Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M62B44 vs. M62448S2

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
ELESO
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#1 Příspěvek od ELESO »

Jaký je rozdíl mezi těmito motory?M62B44, M62448S2 :idea:
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#2 Příspěvek od 3man3 »

myslím že v NM.... starší měl 420 a novější 440
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#3 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

3man3 píše:myslím že v NM.... starší měl 420 a novější 440

to cos napsal je rozdil mezi M60 a M62....ale tady je otazka trochu jina ;)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Asi tam rozdíl nebude. Technické označení motoru v ETK nebo jiných materiálech je M62B44 ale v TP auta bude zapsán typ 448S2.

Tipuju, že:
448S1 = M62B44 = nemá VANOS (do roku 1998)
448S2 = M62B44TU = VANOS (od roku 1998)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Pejta-7er
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 06.11.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#5 Příspěvek od Pejta-7er »

Je to jak píše Francis, odlišujou se vanosem a je to rozdíl mezi faceliftem a předFL...
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od kralik »

Kdyz uz jsme v te debate tak M73 (5-ti litr) je bez vanosu a M73-TU (nekdy take N) je s VANOSem?
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

#7 Příspěvek od gogoho »

M73 je ale 5.4... a vanos na V12 myslim nebyl..
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

M73B54 byl jako M73B54TU (s VANOSem) od 1998, objem 5379 ccm
N73B60 má biVANOS a Valvetronic a objem 5972ccm
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od kralik »

Dekuji. U M60/62 mi to bylo jasny (asi proto ze ji mam) ale ted koukam po M73 a v tom jsem mel bordel.... Jestli se delal s VANOSem. Podle fotek to totiz tak jednoduse poznat nejde jak u M60/62.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Podle ETK:
750i (M73) do 7/1998
750i (M73N) od 2/1998 s VANOSem
takže byl ve výrobě 5 měsíců souběh ale mělo by se to poznat podle typu motoru v TP. Hádám, že:
M73B54 bezVANOS bude mít na konci S1
M73B54TU (M73N v ETK) VANOS bude mít na konci S2

Pokud by dodrželi systém značení, byl by celý typ motoru v TP zapsán jako 5412S1 a nebo 5412S2
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět