Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

850

Vše o E31, G15
Zpráva
Autor
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#1 Příspěvek od Marek-is »

Chci se zeptat nejlepe uzivatelu 850...rok 91...nake info a spolehlivost.Dikas
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#2 Příspěvek od Martinéz »

Spolehlivost asi jako kazdej 12ti val a co cekas dal? Ze hnijou blatniky nebo ze se musej menit svicky? Nejsem si jist, zda je tu prave hromada uzivatelu 850ek..jsi dalsi vazny zajemce? :? :lol:
koudi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 06.11.2004 01:00
Bydliště: Havířov

#3 Příspěvek od koudi »

Mam ji chvili tak jeste nevim. Ale myslim ze kdyz to bude jezdit a budes se o to starat tak to vydrzi hodne. Je to stare auto takze neco to chtit bude. Zadni tlumice vyfuku nejspis. Cely vyfuk je nerezovy ale zadni dily se za ty roky propali. Jinak asi ty bezne veci, tlumice desky kotouce, remeny. STOJI TO ZA TO !!! :D
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od patras Čestný člen »

850 je srdecni zalezitost, u ktery se musi vady tolerovat. Je to proste kocicka !!!
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Raon
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: úte 17.02.2004 01:00
Bydliště: Shark power !!!

#5 Příspěvek od Raon »

patras píše:850 je srdecni zalezitost, u ktery se musi vady tolerovat. Je to proste kocicka !!!


pekne receno :wink:
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#6 Příspěvek od Marek-is »

Uz to neni aktualni...nekdo me preplatil :evil:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#7 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Marek-is píše:Uz to neni aktualni...nekdo me preplatil :evil:


Bude k mání jedna libová 850 od starýho pána co má najeto hodně málo km :D kdyby někdo chtěl,najezdí s ní ročně tak 5tkm :D prostě druhý auto
Marauder
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 29.07.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Marauder »

co vím tak sada tlumičů vyjde na 100 000,- pokud jsou to stavitelný jako má Michal tak na 200 000,- hmm :o(
koudi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 06.11.2004 01:00
Bydliště: Havířov

#9 Příspěvek od koudi »

Tak už ji mám díl. Kurva to je pech.12-ti válec je super ale nikdy ho nerozebírat!!! Sundal jsem hlavy a zjistil. Motor , i když jel krasně "jen" pumpoval olej je vyjety. Generalka JA SRANDA !!! V noramlních podminkach snad nemozna a v nenormalnich podminkach VRAŽDA!!! Uvažoval jsem o vybrusu. HAHA smali se mi motorari. Blok je z nejakeho kompozitu=specialni kameny na vybrus. Valec je pokryty nikasilem=3000x12, Pisty na vybrus 6000x12. Koupil jsem komplet sadu tesneni. 16000 atd... Uvažoval jsem o suchych vlozkach ale rekl mi ze by potreboval TEKUTY DUSIK. A pak par drobnosti se zarovnanim sikmych dosedacich ploch. JSEM V PRDELI. Pokud nekdo ma nejake zkusenosti jak to jde PROSIIIM Napiste. Dik, ne koudi ale zoufalec.
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#10 Příspěvek od Radek »

asi ti neporadim, ale nebude lepsi koupit jiny motor??
koudi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 06.11.2004 01:00
Bydliště: Havířov

#11 Příspěvek od koudi »

Radku dik. Nez to ale delat trochu nebo riskovat jiny motor. :cry: necham to stat nez zjistim jak to udelat. Treba vybrat benzinku, spis banku. :lol: Bude to sranda :cry:
Hlavne bych ted potreboval sehnat kontakt na nekoho kdo to delal a to bude asi dost problem, mam pocit.
Marauder
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 29.07.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Marauder »

Ondra dělal kompletní sborku rozborku motoru + výbrus a rozhodně nenarazil na nic podobnýho co ty ...
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od patras Čestný člen »

motor je na tom aute to nejmensi .. klasika motor ze sedmy E32 ..
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Anonymous

#14 Příspěvek od Anonymous »

To nejmensi??? :lol: 1. Tak jak to Ondra udelal s tim nikasilem? Pist nemuze jezdit primo po hlinikovem valci. 2 Kde sehnal pisty na ten vybrus za rozumne penize? Myslim ze sborka rozborka a generalka jsou 2 jine veci. Pokud mi poradite kde a jak tak budu vdecny i zaplatim
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#15 Příspěvek od skautik Čestný člen »

koudi píše:Tak už ji mám díl. Kurva to je pech.12-ti válec je super ale nikdy ho nerozebírat!!! Sundal jsem hlavy a zjistil. Motor , i když jel krasně "jen" pumpoval olej je vyjety. Generalka JA SRANDA !!! V noramlních podminkach snad nemozna a v nenormalnich podminkach VRAŽDA!!! Uvažoval jsem o vybrusu. HAHA smali se mi motorari. Blok je z nejakeho kompozitu=specialni kameny na vybrus. Valec je pokryty nikasilem=3000x12, Pisty na vybrus 6000x12. Koupil jsem komplet sadu tesneni. 16000 atd... Uvažoval jsem o suchych vlozkach ale rekl mi ze by potreboval TEKUTY DUSIK. A pak par drobnosti se zarovnanim sikmych dosedacich ploch. JSEM V PRDELI. Pokud nekdo ma nejake zkusenosti jak to jde PROSIIIM Napiste. Dik, ne koudi ale zoufalec.


jen pro info, prave ty jsi preplatil Marka-is. Kdyz tam pro to jel, tak uz to bylo pryc.
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#16 Příspěvek od Radek »

No jak uz jsem psal, podle me by bylo mozna lepsi a rozhodne levnejsi sehnat jinej motor a prehodit to. A pak co jsem se ptal, tak jsou dva typy V12 starsi mel pry klasicky vlozky a ten novejsi uz prave ty co pises ty.
koudi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 06.11.2004 01:00
Bydliště: Havířov

#17 Příspěvek od koudi »

Marauder píše:Ondra dělal kompletní sborku rozborku motoru + výbrus a rozhodně nenarazil na nic podobnýho co ty ...


Pokud to delal tak ne na V12 M70. 735 a snad mozna 740 meli litinovy blok. Tam to neni problem (např suche vlozky nebo proste obyc vybrus). M70 NEUDELA. Nechci na nikoho plivat ale nejrealistictejsi cena za GO kterou mi zatim PREDBEZNE nabidl clovek ktery toto delal a ma to zdokumentovane je cca 180 tis. kč. Volala jsem tyky do BMW a ceny dilu tomu naprosto odpovidaji. Jen za tesneni motoru + hlavy jsem nechal neco pres 16 tis.kc kdyz jsem je cely nazhaveny kupoval. Ted jsem teda trochu vychladnul :( Pokud se tady najde nekdo kdo to UDELA DOBRE do 100 000 tak to absolvuju. Nechci byt pesimista le pochybuju :(
koudi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 06.11.2004 01:00
Bydliště: Havířov

#18 Příspěvek od koudi »

Radek píše:No jak uz jsem psal, podle me by bylo mozna lepsi a rozhodne levnejsi sehnat jinej motor a prehodit to. A pak co jsem se ptal, tak jsou dva typy V12 starsi mel pry klasicky vlozky a ten novejsi uz prave ty co pises ty.


Kdyby se nasel takovy s vlozkama tak ho okamzite beru. ten by udelat sel.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#19 Příspěvek od skautik Čestný člen »

za ty penize bych koupil 4.4 motor s sestikvaltem prevodovkou
koudi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 06.11.2004 01:00
Bydliště: Havířov

#20 Příspěvek od koudi »

To ano. Ja to delam protoze chci mit jistotu ze s tim muzu jet i nekam za hranice a neriskuju ze se to vysype. I když to tak stejne asi dopadne, zkusim v de sehnat nejaky libovy motor. Kdyz to nevyjde tak posetrim a koupim novy pulmotor. (nebo mne to taky prestane bavit a stlacim to ze skaly nebo prodam do srotu :lol: ). Kazdopadne beh na dlouhou trat.
Odpovědět