Ahoj,zvažuji koupi BMW 645Ci r.v.05 Jde tohle auto načipovat? Nechce se mi dávat navíc 4kila za 650i,proto se ptám,jestli to jde nějak čipnout a za kolik. A taky by mě zajímalo,jak moc se tohle autíčko kazí. Chtěl jsem M5,ale slyšel jsem že motor u 100 000km je už jakoby vyhoněný Proto zvažuji 645Ci.Díky za postřeh a odpoveď!
Chipovat atmosferický motor je všeobecne na prd, budˇ si kup rovnou něco co pojede nebo to chce úpravu která má smysl-vačky,svody,sání nebo kompresor kit..
matal píše:Chipovat atmosferický motor je všeobecne na prd, budˇ si kup rovnou něco co pojede nebo to chce úpravu která má smysl-vačky,svody,sání nebo kompresor kit..
Kompresor kit? Kolik takova sranda stoji? Kolik to prida?
čipovat nema smysl většinou ani naftu, většinou je to dan za něco, kamoš měl 330xd v čipu na 210kw, jelo to jako kráva, ale bohužel to bylo divně ostrý, nedalo se s tím jet slušně.
volfino píše:¨:-D ... se moc neprodavaj coo ?? prosim te nevis jestli manual 645 ma mensi spotrebu nez automat ?
Automat (v případě řady 6 - steptronic) samozřejmě zvyšuje spotřebu a to hlavně ve městě, krátké trasy, rozjezdy. Je to daň za komfort - ztráty v hydroměniči.
Automat, který umí snížit spotřebu za určitých okolností, je jiné konstrukce (např. dvouspojkový DSG)....
diky za odpoved koukam ze tomu rozumis )) ... zvazuji totiz koupit 645Ci manual tady u nas to prodava jeden chlapek za docela rozumnou cenu .. ale trosku me strasi ta spotreba .. .. co tam nejvic odchazi ? na co si mam dat nejvetsi pozor ??? ma to pry najeto cca 170tis km a je 2majitel ..
volfino píše:¨:-D ... se moc neprodavaj coo ?? prosim te nevis jestli manual 645 ma mensi spotrebu nez automat ?
Automat (v případě řady 6 - steptronic) samozřejmě zvyšuje spotřebu a to hlavně ve městě, krátké trasy, rozjezdy. Je to daň za komfort - ztráty v hydroměniči. Automat, který umí snížit spotřebu za určitých okolností, je jiné konstrukce (např. dvouspojkový DSG)....
smg převodovka která se do 6ky davala taky nemá hydromenič a spotřebu nezvyšuje,
na druhou stranu každej automat, třeba ten steptronic spotřebu nezvyšuje, resp ve městě jo, ale na dalnici zase ne, protože máš ve většině případů delší kvalty.
volfino píše:¨:-D ... se moc neprodavaj coo ?? prosim te nevis jestli manual 645 ma mensi spotrebu nez automat ?
Automat (v případě řady 6 - steptronic) samozřejmě zvyšuje spotřebu a to hlavně ve městě, krátké trasy, rozjezdy. Je to daň za komfort - ztráty v hydroměniči. Automat, který umí snížit spotřebu za určitých okolností, je jiné konstrukce (např. dvouspojkový DSG)....
smg převodovka která se do 6ky davala taky nemá hydromenič a spotřebu nezvyšuje, na druhou stranu každej automat, třeba ten steptronic spotřebu nezvyšuje, resp ve městě jo, ale na dalnici zase ne, protože máš ve většině případů delší kvalty.
Hele, SMG převodovka (v případě E63 SMGIII) není zas tak častá, jako 6st steptronic. Semiautomatická (SMG) převodovka samozřejmě hydroměnič, ve kterém vznikají ztráty, nemá. Je to robotizovaná spojková převodovka. Běžně se spíše každý setká se steptronicem a ten spotřebu samozřejmě ZVYŠUJE, je to daň za komfort. Uvažovat zde extrémy jako plynulá jízda po dálnici vyšší rychlostí za využití delšího převodu, to fakt celkově sníží spotřebu
Promiň, ale E63 v automatu jezdím a to "prokluzování" (myšleno obrazně) v nižších otáčkách cítím na vlastní kůži a z hlediska spotřeby je jízda po městě šílená.
mam možnost srovnavat třeba E46, E38 manualy automaty, a vždy na dalnici při cca 150ti kterou furt jezdím žral automat cca o 2 litry min, manual většinou točil šileny točky a žral jak najatej,
samozřejmě ve městě veme o ty 2litry víc automat.
volfino píše:diky za odpoved koukam ze tomu rozumis )) ... zvazuji totiz koupit 645Ci manual tady u nas to prodava jeden chlapek za docela rozumnou cenu .. ale trosku me strasi ta spotreba .. .. co tam nejvic odchazi ? na co si mam dat nejvetsi pozor ??? ma to pry najeto cca 170tis km a je 2majitel ..
No jestli při koupi 6tky s 170tis. km tě zajímá hlavně spotřeba, tak si myslím, že benzín bude mezi ostatními výdaji dost zanedbatelná položka...
Navíc, mnohem větší vliv na spotřebu má stav motoru a hnacího ústrojí, než typ převodovky.
Ještě se dělala s SMG, tj. sekvenční robotizovaný manuál. Je to vlastně manuál, kde za tebe hydraulika ovládá spojku. Spojuje výhody automatu a manuálu, ale taky není zdaleka dokonalá...