Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
850 rizeni
Motor po GO sice jezdi pekne ale . mam problemy s rizenim, nejdriv byla vule. velka. cepy , spojovaci tyc ani tyc rizeni ani nic podobneho to nebylo. koupil jsem jinou skrin rizeni z E34. Namontoval a ejhle, vule sice neni ale volant se nechce moc vracet. a auto ma tendenci jakoby drzet smer, kterym jsem pohnul volantem, mozna i zatacet vic a navic v tom servu(skrince) porad cvaka.Jsem uz z toho fakt nervozni pac nova stoji 55K. Neda se to treba nejak repasovat? Kdyz jsem tu starou rozebral tak to vypada ze kdyz to nejde seridit tak SMRT.Kdyz jsem vytahnul tu osu na ktere je servo a ten snekovity sroub tak z toho vypadli nejake kulicky. Fakt sranda. U te nove me napada mne ze by to mohlo byt tim serizovacim sroubem, ze jesem ho moc dotahnul ale dotahoval jsem to venku a jen tak aby tam nebyla znatelna vule. Neco takoveho jsem nasel ve foru o sedmickach. Je mozne ze jsem to i tak pretahnul? nebo za by skrinka z E34 mela jine streva? Doufam ze ne pac jsem koupil hned dve. Pokud nekdo mate zkusenost tak PROSIM poradte
Dik . Po povoleni je to lepsi. nechal jsem tam teda pro jistotu i nejakou malinkou vuli. teda je to lepsi o dost. ale mam pocit ze ta skrinka z te petky fuguje trochu jinak. to rizeni je o dost tuzsi nez to puvodni a uplne na stred se nevraci. Vymenil jsem i kloub na tyci za petkovy (na osmicce je trochu kratsi asi 5mm )
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz tam seres veci co tam nepatri tak se nediv ze to neni uplne ono...
Ale co mam povidat ja, budu davat kdyz uz je ted motor venku prevodku z 525i, na te Mkove je dost velka vule, ktera asi nepujde dotahnout.
Rozdil mezi M a 525i prevodkou je asi pul otacky ze strany na stranu(M je samo strmejsi), jinak je naprosto stejna.Ale i tak mam blbej pocit, ze tam davam neco co tam nepatri...
Ale co mam povidat ja, budu davat kdyz uz je ted motor venku prevodku z 525i, na te Mkove je dost velka vule, ktera asi nepujde dotahnout.
Rozdil mezi M a 525i prevodkou je asi pul otacky ze strany na stranu(M je samo strmejsi), jinak je naprosto stejna.Ale i tak mam blbej pocit, ze tam davam neco co tam nepatri...

to zas není takový problém nejlépe se to dělá na heveru od spoda, vyndáš ty šus plechy ,sundáš ten čepp co jde do převodky a pak tam krásně šáhneš nahoru a našteluješ, a tím že tam nemáš čep tak si vždycky sáhneš na tu páku co jde z řízení a zkontroluješ vůli, když jsem to dělal poprví tak jsem to dělal zvrchu, musel jsem si naohejbat klíč a byla to fakt pakárna (nic jsem nevyndaval, olej. filtr atd, nic) a zespoda to ja fakt paráda.Jentak mimochodem kolika z vás lína převodka na tom středním dílu co do něj vedou hadice? teď jsem tu převodku rozebral, kuličky se sice vysypou ale jdou tam v poho dát spátky, konstrukce je jednoduchá, vyměnil jsem O kroužky kterejma to línalo a budu ji dávat zpět do auta. Jinak v čechám je firma která tady zastupuje fabriku ZF což je výrobce toho řízení a aut. převodovek, tak jsem jim psal co chtěj za ty O kroužky a napsali mě že mě to jedině přetěsněj oni za 8tis kč. Dělaj i kompletní repase.