Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 vs E38
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
krakatit píše:jaky mate objektivni nazor a hlavne prikticky zkusenosti o modelu E65, mam E38 a uvazuju o prechodu, slysel sem nazory na spatnou elektroniku, nutnost pravidelneho prehravani SW......celkove se mi jevi spolehlivost E65 horsi nez E38
ty problémy se týkaly hlavně prvních modelů e65 + nepřesné ovládání BC atd. atd., po faceliftu by mělo být vše už O.K.
Ale hezkou e38 za toho mastodonta bych asi neměnil

Tod můj subjektivní názor.
Baxon píše:krakatit píše:jaky mate objektivni nazor a hlavne prikticky zkusenosti o modelu E65, mam E38 a uvazuju o prechodu, slysel sem nazory na spatnou elektroniku, nutnost pravidelneho prehravani SW......celkove se mi jevi spolehlivost E65 horsi nez E38
ty problémy se týkaly hlavně prvních modelů e65 + nepřesné ovládání BC atd. atd., po faceliftu by mělo být vše už O.K.
Ale hezkou e38 za toho mastodonta bych asi neměnil![]()
Tod můj subjektivní názor.
proc bys nemenil? Me pripada na 19" 745i ovladatelnejsi a agilnejsi nez E38.... jenze sem s tim jel jen par km, nekdo mi rikal ze E65 uz nemaji ale tak komunikativni rizeni jako E38 proste kdyz se to urve je pozde.... ze to pry maji na svedomi elektronicke silenbloky na ramenech atd.... proste ze ten podvozek uz neni tak citelnej...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
krakatit píše:Baxon píše:krakatit píše:jaky mate objektivni nazor a hlavne prikticky zkusenosti o modelu E65, mam E38 a uvazuju o prechodu, slysel sem nazory na spatnou elektroniku, nutnost pravidelneho prehravani SW......celkove se mi jevi spolehlivost E65 horsi nez E38
ty problémy se týkaly hlavně prvních modelů e65 + nepřesné ovládání BC atd. atd., po faceliftu by mělo být vše už O.K.
Ale hezkou e38 za toho mastodonta bych asi neměnil![]()
Tod můj subjektivní názor.
proc bys nemenil? Me pripada na 19" 745i ovladatelnejsi a agilnejsi nez E38.... jenze sem s tim jel jen par km, nekdo mi rikal ze E65 uz nemaji ale tak komunikativni rizeni jako E38 proste kdyz se to urve je pozde.... ze to pry maji na svedomi elektronicke silenbloky na ramenech atd.... proste ze ten podvozek uz neni tak citelnej...
Protože je hnusná. E38 je pořád krásnej bavorák....................

Baxon píše:krakatit píše:Baxon píše:[quote="krakatit"]jaky mate objektivni nazor a hlavne prikticky zkusenosti o modelu E65, mam E38 a uvazuju o prechodu, slysel sem nazory na spatnou elektroniku, nutnost pravidelneho prehravani SW......celkove se mi jevi spolehlivost E65 horsi nez E38
ty problémy se týkaly hlavně prvních modelů e65 + nepřesné ovládání BC atd. atd., po faceliftu by mělo být vše už O.K.
Ale hezkou e38 za toho mastodonta bych asi neměnil![]()
Tod můj subjektivní názor.
proc bys nemenil? Me pripada na 19" 745i ovladatelnejsi a agilnejsi nez E38.... jenze sem s tim jel jen par km, nekdo mi rikal ze E65 uz nemaji ale tak komunikativni rizeni jako E38 proste kdyz se to urve je pozde.... ze to pry maji na svedomi elektronicke silenbloky na ramenech atd.... proste ze ten podvozek uz neni tak citelnej...
Protože je hnusná. E38 je pořád krásnej bavorák....................

no je fakt ze tohle slychavam dost, ze E38 je klasickej bawor, to samy E39 vs E61 nebo jaka je ta nova petka... kazdopadne si uz pripadam jak social.... proste E65 je neco jinyho, je tam na podvozku cejtit min vybraci atd... je to vetsi zehlicka nerovnosti (asi tim ze to ma stavitelnej podvozek)
jako z my zkusenosti z cca 2000km ve pofaceliftovy e65 si na to clovek zvykne hodne lehce.. o iDrivu nemluvim, ten je proste o drzku pri rizeni, ale jinak samotny ovladani je hodne intuitivni a jednoduchy, rizeni padne do ruky a clovek ma pocit jako by tocil volantem u o velikost mensiho auta. Probuzeni prijde az na klikaty dalnici kde ti v zatackach v rychlostech 180+ bude stacit treba petkovej golf, pac u ty sedmy je to takovy nejisty.. Ale mame na ni najeto uz cca 40tkm a jediny co bylo spatne byl konektor u zadni operky hlavy, museli ho u Bychla ocistit. A taky se na tu pofaceliftovou da koukat, podle reakci okoli je to az prehnany.. 

krakatit píše:to by me zajimalo proc je ta nova sedmicka tak nesabilni, me pripada ta moje velmi stabilni, ujizdel sem na klikate tahlejsi silnici TTcku... na 16" mozna nejel na krev ale 160+ tam bylo...
v nizsich rychlostech mas pocit ze nejde urvat, ale kdyz sem posledne letel na otocku mnichov, obcas sem se pekne potil.. mozna ze to bylo zimakama 18kama, na novy sedme sou totiz i na 18kach pekny balony. Chce to urco 19, na jaro je budu prosazovat..
Martinéz píše:krakatit píše:to by me zajimalo proc je ta nova sedmicka tak nesabilni, me pripada ta moje velmi stabilni, ujizdel sem na klikate tahlejsi silnici TTcku... na 16" mozna nejel na krev ale 160+ tam bylo...
v nizsich rychlostech mas pocit ze nejde urvat, ale kdyz sem posledne letel na otocku mnichov, obcas sem se pekne potil.. mozna ze to bylo zimakama 18kama, na novy sedme sou totiz i na 18kach pekny balony. Chce to urco 19, na jaro je budu prosazovat..
a co ti to jako nepekneho delalo? DSC nic? me prijdou 245/50/18 jako rozumnej kompromis... kdyz nejedes na krev...
Martinéz píše:proste se to vzdycky tak decanko nahlo ze ti komunikativnost rizeni bmw dala jasne najevo ze kdyz pujdes dal a urve se to, urve se to natvrdo.. e65 je fakt tezka a i teziste bude asi vys nez u e38.
tos ale musel ject jak prasatko ne? protoze utrhnout sedmu i pri prudky jizde jde dost blbe....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
Martinéz píše:jako z my zkusenosti z cca 2000km ve pofaceliftovy e65 si na to clovek zvykne hodne lehce.. o iDrivu nemluvim, ten je proste o drzku pri rizeni, ale jinak samotny ovladani je hodne intuitivni a jednoduchy, rizeni padne do ruky a clovek ma pocit jako by tocil volantem u o velikost mensiho auta. Probuzeni prijde az na klikaty dalnici kde ti v zatackach v rychlostech 180+ bude stacit treba petkovej golf, pac u ty sedmy je to takovy nejisty.. Ale mame na ni najeto uz cca 40tkm a jediny co bylo spatne byl konektor u zadni operky hlavy, museli ho u Bychla ocistit. A taky se na tu pofaceliftovou da koukat, podle reakci okoli je to az prehnany..
což o to mě se v e65 taky hezky jezdilo i na ten strohej interiér bych si možná časem zvyknul, ale musíš se přemlouvat aby se ti líbila.....................e38 je nádherná sama o sobě jak zvenku, tak ve vnitř.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
krakatit píše:Martinéz píše:proste se to vzdycky tak decanko nahlo ze ti komunikativnost rizeni bmw dala jasne najevo ze kdyz pujdes dal a urve se to, urve se to natvrdo.. e65 je fakt tezka a i teziste bude asi vys nez u e38.
tos ale musel ject jak prasatko ne? protoze utrhnout sedmu i pri prudky jizde jde dost blbe....
divil by ses, jak lehce jsem na dálnici kousek za Libercem roztočil e38mu. Spolujezdec měl pochcaný kalhoty a já infarkt.
Baxon píše:krakatit píše:Martinéz píše:proste se to vzdycky tak decanko nahlo ze ti komunikativnost rizeni bmw dala jasne najevo ze kdyz pujdes dal a urve se to, urve se to natvrdo.. e65 je fakt tezka a i teziste bude asi vys nez u e38.
tos ale musel ject jak prasatko ne? protoze utrhnout sedmu i pri prudky jizde jde dost blbe....
divil by ses, jak lehce jsem na dálnici kousek za Libercem roztočil e38mu. Spolujezdec měl pochcaný kalhoty a já infarkt.
no me to teda lehce nejde... to ste s ni delali buhvi jaky veci... a jeste k tomu na dalnici

krakatit píše:jaky mate objektivni nazor a hlavne prikticky zkusenosti o modelu E65, mam E38 a uvazuju o prechodu, slysel sem nazory na spatnou elektroniku, nutnost pravidelneho prehravani SW......celkove se mi jevi spolehlivost E65 horsi nez E38
takový problémy chci taky mít

mě se libi obě, a než první e65 bych si nechal jednu z posledních e38, pokud bych mohl vzít nějakou zánovní pofaceliftovou v lepší výbavě tak jdu do e65

JaraX píše:krakatit píše:jaky mate objektivni nazor a hlavne prikticky zkusenosti o modelu E65, mam E38 a uvazuju o prechodu, slysel sem nazory na spatnou elektroniku, nutnost pravidelneho prehravani SW......celkove se mi jevi spolehlivost E65 horsi nez E38
takový problémy chci taky mít![]()
mě se libi obě, a než první e65 bych si nechal jednu z posledních e38, pokud bych mohl vzít nějakou zánovní pofaceliftovou v lepší výbavě tak jdu do e65
jo ze zacatku se me E65 taky nelibila, ale ted uz je to lepsi.... faceliftovana E65 je furt draha, mega a pul bych za to nedal teda... ale takova 2002 745i se da kolem 690 000 - 700 000, videl sem par kousku primo od BMW....
krakatit píše:JaraX píše:krakatit píše:jaky mate objektivni nazor a hlavne prikticky zkusenosti o modelu E65, mam E38 a uvazuju o prechodu, slysel sem nazory na spatnou elektroniku, nutnost pravidelneho prehravani SW......celkove se mi jevi spolehlivost E65 horsi nez E38
takový problémy chci taky mít![]()
mě se libi obě, a než první e65 bych si nechal jednu z posledních e38, pokud bych mohl vzít nějakou zánovní pofaceliftovou v lepší výbavě tak jdu do e65
jo ze zacatku se me E65 taky nelibila, ale ted uz je to lepsi.... faceliftovana E65 je furt draha, mega a pul bych za to nedal teda... ale takova 2002 745i se da kolem 690 000 - 700 000, videl sem par kousku primo od BMW....
a není lepší diesel?