem problém... Já bych fakt volil opravdový off roady, třeba toho Lanďáka, nebo za sebe můžu doporučit Pajero.

jararak: jo já jsem se spíš blbě vyjádřil :wink:
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#11 Příspěvek od Maca »

jararak píše:loyd? ako si to myslel s tym, ze to vlastnemec myslel naopak?

e53 predlift 62% zadok, 38% predok pernamentne (on pise akurat 60/40)

pokial viem tak e53 vychadza dost statne z l322 avsak ta redukciu ma, hoc skor v elektronickej podobe


No já myslím, že to myslel spíš tak, že vlasta píše, že xdrive žene jen zadek a předek připojí jen pokud je potřeba. Což nevím jak u poface E53, ale někde jsem četl, že xdrive má základní poměr 40:60 ve prospěch zadní nápravy s tím, že si dle potřeby může měnit poměr až na 0:100 nebo 100:0 :)
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#12 Příspěvek od jararak »

e53 po lifte nemam (a predlift mam len 2mesiace) ale xdrive ma 40/60 stale (cize jednu napravu zenie len vynimocne, vraj pokial ides nad 150km/h tak presunie vsetko dozadu), ale v pripade potreby je schopne dat 100% na samostatne koleso (avsak neviem ci toto nevie az e70), tak ci onak teoria sa nie vzdy spaja s praxou :)

ja som si x5 kupil na tahanie hobby-ho ktory vazi "len" 1250kg a aj to prevazne po spevnenom terene (asfalt)
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#13 Příspěvek od vlastnemec »

Předtím jsem to napsal moc jednoduše.

e53předface Trvalý pohon všech kol mezinápravovým diferenciálem 65% zadek a 35% předek.

e53poface xDrive diferenciál nahrazuje elektronická spojka, primárně jsou poháněna zadní kola, pokud je potřeba, připojují se další, dále v případě potřeby dokáže přenést "až 100" síly na jedno kolo.
hofycz
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 04.04.2013 00:00

#14 Příspěvek od hofycz »

Mam nejnovejsi X5 a ta ma 60/40 zadek/predek s moznosti kazde kolo individual 0-100.

Jinak jsem s tim vozem moc spokojeny co se tyka brodivosti ve snehu. Letos jsem mel "tu cest" jet kousek cesty na horach za Dacii Duster a jako 4 kolka "zahynula" uz na zacatku cesty co byla mene protazena. Tak jsem ji v poklidu objel zavejemi a jel jsem dal. Ten xDrive funguje velmi paradne.
Odpovědět