Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Raisidlo77
Registrovaný
Příspěvky: 229 Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Bydliště: okolí Brna
#1
Příspěvek
od Raisidlo77 » stř 29.05.2013 19:14
Dnes jsem absolvoval STK, včetně měření brz na válcích - vždy po 1 nápravě. Pak jsem si začal lámat hlavu nad tím, jestli je tam vlastně v mezinápraváku difec, spojka, nebo jak... jedná se o 4.4i, 2001 - tedy předFL se stálým pohonem, žádný X-drive. Někdo nějaké zkušenosti ?
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523 Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
#2
Příspěvek
od scooter_x » stř 29.05.2013 21:56
Diff.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Raisidlo77
Registrovaný
Příspěvky: 229 Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Bydliště: okolí Brna
#3
Příspěvek
od Raisidlo77 » stř 29.05.2013 22:30
OK, takže vlastně můžu být v klidu - při zařazeným N by to měl pobrat jestli to chápu správně ?
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164 Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
#4
Příspěvek
od ajfel » pát 07.06.2013 14:53
presne tak ... lidi s tim zbytecne plasi ...
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523 Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
#5
Příspěvek
od scooter_x » ned 09.06.2013 11:53
Když už se o tom teda bavíme, jak je to u Xdrivu a jeho lamely? Co na to STK a jejich zkoušky?
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze