Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e38 750iA nedrží volnoběh HELP

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
stati
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#21 Příspěvek od stati »

ked myslis...ty si tu sef...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#22 Příspěvek od Fugo »

sef nejsem, ale uvažuj co bys mě odpověděl na otázku kde najdu v autě volant abych mohl zajet autem do krámu. Asi bys mě řekl že pokud nevíš kde má auto volant tak do něj nelez a natož někam jezdi. Ber to tak že do každého rozdělovače jde 7 tlustých kabelů, 1 je od cívky a 6 jde do svíček takže dle mého názoru člověk který má o motoru přehled si alespoň jednu z těchto věcí je schopen najít a zbytek dohledat.
karel2224
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.03.2008 01:00

#23 Příspěvek od karel2224 »

Zdravím, tak jsem do auta konečně namontoval nové palce a rozdělovače a motor za tepla zklidnil běh. S čím mám stále problém je to, že mění otáčky volnoběhu. Při prvním nastartování je to cca 500 a po druhém nastartování je to cca 950 ot./m.
Honczek
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pát 30.12.2005 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Honczek »

A zkouseli jste cidla teploty,nebo polohy kliky??Nevim jak to tam je,jen tipuju.
karel2224
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.03.2008 01:00

#25 Příspěvek od karel2224 »

Přemýšlím o kontrole čidel teploty, jestli tady je vše v pořádku. Dám zase vědět, jak to dopadlo.
Prasak
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 17.07.2008 00:00

#26 Příspěvek od Prasak »

Jsou tam 2 traficka, pro kazdou radu valcu jedno. Casem se zaoxiduji a probiji ... menil jsem je na v12 5.4 take, cena byla kolem 2000 kc za kus, takze nic hrozneho. Beh motoru se zmenil k nepoznani :)
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

#27 Příspěvek od gogoho »

Co myslíš konkrétně tim..2 trafíčka..Nějaké číslo dílu atd.??? díky moc ...Taky mám podobnej problém
Prasak
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 17.07.2008 00:00

#28 Příspěvek od Prasak »

no ze sou tam 2 , slovy dve. cena opravy = 2 x 2000 czk cca ...
nejde to prehlednout, jsou po stranach, jedno u ABS a to druhe uplne stejne na protejsi strane (nekde pobliz servo nadoby)


Admin edit:
Nekopíruj citace posledního příspěvku. Viz pravidla pro tuto sekci!
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

#29 Příspěvek od gogoho »

Jasný a co ti to předtim před opravou dělalo?? Cukalo to...?? za studena

Dík
Prasak
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 17.07.2008 00:00

#30 Příspěvek od Prasak »

nejen za studena, cukalo to porad, klepalo se to jak drahy pes ... jestli ti to cuka jen za studena, budou to zrejme kable. nejlepe vymenit trafa+kable+svicky najednou a mas pokoj ...
karel2224
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.03.2008 01:00

#31 Příspěvek od karel2224 »

Ještě než si to napsal, tak jsem našel zoxidovanou cívku ( konektor ) a poškozený, zoxidovaný kabel.
Kupoval jsi originál nebo nejakou kopii ?
Díky Karel
Prasak
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 17.07.2008 00:00

#32 Příspěvek od Prasak »

nevim fakt uplne presne, se mi o ty auta stara jeden sikovny mechanik, kable vysly tusim neco kolem 6t czk , svicky NGK 12x 400 czk a ty trafa 2x 2t czk , ale jak rikam, krome toho NGK nevim, co je to zac :) , kazdopadne to funguje dobre ... a take doporucuju nalet (pokud to nedelate pravidelne) 3x i 4x po sobe (mam na mysli vzdy s plnou nadrzi) cistic injektoru nebo cistic ventilu (injector cleaner, multi valve cleaner) , budete mozna prekvapeni ...
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od T613 »

to mas fakt sikovneho "mechanika" jedna civka na 750 stoji 1,5t a to se da sehant jeste levnejc a svicka za 400? to je nejaka pozlacena z vyvoje NASA ne :lol: ... a jinak "traficko" je zapalovaci civka ;-)

ty cistice od Horsta Fuchse jsou jen vyhozene penize ... kabely origo stoji pres 10t ale daji se slozit od firmy treba Tesla s tim ze mas sve puvodni listy a koupis nove cidla od bosche asi 500/ks a mas to za 3t ... taky me to ted ceka, je to oser ... zlata M60 s civkama na kazdem valci :lol:
Prasak
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 17.07.2008 00:00

#34 Příspěvek od Prasak »

hehe taky musi z neceho zit :D , nejakych par stovek me netrapi ... ale vyhodit 30 tisic (renocar) za ridici jednotku ABS do stare E38, to je jina - nevis o nejake?
A ty cistice fakt neco delaji, ne ze ne ... To mame odzkousene na vicero zanedbanych 'veteranech' tohoto typu :D :D
Prasak
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 17.07.2008 00:00

#35 Příspěvek od Prasak »

T613 píše:to mas fakt sikovneho "mechanika" jedna civka na 750 stoji 1,5t a to se da sehant jeste levnejc a svicka za 400? to je nejaka pozlacena z vyvoje NASA ne :lol: ... a jinak "traficko" je zapalovaci civka ;-)

ty cistice od Horsta Fuchse jsou jen vyhozene penize ... kabely origo stoji pres 10t ale daji se slozit od firmy treba Tesla s tim ze mas sve puvodni listy a koupis nove cidla od bosche asi 500/ks a mas to za 3t ... taky me to ted ceka, je to oser ... zlata M60 s civkama na kazdem valci :lol:



a co se tyce civek na kazdem valci, radsi nepripominat ... mel sem asi tri a8 4.2 a prubezne se menily fsechny jak na bezicim pasu ... kazda dvojku :(
karel2224
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.03.2008 01:00

#36 Příspěvek od karel2224 »

Tak jsem vyměnil svíčky, rozdělovače, cívky a testoval kabely a stále za studeného motoru nejede. Co jsem nově zjistil je to, že pokud auto nejede, netáhne, skoro jede jen na pár válců, tak stačí zastavit a vypnout motor. Po opětovném nastartování jede jako by se před tím nic nestalo :-) a krásně táhne. Má někdo zkušenost se stejnou vlastností závady ?
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

#37 Příspěvek od gogoho »

co pumpa vzduch ??? nedávno jsem to řešil na V12.....nebo někde prdlá hadice od tý pumpy....dokáže to hodně rozhodit volnoběh za studena...
karel2224
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.03.2008 01:00

#38 Příspěvek od karel2224 »

Tak problém se vyřešil. Auto přisávalo falešný vzduch pod těsněním mezi hlavami válců a sáním. Musel jsem koupit nové těsnění a přehodit to. Proto auto nejelo za studena a po zastavení a opětovném nastartování při správné teplotě opět fungovalo. Teplem se netěsnost zmenšila. Pak byla chyba ještě v jednotce, musela se opravit a jednotka převodovky se měnila celá. Teď se tedy musím pustit do dalších drobností :-)
badboy8605
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 20.12.2008 01:00
Bydliště: Prievidza,Slovensko

#39 Příspěvek od badboy8605 »

Zdravim mam podobny problem s e38čko 750iL....nedrži otačky ide ako na 6valcov a striela do vyfuku a sem tam aj akoby do sania...Menil som motor a odvtedy stym mam problem-kupil som už zo zadretym motorom!...Ako tak čitam vyššie prispevky to všetko može robiť falošny vzduch???...zatial som nemenil sviečky a nie som si isty či su uplne tip top,myslite,že by pomohlo ich vymeniť???...Zatial sa menilo pal.čerpadlo,čistili vahy vzduchu a aj klapky a palec na rozdelovačoch je novy....Co sa tyka toho falošneho vzduchu tak jedno sanie sa mi zda,že je ako keby zle zatiahnute no je na fest dotiahnute a aj tak je volne no druha strana je pevna ako beton-je to problem či normalne???...za všetky rady vopred Dakujem Jozef
Odpovědět