Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 740i - Spotřeba
Pokud se "našláplé" myslí výkonově, tak to nikdo neví, nebyl jsem na brzdě. Ale teoreticky by se dalo vycházet z udajů brzdy od toho člověka z ameriky podle nějž jsem to tak nějak stavěl, on má na 850i při plnícím tlaku ca 0.32bar odměřený výkon NA ZADNÍCH KOLECH (to co máte v TP je výkon na motoru, na kolech je menší o ztráty v převodovce atd..) 444PS a 709Nm, já plním max 0.5-0.6bar tak bych snad mohl mít podobný.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Fugo píše:Pokud se "našláplé" myslí výkonově, tak to nikdo neví, nebyl jsem na brzdě. Ale teoreticky by se dalo vycházet z udajů brzdy od toho člověka z ameriky podle nějž jsem to tak nějak stavěl, on má na 850i při plnícím tlaku ca 0.32bar odměřený výkon NA ZADNÍCH KOLECH (to co máte v TP je výkon na motoru, na kolech je menší o ztráty v převodovce atd..) 444PS a 709Nm, já plním max 0.5-0.6bar tak bych snad mohl mít podobný.
K sakru, tak to mi spadla tlama.....
v tom bych rad svezl

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Kontaktovat uživatele:
Fugo píše:Pokud se "našláplé" myslí výkonově, tak to nikdo neví, nebyl jsem na brzdě. Ale teoreticky by se dalo vycházet z udajů brzdy od toho člověka z ameriky podle nějž jsem to tak nějak stavěl, on má na 850i při plnícím tlaku ca 0.32bar odměřený výkon NA ZADNÍCH KOLECH (to co máte v TP je výkon na motoru, na kolech je menší o ztráty v převodovce atd..) 444PS a 709Nm, já plním max 0.5-0.6bar tak bych snad mohl mít podobný.
Rád bych viděl jak to jede, musí to být masakr ... Náhodou to na videu někde nemáš, co ??? Hodit to na yotube

Fugo píše:Pokud se "našláplé" myslí výkonově, tak to nikdo neví, nebyl jsem na brzdě. Ale teoreticky by se dalo vycházet z udajů brzdy od toho člověka z ameriky podle nějž jsem to tak nějak stavěl, on má na 850i při plnícím tlaku ca 0.32bar odměřený výkon NA ZADNÍCH KOLECH (to co máte v TP je výkon na motoru, na kolech je menší o ztráty v převodovce atd..) 444PS a 709Nm, já plním max 0.5-0.6bar tak bych snad mohl mít podobný.
Taknějak sem si myslel...


Ne, nejsi sám, měl jsem průmer cca 18 litrů, a to to nějak nešetřím, taky jsem se dostal nejvíce na 31,2l, ale to jsem jel jako Kresta při RZ...KAMIL740 píše:takze vsem 4litry zerou 9 jenom me 17![]()
![]()
to je v prdeli asi neumim jezdit DIAGNOSTIKA V POHODE nove 1 lambda asi mam tezky nohy jenomze na me se lepi kazdej blb v TDi
![]()

Co jsem 740iAUT koupil Březen 2008 tak jsem vynuloval spotřebu 1)dlouhodobá do dneška 14.5l. A jinak Praha bez staní v kolonách a občas dálnice 30 tam a zpět 13.5l ale ted jak jsem prestal tankovat na Shellu tak šla spotreba nahoru na 13.7.Beru u neznačkové pumpy a je to znát bych řekl na kvalite benzinu je kapku horší nebo o kapku více vody nebo buhví čeho v něm Smile)) MOTOR M60 3982cm3
Tak dneska sem se objednal na diagnostiku do autorizovanyho servisu, protoze fakt 16-18 Praha centrum? Co? Ja vubec nejezdim jak hovado a brno proste do 24 nedavam. 20 dam kdyz fakt vyjedu hodne brzo rano a projedu to cely na zelenou. 24 me sice zili nejak netrha, ale budu samozrejme radsi, kdyz se najde zavada a samozrejme penize navic se hodi. Druha moznost je, ze vy s nizkyma spotrebama mate nejakou rozsirenou chybu a nas par vyjmek s velkejma to ma vsechno OK
).

PRAHAV8 píše:Motor 4.4 a spotřeba město 14l a dálnice 10-11l dlouhodobá asi 13.3l 80% město a kolony. Když na to šlápnu tak těch 13-14l to bere ale to jedu tak těch 180-200km/h.
Týýýýý jo
V Mnichově by Ti měli dát fotku na tabuli cti. Vzhledem k tomu, že výrobce udává spotřebu ve městě 18,1(a těm se ještě ve většině případů nedá věřit, jelikož reál je vyšší) a ty jsi schopnej jezdit v Práglu o čtyři litry míň ?!!! Přijde mě to jak kdybych si přečetl něco od Boženy Němcové. Nic ve zlým, ale obsah 4,4, skoro 300 koní a váha, bez mála 2 tuny, to se na mě nezlob, ale tomu nevěřím. Já mám taky e38 , steptronic, motor M62TU, v naprostým cajku, jezdím většinou o 10km/h víc než je v místě rychlostní limit a jsem na spotřebě něco málo nad udávanou výrobcem. A i když jsem se snažil jezdit lehká noha, na spotřebu, žádná velká úspora se nekonala, tak jsem se na to vyflák a raději si užívám jízdy.
Pro ty co pořád řeší spotřebu U TAKOVÉHO AUTA !!
1. zjistěte si spotřebu udávanou výrobcem a pak řešte co to žere vám
2. pokud vám to žere + - stejně, jste typický uživatel vozu BMW
3. pokud vám to žere míň, nezbývá než pogratulovat asi dokážete jezdit z lehčí nohou (otázkou je, jestli si jízdu v takovém autě opravdu užijete)
4. pokud to žere o hodně víc, asi si tu jízdu vážně užíváte, nebo je někde na vašem voze technický problém.
PS. Ať si to nikdo nebere osobně, myslím to v legraci. Moc na fórum nepíšu, spíš si čtu co kdo a jak řeší, ale tady jsem prostě svoji reakci musel připojit.
no ja se po městě s m60 do 13L vejdu. je to teda jen 4,0. ale nenei to žadna jižni spojka. vychazi mi to i podle peněz na kilometry. nevim. jako kdybch na to šlapal hned co to je studeny a jezdil s tim jak vul. jezdim hodně klobouka ale často to prošlápnu a protahnu na S, ale to s tou spotřebou skoro nehne. to je jen chvilkový.
hodně udělá u nesteptronicovýho automatu ve městě když na klesáních podržíte brzdový pedál a on zamkne, začne vic brzdit motorem ale jede za 0. to je oproti e32 ohromna vyhoda a da se na tom ušetřit hodně litru. pak neni problem jezdit za 13l po městě. ale to už je na každem jak to umí ovládat a jezdit dynamicky i za cenu malé spotřeby. s tim autem to jde.
jako dostat se s e32 750i pod dvacet ve městě celkem problem, když neumi zamknout dřív jak v 80ti , a i při puštěnem plynu bere 10L... tak to se neda moc šetřit. ale věřim že s automatem v e38 ktery umi zamknout i v 50ti jak chcete a jet za 0.. se da taky jet slušně. ale z křižovatky musim vyrazit první. o tom žádná
a oktavky mě předjiždět taky nesmi
