Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e63 za studena sviti motor
Jinak co je to přesně za motor? 645 nebo 650? Na 645 byl vydaný bulletin a měnily se v DME valvetronic adaptace, ale tam to bylo obráceně — hrubý volnoběh při zahřátém motoru. (Najdeš v SI B11 07 06 z 10/2006)
Jako nezní to úplně jako sranda a doma v obýváku to nevyřešíš. Chce to pořádnou diagnostiku a servis. Může to být trivialita, nebo nový motor: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1410461
Jako nezní to úplně jako sranda a doma v obýváku to nevyřešíš. Chce to pořádnou diagnostiku a servis. Může to být trivialita, nebo nový motor: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1410461
Vanos/Valvetronic, co já vim :) Dělá to tohle: http://www.youtube.com/watch?v=6PJVCw1HHD4
Na svíčce to můžeš poznat, protože na špatném válci nebo pokud někde prosakuje olej, tak bude zasraná. Jen se ty poslední dvě vzadu fakt blbě vyndavají. Ale spíš to bude jen důsledek, než příčina.
Jinak palivový filtr 645Ci nemá, resp. je lifetime a je součástí potrubí/čerpadla.
Fakt to nechceš vzít na diagnostiku nebo do servisu? Ten motor stojí kolem 300.000 CZK ;))
Na svíčce to můžeš poznat, protože na špatném válci nebo pokud někde prosakuje olej, tak bude zasraná. Jen se ty poslední dvě vzadu fakt blbě vyndavají. Ale spíš to bude jen důsledek, než příčina.
Jinak palivový filtr 645Ci nemá, resp. je lifetime a je součástí potrubí/čerpadla.
Fakt to nechceš vzít na diagnostiku nebo do servisu? Ten motor stojí kolem 300.000 CZK ;))
Jo a pak je tady ještě jeden bulletin SI B 11 02 05 (01/2006) který to taky řeší.
Tady je v PDF: http://www.xoutpost.com/attachments/x5- ... -02-05.pdf
Je to podobné jako ten první co jsem posílal, jen tohle neni o adjustaci, ale o výměně :( Evidnentě to bylo pár měsíců výroby, pak změnili povahu těch dílů. Mimo záruku to je kolem 60k u BMW.
Mimochodem máš automat nebo manuál? Automat na to nějak trpí víc, protože se tolik neprohřívá olej, v separátoru zůstává bordel a zkondenzovaná voda atp., to všechno může problémy zhoršovat. Cucky v oleji, náchylný hydroštely, a pak samý podobný symptomy.
Nech si vyčíst na diag, jestli ty chyby odpovídají tomu PDF.
Praha a okolí doporučuju:
Snejk: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=95456
Holubice: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=64659
AutoPupik: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=43157
Tady je v PDF: http://www.xoutpost.com/attachments/x5- ... -02-05.pdf
Je to podobné jako ten první co jsem posílal, jen tohle neni o adjustaci, ale o výměně :( Evidnentě to bylo pár měsíců výroby, pak změnili povahu těch dílů. Mimo záruku to je kolem 60k u BMW.
Mimochodem máš automat nebo manuál? Automat na to nějak trpí víc, protože se tolik neprohřívá olej, v separátoru zůstává bordel a zkondenzovaná voda atp., to všechno může problémy zhoršovat. Cucky v oleji, náchylný hydroštely, a pak samý podobný symptomy.
Nech si vyčíst na diag, jestli ty chyby odpovídají tomu PDF.
Praha a okolí doporučuju:
Snejk: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=95456
Holubice: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=64659
AutoPupik: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=43157
Viděl jsem na tohle umřít N62 ve 40tkm i 100tkm, ale to už musí bejt smůla. Problém je u aut ježděných v zimě s automatem na krátký trasy, kdy se dělá domino problémů. V nějakých 150tkm se začne zasírat ventilace/separátor, čekuj: http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=263731 — no a pak z toho jsou problémy jinde, namožený valvetroniky, rozjetá komprese, podrápaný válce… Podle těch čísel bulletinů najdeš všechno info a fotky a videa po US fórech, je to tam popsané dost, a všechno to spolu souvisí.
Ahoj, letos koluje po internetu a mezi lidma nová forma privýdelku, ideální na zimu, když je vecer hodinka dve casu
Sama si takto vydelávám už od prosince a fakt me to nadchlo! Milióny z toho sice nejsou, ale dokud to jde, tak se mi hodí každá snadno vydelaná kacka
Kdyžtak mrknete na http://www.Cervena-Cerna.cz/?s=e


Re: e63 za studena sviti motor
Ahoj,muzu se zeptat jak to nakonec dopadlo s motorem?mám nejspíš stejny problém,zvuk stejny z toho místa jako na videu.po zahřátí a znovu nastartování kontrolka zhasla.chybu mi to zadnou nevypisuje.mám e63 5.0 275kw r.v.2006.příští tyden jdu na diagnostiku,tak bych se rad pripravil na to co me zhruba ceka.Diki za jakekol info.
Re: e63 za studena sviti motor
To máš asi nějakou divnou šestku.. mělo by to být 4.8 270kw
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e63 za studena sviti motor
Jj 4.8 to je jedno.nejake info nebo rada k tomu?kawaman píše:To máš asi nějakou divnou šestku.. mělo by to být 4.8 270kw