
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
osmero
zdravim vsechny!!! nemate někdo nejaky povídaní o osme rade bmw:o) nebo nejaky dobrý odkazy...proc jich jezdi tak malo?nevite? podle me je to krasavec...slysel jsem ze se jich vyrobilo strasne malo....tak jaka je pravda o techto vozech 

e30 327e ex
e36 320i touring ex
e46 328i touring
e46 330i touring
e60 530i
e46 328i
e36 320i touring ex
e46 328i touring
e46 330i touring
e60 530i
e46 328i
Jo je jejich strašně málo, to je pravda. Vývoj těhle aut stál neskutečný prachy, který se BMW nikdy nevrátily. Jako první auto v bmw byl vyvinut pomocí CAD technologií. Jejo neúspěch způsobila i prudká změna cen benzinu v době kdy vyšlo na trh, automilka se to snažila zachránit modelem 830i, ale ten neuspěl již během testování, tak nikdy neopustil budovy fabriky.
Je to sice málo, ale i tak sem to sem rači hodil.
Je to sice málo, ale i tak sem to sem rači hodil.
scepy píše:ok diky, a radku mas osmu na bezny jezdeny nebo jen na "nedelni vyjizdky"? zajimala by me spotreba, jak si na tom? a jeste jinej rozdil krome toho oznaceni mezi Ci A i ve 220kw?
driv jsem ji mel na kazdodenni jezdeni....a letos jsem s ni najezdil 600km

Radek píše:scepy píše:ok diky, a radku mas osmu na bezny jezdeny nebo jen na "nedelni vyjizdky"? zajimala by me spotreba, jak si na tom? a jeste jinej rozdil krome toho oznaceni mezi Ci A i ve 220kw?
driv jsem ji mel na kazdodenni jezdeni....a letos jsem s ni najezdil 600kmpristi rok chci zacit s celkovou renovaci.... jinak co ja vim tak je opravdu rozdil jen v tom jedinym pismenku...
a co ta spotreba?


e30 327e ex
e36 320i touring ex
e46 328i touring
e46 330i touring
e60 530i
e46 328i
e36 320i touring ex
e46 328i touring
e46 330i touring
e60 530i
e46 328i
Radek píše:15 a vic
a na co se divat pri koupi? na co si dat bacha? ja co sem se dival na netu tak i na nemeckych strankach tak i na nasich se da sehnat od 100t az asi 700t jsem videl...tak to je takovy velky rozmezi podle me...
e30 327e ex
e36 320i touring ex
e46 328i touring
e46 330i touring
e60 530i
e46 328i
e36 320i touring ex
e46 328i touring
e46 330i touring
e60 530i
e46 328i
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=35064
davat bacha na veci jako u jinych aut..... jinak za 100k jsem ji teda jeste nevidel,ale to bude total srot do kteryho nasypes x krat tolik...cena hodne zalezi co je to za e31... treba CSi se prodavaji radove za 2-3nasobek normal e31....pak taky zalezi jestli je to manual ci automat...manual je celkem rarita jen cca 3500ks atd. atd.
davat bacha na veci jako u jinych aut..... jinak za 100k jsem ji teda jeste nevidel,ale to bude total srot do kteryho nasypes x krat tolik...cena hodne zalezi co je to za e31... treba CSi se prodavaji radove za 2-3nasobek normal e31....pak taky zalezi jestli je to manual ci automat...manual je celkem rarita jen cca 3500ks atd. atd.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Radek píše:... jinak co ja vim tak je opravdu rozdil jen v tom jedinym pismenku...
Rozdil CSi a Ci není jen v písmenku.
850Ci měla "běžný" V12 s výkonem 220 kW nebo 240 kW, mohla mít jak manuální tak automatickou převodovku. Podle některých pramenů 850i = 220 kW (motor M70B50 = 5.0 ltr) a 850Ci = 240 kW (motor M73B54 5.4 ltr)
850CSi měla V12 s výkonem 280 kW (motor S70B56 = 5.6 ltr), aktivní zadní nápravu s přiřizováním a byla výhradně s manuální převodovkou, bylo tam asi víc úprav oproti 850i/Ci
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Radek píše:... jinak co ja vim tak je opravdu rozdil jen v tom jedinym pismenku...
Rozdil CSi a Ci není jen v písmenku.
850Ci měla "běžný" V12 s výkonem 220 kW nebo 240 kW, mohla mít jak manuální tak automatickou převodovku. Podle některých pramenů 850i = 220 kW (motor M70B50 = 5.0 ltr) a 850Ci = 240 kW (motor M73B54 5.4 ltr)
850CSi měla V12 s výkonem 280 kW (motor S70B56 = 5.6 ltr), aktivní zadní nápravu s přiřizováním a byla výhradně s manuální převodovkou, bylo tam asi víc úprav oproti 850i/Ci
tj jasny ze CSi je jiny nez Ci


Francis píše:Radek píše:... jinak co ja vim tak je opravdu rozdil jen v tom jedinym pismenku...
Rozdil CSi a Ci není jen v písmenku.
850Ci měla "běžný" V12 s výkonem 220 kW nebo 240 kW, mohla mít jak manuální tak automatickou převodovku. Podle některých pramenů 850i = 220 kW (motor M70B50 = 5.0 ltr) a 850Ci = 240 kW (motor M73B54 5.4 ltr)
850CSi měla V12 s výkonem 280 kW (motor S70B56 = 5.6 ltr), aktivní zadní nápravu s přiřizováním a byla výhradně s manuální převodovkou, bylo tam asi víc úprav oproti 850i/Ci
vsak toto ja vim...psal jsem o rozdilu mezi 850i 220kW a 850Ci 220kW a tam co ja vim, neni zadny vetsi rozdil....a 850Ci s 240kW se delali pouze s automatem
ted jsem dohledal rozdil mezi Ci/i a CSi
Csi mela navic seriove:
chladic oleje diferencialu
snizeni -15mm
upraven servotronic
samosvor
ARAK -aktivni zadni naprava
vetsi brzdy
+ interier a exterier paket
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Reagoval jsem spíš na toto:
Stačí kouknout na odkaz http://www.e31.de který sem dával Radek a je vše jasné, i když to tam nemají v češtině
scepy píše:co znamena CSi,Si? ...
Stačí kouknout na odkaz http://www.e31.de který sem dával Radek a je vše jasné, i když to tam nemají v češtině

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: stř 15.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: