
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M62B44 vs. M62448S2
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Asi tam rozdíl nebude. Technické označení motoru v ETK nebo jiných materiálech je M62B44 ale v TP auta bude zapsán typ 448S2.
Tipuju, že:
448S1 = M62B44 = nemá VANOS (do roku 1998)
448S2 = M62B44TU = VANOS (od roku 1998)
Tipuju, že:
448S1 = M62B44 = nemá VANOS (do roku 1998)
448S2 = M62B44TU = VANOS (od roku 1998)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
M73B54 byl jako M73B54TU (s VANOSem) od 1998, objem 5379 ccm
N73B60 má biVANOS a Valvetronic a objem 5972ccm
N73B60 má biVANOS a Valvetronic a objem 5972ccm
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Podle ETK:
750i (M73) do 7/1998
750i (M73N) od 2/1998 s VANOSem
takže byl ve výrobě 5 měsíců souběh ale mělo by se to poznat podle typu motoru v TP. Hádám, že:
M73B54 bezVANOS bude mít na konci S1
M73B54TU (M73N v ETK) VANOS bude mít na konci S2
Pokud by dodrželi systém značení, byl by celý typ motoru v TP zapsán jako 5412S1 a nebo 5412S2
750i (M73) do 7/1998
750i (M73N) od 2/1998 s VANOSem
takže byl ve výrobě 5 měsíců souběh ale mělo by se to poznat podle typu motoru v TP. Hádám, že:
M73B54 bezVANOS bude mít na konci S1
M73B54TU (M73N v ETK) VANOS bude mít na konci S2
Pokud by dodrželi systém značení, byl by celý typ motoru v TP zapsán jako 5412S1 a nebo 5412S2
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition