Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
automaticka prevodovka pred a po face
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
ZF vs GM...
Jde hlavně o motorizaci. U 3.0i to bude v pohodě i na GM, není tam tak vysoký kroutící moment, ale u 3.0D a ještě u takový těžký krávy jako je X5 ta převodovka dost trpí. Nedejbože když to má kouli a tahalo to lehce ťuklý pasáty na valníku co se k nám reimportovali z Ukrajiny
V neposlední řadě má poface Xdrive kdy si připíná přední náhon, předface má trvalou 4kolku...
Jde hlavně o motorizaci. U 3.0i to bude v pohodě i na GM, není tam tak vysoký kroutící moment, ale u 3.0D a ještě u takový těžký krávy jako je X5 ta převodovka dost trpí. Nedejbože když to má kouli a tahalo to lehce ťuklý pasáty na valníku co se k nám reimportovali z Ukrajiny

V neposlední řadě má poface Xdrive kdy si připíná přední náhon, předface má trvalou 4kolku...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Pravda + doplním že poface s ZF a xdrivem žere o litr méně, jel jsem s gm, pokud ti nevadí že tě to jednou bude stát 40tis klidně do toho jdi (bacha při koupi že ti někdo tvrdit že byla repasovaná, dva kámoši už takhle koupili a dělali). Vono zase u poface tě může potkat rozvodovka, ale osobně neznám nikoho kdo dělal, ale řešilo se to tu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Vlastnemec: Ja jsem delal repasi rozvadece
Daneke38: Na to urychlene zapomen - repase ZF je tak 40 (repase rozvadece kolem 20 k tomu), repase GM tak 30... A nevydrbes, protoze u manualu ti odejde dvojhmota se spojkou a jsi tam stejne za 30
Pod čarou - co doprdele máte všichni s tím 3.0D? U nás? Kvalita nafty silně připomíná olej z friťáku a spotřeba 10/100? Díky, nechci... K tomu vstřiky, turbo, startování v zimě, akumulátor, žhavení... Humus hnus

Daneke38: Na to urychlene zapomen - repase ZF je tak 40 (repase rozvadece kolem 20 k tomu), repase GM tak 30... A nevydrbes, protoze u manualu ti odejde dvojhmota se spojkou a jsi tam stejne za 30

Pod čarou - co doprdele máte všichni s tím 3.0D? U nás? Kvalita nafty silně připomíná olej z friťáku a spotřeba 10/100? Díky, nechci... K tomu vstřiky, turbo, startování v zimě, akumulátor, žhavení... Humus hnus

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
TEN MOTOR TOMU AUTU SEDÍ PERFEKTNĚ A NAVÍC NIKDY STÍM NEBUDEŠ ZÁVODIT NA DÁLNICI, 3.0 BENZÍN DĚS 4.4 BENZÍN PRŮMĚR 4.6 DOBRÉ SVEZENÍ 4.8 NEVÍM, JAK BUDEŠ U JÁRY DEJ VĚDĚT JESTLI BUDE ČAS PŘIJEL BYCH SE PODÍVAT.
ZF 6HP26 JE NESMRTELNÁ POKUD SE NECHOVÁŠ JAKO HOVADO, JEDINÉ CO JE PROBLÉM JE MECHATRONIK A TO ŽE MÁ HLINÍKOVÉ TĚLO A TÁHLA JSOU POTAŽENÉ NIKASILEM NEBO JINOU TVRDŠÍ SRAČKOU A TEN HLINÍK VYMELOU. MANUÁL MÁŠ PRAVDU, ALE DÁ SE TO UDĚLAT LEVNĚJI, JINAK ŘÍDIT TAKOVÉ AUTO S TAKOVOU VÁHOU V MANUÁLU JE DĚS A HRŮZA NIKDY FUJ.
VSTŘIKY POKUD SE STARÁŠ TAK SEŠ V POHODĚ NA TRHU JE VIF A FUNGUJE DOBŘE A V DNEŠNÍ DOBĚ UŽ TO NENÍ TAKOVÁ DARDA, TURBO TAM JE TO HORŠÍ, ALE POKUD SE DOBŘE CHOVÁŠ TAK TAKY VKLIDU, BATERKA JE STEJNÁ JAK V BENZÍNU TAK NEVÍM CO TÍM MYSLÍŠ A MI CO MÁME WEBASTO TAK NEŽHAVÍME ALE SEDÁME DO VYHŘÁTÉHO AUTA. TO MI V MOJÍ E65 745I NEJVÍC CHYBÍ.
PÍŠU JAK TO VIDÍM JÁ, NEJSEM ZÁSTÁNCEM DIESLU KROM NOVÝCH AUT, ALE E53 SEDÍ UŽ KVŮLI TOMU NESKUTEČNÉMU KROUŤÁKU A NEBÁL BYCH SE HO, MÁM HO DOMA. JINAK UŽ SE ZAČÍNÁME DÍVAT PO E70 A TA UŽ BUDE BENZÍN, PROTOŽE BMW TEN MOTOR ČÍM DÁL VÍC PRZNÍ.
ZF 6HP26 JE NESMRTELNÁ POKUD SE NECHOVÁŠ JAKO HOVADO, JEDINÉ CO JE PROBLÉM JE MECHATRONIK A TO ŽE MÁ HLINÍKOVÉ TĚLO A TÁHLA JSOU POTAŽENÉ NIKASILEM NEBO JINOU TVRDŠÍ SRAČKOU A TEN HLINÍK VYMELOU. MANUÁL MÁŠ PRAVDU, ALE DÁ SE TO UDĚLAT LEVNĚJI, JINAK ŘÍDIT TAKOVÉ AUTO S TAKOVOU VÁHOU V MANUÁLU JE DĚS A HRŮZA NIKDY FUJ.
VSTŘIKY POKUD SE STARÁŠ TAK SEŠ V POHODĚ NA TRHU JE VIF A FUNGUJE DOBŘE A V DNEŠNÍ DOBĚ UŽ TO NENÍ TAKOVÁ DARDA, TURBO TAM JE TO HORŠÍ, ALE POKUD SE DOBŘE CHOVÁŠ TAK TAKY VKLIDU, BATERKA JE STEJNÁ JAK V BENZÍNU TAK NEVÍM CO TÍM MYSLÍŠ A MI CO MÁME WEBASTO TAK NEŽHAVÍME ALE SEDÁME DO VYHŘÁTÉHO AUTA. TO MI V MOJÍ E65 745I NEJVÍC CHYBÍ.
PÍŠU JAK TO VIDÍM JÁ, NEJSEM ZÁSTÁNCEM DIESLU KROM NOVÝCH AUT, ALE E53 SEDÍ UŽ KVŮLI TOMU NESKUTEČNÉMU KROUŤÁKU A NEBÁL BYCH SE HO, MÁM HO DOMA. JINAK UŽ SE ZAČÍNÁME DÍVAT PO E70 A TA UŽ BUDE BENZÍN, PROTOŽE BMW TEN MOTOR ČÍM DÁL VÍC PRZNÍ.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Vlastnemec:
K motoru - vadí mi jezdit za 350Kč/100km. Prostě mi to vadí. Cpu do tohodle zkurv.. státu už tolik peněz, že mě to štve. Trojité zdanění toho samého, DPH ze spotřební daně? S naftou nic neuděláš, alespoň na to LPG je nižší spotřební daň a s mým nájezdem se počáteční investice do plynu vrátí za rok.
Jezdil jsem v 3.0D poface X5 několik dní a prostě mi to nesedělo. Smrdí to, čoudí to, klepe se to, nejede to. O kvalitách převodovek (i ZF!) při 3.0D jsem už taky psal. Vysypanou převodovku u dieselu řeší firmy pořád, u benzínu jen ten rozvaděč (a ten se řeší stejně i u deiselu).
VIF existuje, stejně tak premiové nafty, ale zase přijedeš k pumpě, musíš na to myslet, někam do nádrže to hejknout a pak tankovat.
Vstřiky odejdou stejně. Turbo odejde taky. Baterku jsem myslel větší nároky na baterii. Prostě u dieselu je toho mnohem víc co se může na motoru posrat (a taky se posere) a benzín na LPG jezdí v součtu levněji, rychleji a je to V8!
Ale to je zase debata nafta vs benzín a o tom tady toho jsou megabajty textu.
Auto je u Jaraxe od minulého pondělí, beru si ho teď ve čtvrtek
BTW: My s benzínem taky máme webasto
K motoru - vadí mi jezdit za 350Kč/100km. Prostě mi to vadí. Cpu do tohodle zkurv.. státu už tolik peněz, že mě to štve. Trojité zdanění toho samého, DPH ze spotřební daně? S naftou nic neuděláš, alespoň na to LPG je nižší spotřební daň a s mým nájezdem se počáteční investice do plynu vrátí za rok.
Jezdil jsem v 3.0D poface X5 několik dní a prostě mi to nesedělo. Smrdí to, čoudí to, klepe se to, nejede to. O kvalitách převodovek (i ZF!) při 3.0D jsem už taky psal. Vysypanou převodovku u dieselu řeší firmy pořád, u benzínu jen ten rozvaděč (a ten se řeší stejně i u deiselu).
VIF existuje, stejně tak premiové nafty, ale zase přijedeš k pumpě, musíš na to myslet, někam do nádrže to hejknout a pak tankovat.
Vstřiky odejdou stejně. Turbo odejde taky. Baterku jsem myslel větší nároky na baterii. Prostě u dieselu je toho mnohem víc co se může na motoru posrat (a taky se posere) a benzín na LPG jezdí v součtu levněji, rychleji a je to V8!
Ale to je zase debata nafta vs benzín a o tom tady toho jsou megabajty textu.
Auto je u Jaraxe od minulého pondělí, beru si ho teď ve čtvrtek

BTW: My s benzínem taky máme webasto

- Přílohy
-
- Motor
- obrázek-3.JPG (109.09 KiB) Zobrazeno 2539 x
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
palivo mam levneji tak proto naftu.nicmene jsem videl i benziny do kterych se da dobre vysypat od vanosu pres hydrostely smerem ke guferam na ventilech vstrikovacu.nehlede na to kdyz byl plyn tak problemy s plynem.jezdil jsem odtahovkou a ver mi ze ikdyz to rikam nerad a vezl jsem bmw tak bud oil.cerpadlo klika out. 4,4 nebo pripady ze ojnice koukla ven. jsem taky benzinovy mam m3 e36. ale jako druhe vozidlo jsem mel vzdy naftu a zatim musim zaklepat me jeste zadny diesel nenechal na ceste.doufam ze neudelam botu s x5