Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

upgrade 730 na 735

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
martinn
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 24.05.2004 00:00
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od martinn »

Vcera som (pravdepodobne) odjebal M30 3.0. Uvazujem, ze tam dam M30 3.5, je tam nejaky problem (je tam treba menit moc veci), alebo tam mozem dat bez problemov?
martinn
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 24.05.2004 00:00
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od martinn »

len cisto keby to niekoho zaujimalo, takmer vsetko je rovnake. co som zistil (ETK), tak sa lisia (pravdepodobne, maju ine p/n): nasavacie potrubie, jedna trubka (??) katu, brzdove kotuce (3.5 ma hrubsie), riadiaca jednotka EML. A prave to je problem, je nejaka sanca, ze bude 3.5 fungovat s EML jednotkou z 3.0?
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od RostaO »

martinn píše:len cisto keby to niekoho zaujimalo, takmer vsetko je rovnake. co som zistil (ETK), tak sa lisia (pravdepodobne, maju ine p/n): nasavacie potrubie, jedna trubka (??) katu, brzdove kotuce (3.5 ma hrubsie), riadiaca jednotka EML. A prave to je problem, je nejaka sanca, ze bude 3.5 fungovat s EML jednotkou z 3.0?


..no sance je, ale bude to stat zahovno. Myslim si, ze budes muset vymenit motor (samozrejme) a ridici jednotku za spravnou. Pak nejaky kravinky....jako saci potrubi, ale to jsou detaily. Vetsina by toho mea pasnout.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Doktor1 »

Kamos ma 530 a v tom 3,5 motor a zadny problem. Jen prehazuje chipy,v lete 3,5kovej a na zimu 3litrovej,aby jezdil trochu sporo... a 535 s difecem z 3,0 jede moc pekne. Uvazoval jsem ze to od nej koupim,ale to by me sezralo i s kalhotama :cry:
martinn
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 24.05.2004 00:00
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od martinn »

Hej, ale ja som myslel riadiacu jednotku ovladania "elektronickeho plynoveho pedalu" - v BMW = EML (EML Control Unit), nie riadiacu jednotku motora (ECU), tu budem davat z 3.5. Ide mi prave o tu EML jednotku (koru mam len pre 3.0), napadlo ma, ze mozno pri 3.5-ke inak otvara skrtiacu klapku ako pri 3.0-ke pri rovnakej polohe plynoveho pedala. No nic, v kazdom pripade to vyskusam a pripadne budem zhanat EML Control Unit z 3.5ky, ak sa to bude spravat divne.
martinn
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 24.05.2004 00:00
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od martinn »

Doktor1 píše:Kamos ma 530 a v tom 3,5 motor a zadny problem. Jen prehazuje chipy,v lete 3,5kovej a na zimu 3litrovej,aby jezdil trochu sporo... a 535 s difecem z 3,0 jede moc pekne. Uvazoval jsem ze to od nej koupim,ale to by me sezralo i s kalhotama :cry:


nevedel by si mi prosimta zistit, co vsetko musel menit? predpokladam, ze ide o e34 a myslim, ze su si v dost veciach podobne s e32.
Odpovědět