Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e32 735 - LPG a ben.čerpadlo

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#1 Příspěvek od tjj »

735 e32 ,kdyz jedu na lpg tak porad jede benzinovi cerpadlo ne?jednou sem nemel benzin a kdyz sem jel na plyn tak to asi po kilaku znicehonic zdechlo.Natankoval sem beno a vse v klidu az do ted.Ted se mi stava to samy ,zdechlo mi asi cidlo benzinu ukazuje to treba ctvrt nadrze a pritom tam asi nic neni protoze po nastartovani a prepnuti na lpg to po chvili zdechne :( pak to jde hoooodne blbe nahodit a po ujeti treba 500m to zase zdechne ,takze sem vypozoroval ze to je asi cerpadlo ktery porad bezi a kdyz jednotka zjisti ze neni benzin tak to zdechne ,natankoval sem asi 15 litru benzinu a zacalo to zdechavat i na benzin tak me pripada ze sem to cerpadlo asi odrovnal ,muze to bejt tak?
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od T613 »

problem je ten, ze kdyz tam porad mas 2 panaky benzinu tak cerpadlo v nem neni ponorene = nechladi se a pak se spali ;-)
Michelin
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Michelin »

T613 ma pravdu ;)
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od kralik »

T613 ma absolutni pravdu :) Jediny co ti doporucim je vymenit palivove cerpadlo a jezdit aspon s pulkou nadrze. A protoze jsi asi na benal v posledni dobe moc nejezdil, tak vyjed jednu nadrz benzinu.
LPG zdar :)
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Hyri »

t 613 ma vzdy pravdu
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#6 Příspěvek od KAMIL740 »

aby ste se z neho nepo.... :D
Michelin
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Michelin »

Aby ses neozval .)
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#8 Příspěvek od tjj »

tak kamos na to uz asi prisel,jak zacli ted ty mrazi tak to nahodim na benal hned prepnu na plyn a jelikoz je moc zima tak je tam v lpg zamrzla membrana ktera facha az kdyz se to trosku ohreje ,proto jsem vzdycky ujel kousek a zdechlo to a slo to blbe nastartovat protoze tam sel jak plyn tak benal ,takze cela chyba je v tom ze to trosku musim ohrat na benal :o ,nikdy mi to nedelalo,az do ted co je vic jak minus 8 stupnu ,zase sem chytrejsi :),stejne by me zajimalo jestli porad maka to cerpadlo i kdyz jedu na plg a proc?myslim ze jiny auta to nedelaj





T613 píše:problem je ten, ze kdyz tam porad mas 2 panaky benzinu tak cerpadlo v nem neni ponorene = nechladi se a pak se spali ;-)
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od T613 »

no to je tak ze 99% lidi s LPG jezdi jenom na lpg, aj startuje na lpg ... spravne bys mel jezdit nadrz benalu, dve plynu nebo jak to je ... a spravne bys mel startovat na benal ujet par km, ohrat a pak az lpg, v zime to plati trojnasob :-)

ikdyz ja jsem mel sve prvni auto na plyn a to startovalo i v -20 na brnk,ale dobre to asi moc neni :-)
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#10 Příspěvek od tjj »

no jasny :) ja jezdim na benal vypary a jinak jen na plyn :),ale stejne si mi porad nerek jestli facha to cerpadlo......




T613 píše:no to je tak ze 99% lidi s LPG jezdi jenom na lpg, aj startuje na lpg ... spravne bys mel jezdit nadrz benalu, dve plynu nebo jak to je ... a spravne bys mel startovat na benal ujet par km, ohrat a pak az lpg, v zime to plati trojnasob :-)

ikdyz ja jsem mel sve prvni auto na plyn a to startovalo i v -20 na brnk,ale dobre to asi moc neni :-)
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od T613 »

pokud jedes na plyn tak cerpadlo musi byt vyple, to je jasne, proc by ti to zbytecne rvalo do listy benal a trpelo vsechno
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#12 Příspěvek od tjj »

to ja prave nevim :( ale slysim jak bzuci i kdyz mam prepli na lpg


T613 píše:pokud jedes na plyn tak cerpadlo musi byt vyple, to je jasne, proc by ti to zbytecne rvalo do listy benal a trpelo vsechno
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od T613 »

nevim co mas za lpg ale to je snad zakladni funkce kazde elektroniky lpg vypnout cerpadlo ... u aut s lpg vzdycky vidim napichle draty prave u rele cerpadla :-) a kdyz jsem jezdil s autama na lpg tak vzdycky kdyz prepnu na benal tak to chvili zacuka nez se to natlakovalo ...
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#14 Příspěvek od tjj »

jasny prave mi to je divny,jinym autum to vypina a tady mi pripada ze to porad bezi,myslel sem ze to je nejaka specialita bmw :),a kdyz to prepnu tak to ani necuka jenom klesnou otacky o dva taci a jede to dal maximalne to jednou skubne pri rychli jizde ,tak nevim :(




T613 píše:nevim co mas za lpg ale to je snad zakladni funkce kazde elektroniky lpg vypnout cerpadlo ... u aut s lpg vzdycky vidim napichle draty prave u rele cerpadla :-) a kdyz jsem jezdil s autama na lpg tak vzdycky kdyz prepnu na benal tak to chvili zacuka nez se to natlakovalo ...
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od kralik »

Mno... treba u mne LPG nevipina palivove cerpadlo. Ale mam vstriky. Duvod je zrejme ze kdyz dojde LPG tak sam prepne na benal (zase zaktivizuje benalove vstriky ktere odpojil) a neni to vubec poznat. Myslim ze nejsem sam. Stag myslim ze ani ve svazku LPG nebo schematu nema nekde proklemovani cerpadla. Viz taky diskuse na 7er.cz
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Snejk »

nevim co ma 613 za plyn ale u všech přestaveb na lpg u e32 co sem viděl a i u těch dvou mých se čerpadlo prostě neodpojovalo, jen hoboj to řešil sam že si na to dělal extra relatko ale ten si dělal svoji vlastni elektroniku takže to je něco jiného...
jinak k popisu, auto ti nebude zdechat protože si jednotka myslí že došel benzín, to je blbost... auto zdechne až když ten benzín dojde a ne co řiká plovák.
jinak pravě většina LPG přestaveb sere na čerpadlo... protože počítá s tím že tam benzín je a pokud sou odpojený vstřiky tak se to honí lištou a vrací zpátky a vzhledem k poměru regulace tlaků a odebraného paliva vstřikama.. prakticky není rozdíl co se vrací do nádrže... tlak se nejdřív sníží regulatorem atd.. takže čerpadlo nezaznamená změnu. ale na provoz naprazdno stavěné není. jednotka opravdu čerpadlo sama neodstaví na to není nijak uzpůsobená.

přesně jak píšeš. dvě zimy sem startoval cely rok i v zimě na plyn ale tu loňskou ani prd... přepnul sem na plyn ujel 500m a už to zdechlo a natočit skoro nemožný až co rozmrzly membrany... ono občas omrzne celej reduktor i hadice :) prostě musíš auto zahřát na benzín a hlavně mít hodně fridexu aby to nezmrzlo a hlavně pokud už ti membrany zamrzají tak už sou skoro kapůt a nech si to repasovat. vyjde to tak na litr a auto pak bude min žrát, o dost líp to pojede a hlavně to nebude tak zamrzat... tot asi vše k tomu. jestli tě moc trápí ta pumpa což nemusí protože když tam budeš mít dost benzínu tak tý pumpě je fuk jestli běží nebo ne... kdybys jezdil na beno běžela by stejně tak si mužeš od relátka natahnout extra spínač ale pokud vim tak klasický ovladač BRC plynu ani benzostart od lovata nemá specialni drat ktery odpoji pumpu, jen vstřiky.. mužeš se chytit spínacího signálu na ventily a přes relátko jím odpojit pumpu. nic těžkého. určitě bude ráda odpojená ale pokud ji nebudeš honit na sucho tak to moc význam nemá.
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#17 Příspěvek od tjj »

no jasny ja sem si to myslel ze to je tak :) takze diky,jinak kdyz to nicemu nevadi tak na to kaslu to je jasny,takhle prepnuti plynu ani necejtim nesmi se to delat za jizdi to pak jednou poskoci to je jasny ale v neutralu nebo pri seslapnuty spojce za jizdy staci jen vytocit do 1800 otacek a hned jedu dal,myslim ze pri odpojeni cerpadla(vstriku) by to bylo asi horsi.






Snejk píše:nevim co ma 613 za plyn ale u všech přestaveb na lpg u e32 co sem viděl a i u těch dvou mých se čerpadlo prostě neodpojovalo, jen hoboj to řešil sam že si na to dělal extra relatko ale ten si dělal svoji vlastni elektroniku takže to je něco jiného...
jinak k popisu, auto ti nebude zdechat protože si jednotka myslí že došel benzín, to je blbost... auto zdechne až když ten benzín dojde a ne co řiká plovák.
jinak pravě většina LPG přestaveb sere na čerpadlo... protože počítá s tím že tam benzín je a pokud sou odpojený vstřiky tak se to honí lištou a vrací zpátky a vzhledem k poměru regulace tlaků a odebraného paliva vstřikama.. prakticky není rozdíl co se vrací do nádrže... tlak se nejdřív sníží regulatorem atd.. takže čerpadlo nezaznamená změnu. ale na provoz naprazdno stavěné není. jednotka opravdu čerpadlo sama neodstaví na to není nijak uzpůsobená.

přesně jak píšeš. dvě zimy sem startoval cely rok i v zimě na plyn ale tu loňskou ani prd... přepnul sem na plyn ujel 500m a už to zdechlo a natočit skoro nemožný až co rozmrzly membrany... ono občas omrzne celej reduktor i hadice :) prostě musíš auto zahřát na benzín a hlavně mít hodně fridexu aby to nezmrzlo a hlavně pokud už ti membrany zamrzají tak už sou skoro kapůt a nech si to repasovat. vyjde to tak na litr a auto pak bude min žrát, o dost líp to pojede a hlavně to nebude tak zamrzat... tot asi vše k tomu. jestli tě moc trápí ta pumpa což nemusí protože když tam budeš mít dost benzínu tak tý pumpě je fuk jestli běží nebo ne... kdybys jezdil na beno běžela by stejně tak si mužeš od relátka natahnout extra spínač ale pokud vim tak klasický ovladač BRC plynu ani benzostart od lovata nemá specialni drat ktery odpoji pumpu, jen vstřiky.. mužeš se chytit spínacího signálu na ventily a přes relátko jím odpojit pumpu. nic těžkého. určitě bude ráda odpojená ale pokud ji nebudeš honit na sucho tak to moc význam nemá.
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#18 Příspěvek od tjj »

jinak mam lovato,a ten reduktor nebo jak se tomu rika byl slusne omrzlej i s tema hadicema:) ale ted kdyz uz to vim jak to konecne funguje tak staci 2km na beno a pak prepnu a vse v klidu a jede to i stejne a i zere,fakt myslis ze by to byl takovej rozdil kdyz by se vymenila ta membrana?
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Snejk »

no pomuže to.. nebude to omrzat.. tomu ale pomuže i dost fridexu :) no klidně mužeš přepinat za jizdy je to lepší... pokud jedeš aspon 40km/h tak vpohodě... to nepoznaš... auto jen lehce poskočí..
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#20 Příspěvek od tjj »

fridexu sem tam nalil 5l to je myslim docela dost,me jde o to jestli to bude min zrat a lip to pojede




Snejk píše:no pomuže to.. nebude to omrzat.. tomu ale pomuže i dost fridexu :) no klidně mužeš přepinat za jizdy je to lepší... pokud jedeš aspon 40km/h tak vpohodě... to nepoznaš... auto jen lehce poskočí..
Odpovědět