Martinéz píše:jako z my zkusenosti z cca 2000km ve pofaceliftovy e65 si na to clovek zvykne hodne lehce.. o iDrivu nemluvim, ten je proste o drzku pri rizeni, ale jinak samotny ovladani je hodne intuitivni a jednoduchy, rizeni padne do ruky a clovek ma pocit jako by tocil volantem u o velikost mensiho auta. Probuzeni prijde az na klikaty dalnici kde ti v zatackach v rychlostech 180+ bude stacit treba petkovej golf, pac u ty sedmy je to takovy nejisty.. Ale mame na ni najeto uz cca 40tkm a jediny co bylo spatne byl konektor u zadni operky hlavy, museli ho u Bychla ocistit. A taky se na tu pofaceliftovou da koukat, podle reakci okoli je to az prehnany..
což o to mě se v e65 taky hezky jezdilo i na ten strohej interiér bych si možná časem zvyknul, ale musíš se přemlouvat aby se ti líbila.....................e38 je nádherná sama o sobě jak zvenku, tak ve vnitř.
tak jako jasny.. mne se treba e34 v peknym stavu zda taky krasna zvenku i zevnitr, ale proste doba jde dal a e38 uz je skoro old school. e65 je avantgarda a kdyz si ji prohlizis casto a dlouho, zjistis, ze ty tvary maj logiku minimalne jako e38.. teda je fakt ze pred FL je to nasilny, ale po FL je ta blazniva myslenka dotazena. je to jen o zvyku. a interier je bez vyhrad, sice je tam tlacitek jak v e30, ale je utulnej mega..
JaraX píše:[quote="krakatit"]jaky mate objektivni nazor a hlavne prikticky zkusenosti o modelu E65, mam E38 a uvazuju o prechodu, slysel sem nazory na spatnou elektroniku, nutnost pravidelneho prehravani SW......celkove se mi jevi spolehlivost E65 horsi nez E38
takový problémy chci taky mít
mě se libi obě, a než první e65 bych si nechal jednu z posledních e38, pokud bych mohl vzít nějakou zánovní pofaceliftovou v lepší výbavě tak jdu do e65
jo ze zacatku se me E65 taky nelibila, ale ted uz je to lepsi.... faceliftovana E65 je furt draha, mega a pul bych za to nedal teda... ale takova 2002 745i se da kolem 690 000 - 700 000, videl sem par kousku primo od BMW....
a není lepší diesel?[/quote]
diesel nechci, ten servis je nakladnejsi co usetrim to dam do servisu...
Muj nazor: E38-Znamej mel nejdriv 730d pak 740iL-obe super auta,pekny svezeni a dlouho se mi E38 zdala hezci,nez E65.
Dnesnim pohledem je na tech autech uz znat zub casu-svezeni,vybava i vzhled je dnes u E65 bohuzel jinde.
Tata ma r.2003 745i (ne facelift) a maximalni spokojenost,auto bez jedinyho problemu s prumerem 12,9l(Ja s tim obcas jedu tak za 14,5).Super podvozek-mame tam 22palcu na slupkach a kdybych vas v tom svezl,tak neuverite.
Jinak jsem jezdil na ruznych BMW dnech v leccems a musim rict(byly to facelifty): 730dE65-to nebrat,spotreba celkem fajn,ale zadnej vyraznej skok,ale za to to fakt nejede.
750i(L)- Parada,o neco mohutnejsi zatah nez 745i ve strednich otackach.
745d-To byl nejvetsi narez,to auto jelo fakt jak krava.Byl to Individual na 20tkach a kdyz jsem jel fakt na krev,tak akorat svitilo ESP,citil jsem jak to lehce brzdi kola a spis se to predkem hrnulo ven,nez aby to ustrelovalo.
E38 bych vymenil klidne i za obyc.745i v dobrym stavu,pokud bych si mohl vybrat sel bych jednoznacne do 745d
Koukám, že jsem asi jedinej, komu se E65 líbí víc před faceliftem Přijde mi sice ne moc hezká, ale obrovská, suverénní, mastodontní.... Po faceliftu jakoby to auto sklopilo uši, zatáhlo ocas a snažilo se tvářit ne tak mastodontně a snažilo se zalíbit... Před faceliftem je to prostě takovej král kterej říká:"Tak a tady mě máte a já jsem největší a nejlepší a je mi úplně jedno jestli se Vám líbím"...
E38 je proste BMW klasika a E65kou to ten banglovsky blbecek pekne posral...a chyba mi tam tak dalsich aspon 20 tlacitiek, aby to po nasvieteni vypadalo jak limuzina a nie fabia.
osobne sem jel v 740Li po faceliftu a kromě toho, že to teda bylo trošku líný to ale bylo v plný palbě se spoustou tlačítek (včetně možnosti řazení na volantu) a třeba takovou příjemnou věcí jako chlazení sedaček (zrovna když sem to řídil, tak bylo venku asi 30°C ve stínu, takže to bylo moooc fajn )
e38 se mi ale líbí jako jeden z posledních designově klasickejch BMW
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Mě se líbí vic ta e65 po faceliftu a šel bych do ní spíš nez do e38. Prece jenom e38 uz neni nejnovejsi.Navic staci dat na e65 poradny kolesa a je to kara k pohledani.
Doktror píše:Muj nazor: E38-Znamej mel nejdriv 730d pak 740iL-obe super auta,pekny svezeni a dlouho se mi E38 zdala hezci,nez E65. Dnesnim pohledem je na tech autech uz znat zub casu-svezeni,vybava i vzhled je dnes u E65 bohuzel jinde. Tata ma r.2003 745i (ne facelift) a maximalni spokojenost,auto bez jedinyho problemu s prumerem 12,9l(Ja s tim obcas jedu tak za 14,5).Super podvozek-mame tam 22palcu na slupkach a kdybych vas v tom svezl,tak neuverite. Jinak jsem jezdil na ruznych BMW dnech v leccems a musim rict(byly to facelifty): 730dE65-to nebrat,spotreba celkem fajn,ale zadnej vyraznej skok,ale za to to fakt nejede. 750i(L)- Parada,o neco mohutnejsi zatah nez 745i ve strednich otackach. 745d-To byl nejvetsi narez,to auto jelo fakt jak krava.Byl to Individual na 20tkach a kdyz jsem jel fakt na krev,tak akorat svitilo ESP,citil jsem jak to lehce brzdi kola a spis se to predkem hrnulo ven,nez aby to ustrelovalo.
E38 bych vymenil klidne i za obyc.745i v dobrym stavu,pokud bych si mohl vybrat sel bych jednoznacne do 745d
745d je financne trosku mimo pro me, je to hodne penez, a co ten servis....
DC píše:osobne sem jel v 740Li po faceliftu a kromě toho, že to teda bylo trošku líný to ale bylo v plný palbě se spoustou tlačítek (včetně možnosti řazení na volantu) a třeba takovou příjemnou věcí jako chlazení sedaček (zrovna když sem to řídil, tak bylo venku asi 30°C ve stínu, takže to bylo moooc fajn )
e38 se mi ale líbí jako jeden z posledních designově klasickejch BMW
to je automatem, pokud tam byl, kdyz jedes normalne ne na krev v D rezimu je to takove chciple ale jak das manualni razeni je to o necem jinem...
Doktror píše:Muj nazor: E38-Znamej mel nejdriv 730d pak 740iL-obe super auta,pekny svezeni a dlouho se mi E38 zdala hezci,nez E65. Dnesnim pohledem je na tech autech uz znat zub casu-svezeni,vybava i vzhled je dnes u E65 bohuzel jinde. Tata ma r.2003 745i (ne facelift) a maximalni spokojenost,auto bez jedinyho problemu s prumerem 12,9l(Ja s tim obcas jedu tak za 14,5).Super podvozek-mame tam 22palcu na slupkach a kdybych vas v tom svezl,tak neuverite. Jinak jsem jezdil na ruznych BMW dnech v leccems a musim rict(byly to facelifty): 730dE65-to nebrat,spotreba celkem fajn,ale zadnej vyraznej skok,ale za to to fakt nejede. 750i(L)- Parada,o neco mohutnejsi zatah nez 745i ve strednich otackach. 745d-To byl nejvetsi narez,to auto jelo fakt jak krava.Byl to Individual na 20tkach a kdyz jsem jel fakt na krev,tak akorat svitilo ESP,citil jsem jak to lehce brzdi kola a spis se to predkem hrnulo ven,nez aby to ustrelovalo.
E38 bych vymenil klidne i za obyc.745i v dobrym stavu,pokud bych si mohl vybrat sel bych jednoznacne do 745d
no jo ale s 22" nejezdis po rozbitejch silnicich, ja bohuzel dost casto... to bych si tam nenechal 22", to je pak jak koza...
razeni pod volantem je fakt o zvyku, razeni na volantu taky, ale dle myho nepouzitelny..
no a k 730d 170kW kterou mame doma: jako do kila to leti perfekt, pak uz je znat vaha, takze plyn na podlahu se zda vo hovne.. ale pri normalnim lechtani mezi 140 a 210 si clovek uvedomi jak lehce si to padi. Zrychleni dost potlacuje mohutnost, ale je videt pri pohledu na okoli. Jinak dost dela sport rezim kterej hned s peknou zvuk kulisou zabere kdykoliv, púri normalnim rezimu je ta prevodovka dost lazo plazo Spotreba svizne Evropa 8,1, kudla dalnice ci praha neco kolem 10...
Martinéz píše:razeni pod volantem je fakt o zvyku, razeni na volantu taky, ale dle myho nepouzitelny..
no a k 730d 170kW kterou mame doma: jako do kila to leti perfekt, pak uz je znat vaha, takze plyn na podlahu se zda vo hovne.. ale pri normalnim lechtani mezi 140 a 210 si clovek uvedomi jak lehce si to padi. Zrychleni dost potlacuje mohutnost, ale je videt pri pohledu na okoli. Jinak dost dela sport rezim kterej hned s peknou zvuk kulisou zabere kdykoliv, púri normalnim rezimu je ta prevodovka dost lazo plazo Spotreba svizne Evropa 8,1, kudla dalnice ci praha neco kolem 10...
jako na ježdění pro staršího dědulu co už si vydělal nějaky to mego je 730d ideal, pohoda, klídek apod. lepší jak žigul
Martinéz píše:razeni pod volantem je fakt o zvyku, razeni na volantu taky, ale dle myho nepouzitelny..
no a k 730d 170kW kterou mame doma: jako do kila to leti perfekt, pak uz je znat vaha, takze plyn na podlahu se zda vo hovne.. ale pri normalnim lechtani mezi 140 a 210 si clovek uvedomi jak lehce si to padi. Zrychleni dost potlacuje mohutnost, ale je videt pri pohledu na okoli. Jinak dost dela sport rezim kterej hned s peknou zvuk kulisou zabere kdykoliv, púri normalnim rezimu je ta prevodovka dost lazo plazo Spotreba svizne Evropa 8,1, kudla dalnice ci praha neco kolem 10...
jako na ježdění pro staršího dědulu co už si vydělal nějaky to mego je 730d ideal, pohoda, klídek apod. lepší jak žigul
já osobně jel jenom v E38 a v E65 jenom seděl. Jinak BMW klasický tvary jsou vidět naposledy v E38, ale určitě technicky lepší je E65. Po faceliftu bych si ji možná 7 koupil, ale to až budu starší a budu léčit komplexy luxusním autem a to už možná ani auta nebudou. Jenom si myslím, že tady hodně lidí jezdí angličákem po koberci a pak píše blbosti do fóra Zdar klukům s plenkou mezi nohama
Dolphin píše:já osobně jel jenom v E38 a v E65 jenom seděl. Jinak BMW klasický tvary jsou vidět naposledy v E38, ale určitě technicky lepší je E65. Po faceliftu bych si ji možná 7 koupil, ale to až budu starší a budu léčit komplexy luxusním autem a to už možná ani auta nebudou. Jenom si myslím, že tady hodně lidí jezdí angličákem po koberci a pak píše blbosti do fóra Zdar klukům s plenkou mezi nohama
zatim na to seru, aspon na pul roku, protoze kocicka dostala novej olej a filtr v automatu, novy kladky a remeny od klimy a altiku (preventivne), novou vodni pumpu (preventivne), expanzku (zasekl se plovak) a zadni kotouce brembo a desky textary (par tisic km byly by ko).... po zime dostane nove tlumice sachs, sice sem myslel ze kayaby ale prej sachs je tam z vyroby.....
Já mám E65 745i r.v.03 interier mě teda strohý nepřijde, naopak je velice funkční a dobře řešený. Mě se to auto taky ze začátku nelíbilo, ale pak jsem mu přišel na chuť. Svezení je výborný,výkon jako sviň, já na tom nemůžu zatím najít jedinou chybu. Měl jsem před tím A8, ale tohle je prostě secesní auto. Měl jsem už hodně aut, ale tohle mě fakt chytlo. Už dnes je mi jasný že moje další auto bude zase BMW.