
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 740i LA e38-prosim o radu :-)
Cau Chlapi,prosim o radu,mam vyhlidlou 740 longa z 96,ale neco cvaka od vika ventilu,mam dojem ze je to hydrostav,mate stim nejake zkusenosti?kolik se pohybuji ceny hydrostavu,a kolik si uctuji za praci servisi?je tam taky velka vule v cepech rizeni,cena cepu je stejna jako na 5tku nebo treba 3ku?,nebo je to o mnoho drazsi?jo a palubni PC ma chybejici krystaly cisel a pismen,da se to opravit,nebo kolik stoji starsi stit pristroju?prosim dejte mi nekdo co nejdrive vedet,staci jen orientacni ceny,a jake mate zkusenosti z motorem 4.4 a za kolik jezdite,je mozne se z lehkou nohou dostat pod 10litru?,je to automat s steptronikem,vim ze mam dost otazek,ale se sedmickama nemam zkusenosti,tak prosim moc,Diky 

ray píše:Cau Chlapi,prosim o radu,mam vyhlidlou 740 longa z 96,ale neco cvaka od vika ventilu,mam dojem ze je to hydrostav,mate stim nejake zkusenosti?kolik se pohybuji ceny hydrostavu,a kolik si uctuji za praci servisi?je tam taky velka vule v cepech rizeni,cena cepu je stejna jako na 5tku nebo treba 3ku?,nebo je to o mnoho drazsi?jo a palubni PC ma chybejici krystaly cisel a pismen,da se to opravit,nebo kolik stoji starsi stit pristroju?prosim dejte mi nekdo co nejdrive vedet,staci jen orientacni ceny,a jake mate zkusenosti z motorem 4.4 a za kolik jezdite,je mozne se z lehkou nohou dostat pod 10litru?,je to automat s steptronikem,vim ze mam dost otazek,ale se sedmickama nemam zkusenosti,tak prosim moc,Diky
Na to co to cvaká ti neumím odpovědět,ale ty by jsi chtěl jezdit ze sedmou o obsahu 4,4 l v longu pod 10l ?????????



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
M3maniac píše:ray píše:Cau Chlapi,prosim o radu,mam vyhlidlou 740 longa z 96,ale neco cvaka od vika ventilu,mam dojem ze je to hydrostav,mate stim nejake zkusenosti?kolik se pohybuji ceny hydrostavu,a kolik si uctuji za praci servisi?je tam taky velka vule v cepech rizeni,cena cepu je stejna jako na 5tku nebo treba 3ku?,nebo je to o mnoho drazsi?jo a palubni PC ma chybejici krystaly cisel a pismen,da se to opravit,nebo kolik stoji starsi stit pristroju?prosim dejte mi nekdo co nejdrive vedet,staci jen orientacni ceny,a jake mate zkusenosti z motorem 4.4 a za kolik jezdite,je mozne se z lehkou nohou dostat pod 10litru?,je to automat s steptronikem,vim ze mam dost otazek,ale se sedmickama nemam zkusenosti,tak prosim moc,Diky
Na to co to cvaká ti neumím odpovědět,ale ty by jsi chtěl jezdit ze sedmou o obsahu 4,4 l v longu pod 10l ?????????za tolik se jezdí v 320i kámo....
a provoz takového auta taky něco stojí,tak to pořádně zvaž,jinak je to nádherný vozík,ale ne levnej na provoz myslím.
Má pravdu předseda. Podle mě je úchvatný, že takový auto dovede jezdit v průměru třeba za 13, při té váze, výbavě a motoru je to skvělý výsledek. Moje 540i (4.0, o generaci starší motor) jezdí průměr 13.8 (nešetřím ji). Pod deset litrů ho taky dostaneš, ale pak si kup klobouk a vajíčka na zadní okna, většina kluků s 318kama který to honí, jezdí za deset...
Jinak radím koupit opravdu udržovaný kousek, je třeba si uvědomit, že každá blbůstka, která bude chybět, tě bude stát majlant. A tak je to vždycky. Co je platná "výhodná koupě" když nejde tohle, tamto a tuhleto a za první dva měsíce když to chceš mít v pořádku, do toho zapluješ za dalších sto...
ta masina je bez chyby, ale aby to jezdilo pod 10 jako ze nejak stabilne to zas asi nee... sem ji mel v kratke verzi a prumer byl 12.. pod deset zajedes ale nesvezes se... co se tyce toho displaye tak se to opravuje nahrivanim, naparovanim atd... neznam presne ten postup, jeden to tu u nas dela asi za talir... uspesnost velka ale obcas se najdou kousky ktery uz proste nejdou ozivit... navic bawko k nim ma hrozne blbej pristup, zality v plastu a podobny jiny vychytavky ktery to jenom ztezujou 

Chlapi vsem Vam moc dekuji,ani jsem necekal ze nekdo na moje otazky zareaguje,tak ze fakt diky moc,dost mi to pomohlo,jinak za praci bez materialu si jeden servis rekl 5000,- za tu vymenu hydrostavu,ale prej je nejobtiznejsi to nastaveni,tak nevim no,delam Ameriky a tam je vse celkem jednodussi,a rozdelat motor BMW 4,4 si fakt netroufam,no nic,tak ze diky,vsem Ray.
Pokud vuz zakoupim podelim se o fotky.
Pokud vuz zakoupim podelim se o fotky.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
tyyyy woe 7ma je super ovsem radim dobre do m60kovyho motoru se neser,jestli nejde jak ma,vyber jinou nebo se zblaznis...to jest moje rada,myslim ze to nemusi bejt ten hydrobordel ale treba vodici lista na rozvod atd....je toho kupa a radej to nezjistuj.krom toho kdyby byl tak si spocitej co vsecko kvuli tomu musis rozebrat a co to bude stat, bude ti z toho blbe(
jako me)



4,4 ma typ motoru m 62 neni to zase taková vzacnost sam jeden kousek prodavám za 30 t kompletni a vyměna hodroštelu pro dobreho mechoše který zná zakl seřizení žadný problem a stěma dilama to není taky taková hruza stačí sledovat anonci jeden Pepa tam nabizi dily ze 3řech 7 taky jsem už od něho něco bral a ceny ma celkem lidové a když je kára za rozumný peníz tak si k tomu kup rovnou celou křapku na nd vyber co petřebuješ zbytek prodej a v celku budeš na tom stale dobře no prostě vše je o ceně