Dneska jsme se byli projet s '94 E38 740i, otec by dal pryč svou '87 E32 735i, ale byli jsme velmi překvapeni tím, jaký je to auto hovado. Čtyřlitr jel krásně, znám ho ze svojí '93 540i, takže vím, že mu nic nebylo. Jelo to krásně, řadilo to krásně, ale to auto snad váží přes dvě tuny. Vybrat s ním zatáčku o menším poloměru než 50 metrů a rozjet se s tím, abych stihnul odbočit doleva před protijedoucím, to je prostě utrpení. E32 je sice stařeček, ale se svýma necelýma 1600 kg je proti E38 mrštná jako pejsánek.
Když jsme přijeli, tak jsme dohromady dali seznam závad a zjistili, že původních 199 tKč by se asi velmi snadno vyšplhalo někam ke 300 a možná i víc:
BMW 740iA r.v.94, tmavozelená metla, krémová kůže
- auto zjevně po ráně na PZ, u PZ světla už to hnije
- proražená vana pro rezervu v kufru
- páskama staženej modul na ABS
- nefunkční ABS a ASR
- převodovka umí jenom režim S, na zbytek spínač nic nedělá
- tlumiče v hajzlu
- volný řízení
- nějaký ten čep
- hučí zadní ložiska
- balóny jak hovado sjetý na padr? na 15" elektronech "zátka od piva"
- vibrace ve 130 km/h (nejsou to kotouče)
- klima něco dělá, ale neuklimuje to ani na 16°C (možná stačí jen doplnit)
- drnčící výfuk
+ krásnej vnitřek v béžový kůži, elektrický sedadla i zadní
+ funglnový ATE Powerdisky (- se starejma destičkama)
+ motor i převodovka jdou jako švýcarský hodinky
+ v motorovém prostoru jako v pokojíčku
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.