Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

dsc

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
baklan1000
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pát 31.08.2012 00:00

#1 Příspěvek od baklan1000 »

porad te prosim jedna se o bmw X5 E53 jak fungue DSC , kdyz zmacku knoflik dsc tak se mi rozsviti na palubovce zultej triuhelnik , co to znamena ,
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od pepino5xx »

Jedno zmáčknutí vypne "antihrab" a podržení déle jak 10s vypne úplně všechno.
baklan1000
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pát 31.08.2012 00:00

#3 Příspěvek od baklan1000 »

pepino5xx píše:Jedno zmáčknutí vypne "antihrab" a podržení déle jak 10s vypne úplně všechno.

jedna se oto ze sem byl ted na horah , jel sem do malinkeho kopecku tak sem ho nevyjel , co kdyz zmacku jednou to dsc nebude to nahodou lepsi , nebo to automaticke zapnuti je lepsi
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od pepino5xx »

Když jen zmáčkneš, tak to hrabe všema čtyřma, ve většině situací to je lepší.
S X5 jsem letos taky blbnul a měl jsem to vypnutý úplně celý.
Záleží na pneu a povrchu hlavně.
baklan1000
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pát 31.08.2012 00:00

#5 Příspěvek od baklan1000 »

pepino5xx píše:Když jen zmáčkneš, tak to hrabe všema čtyřma, ve většině situací to je lepší.
S X5 jsem letos taky blbnul a měl jsem to vypnutý úplně celý.
Záleží na pneu a povrchu hlavně.

tak to znamena ze kdyz zmacknu to jednou a bude mi svitit na palubovce ten triuhelnik tak od zacatku rozjezdu mi to veme jako 4X4 , tak to pro me bude lepsi , a to cele vypnuti co znamena kde se to vic hodi
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#6 Příspěvek od vlastnemec »

Jinak je další možnost, jak jsem se bavil s JaraXem, tak rozvodovka funguje tak že rozdlěluje poměr mezi přední a zadnií kola podle napětí, když jde 0 tak jede naplno zadek a 12 naplno předek, tak udělat potenciometr a štelovat sám, nicméně když jsem na tom přemýšlel tak xdrive umí zaslat 100% na jedno kolo, beru to teda v úvozovkách tak se mi to zase nezdá, je možné že to jde u předface, ale tam zas byl 60% zadek a zbytek předek furt. Xdrive mě honí jen zadek a když je potřeba připojí zadek. V životě se mi nestalo, že by jsem někde nevyjel a to jezdím furt lyžovat a to až pod vleky, tak si myslím že máš něco špatně, jelikož dsc omezuje až je opravdu potřeba, mě problikalo na cestě jen jednou a to když jsem valil pro tatíka po okresce 190 a nemá defakto s pohonem v terénu nic moc společného. Je to stabilizační systém a když ho vypneš tak Ti auto přestane z kopce samo podřazovat když jemně polechtáš brzdu a nepomůže když ti auto ustřelí na cestě.
baklan1000
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: pát 31.08.2012 00:00

#7 Příspěvek od baklan1000 »

vlastnemec píše:Jinak je další možnost, jak jsem se bavil s JaraXem, tak rozvodovka funguje tak že rozdlěluje poměr mezi přední a zadnií kola podle napětí, když jde 0 tak jede naplno zadek a 12 naplno předek, tak udělat potenciometr a štelovat sám, nicméně když jsem na tom přemýšlel tak xdrive umí zaslat 100% na jedno kolo, beru to teda v úvozovkách tak se mi to zase nezdá, je možné že to jde u předface, ale tam zas byl 60% zadek a zbytek předek furt. Xdrive mě honí jen zadek a když je potřeba připojí zadek. V životě se mi nestalo, že by jsem někde nevyjel a to jezdím furt lyžovat a to až pod vleky, tak si myslím že máš něco špatně, jelikož dsc omezuje až je opravdu potřeba, mě problikalo na cestě jen jednou a to když jsem valil pro tatíka po okresce 190 a nemá defakto s pohonem v terénu nic moc společného. Je to stabilizační systém a když ho vypneš tak Ti auto přestane z kopce samo podřazovat když jemně polechtáš brzdu a nepomůže když ti auto ustřelí na cestě.

tak to znamena ze kdyz mi zacne problikavat v kopco ta kontrolka ten treuhelnik , to mam brat tak ze to neni jako ze se zapne predek , a nebo to teda musim sam zapinat tlacitkem to dsc pak to jeko ze je 4X4 protoze stalo se mi ze sem chtel vyjet malinkej kopecek a tam byl sterk nasypanej jsou to malinke kaminky tak sem tam proste nevyjel a byl to fakt malinkej kopecek nebylo to nic velkyho , jednou mi tam problikla ta kontrolka tak sem si rikal ze se mi zapnul predek a ono nic proste stalo to namiste asi to hrabalo ted nevim jestli to hrabal predek protoze byla tma tak sem to radeji neskousel , a pak me napadlo ze tam je to dsc myslim to tlacitko , tak sem ho chtel zapnout ale nevidel sem co to udela takl sem radeji ho nezapinal , tak proto se ptam jestli se to ma zapinat nebo se to zapina automaticki , protoze kdyz to zmacknu tak se rozsviti ten zultej triuhelnik a porad sviti , nebo to prave tak se neco vypina myslim ta stabilizace
Odpovědět