krakatit píše:takze situace stale stejna..... nyni se sundava hlava na motoru...
= takže i po výměně sání žralo olej dál...? Mno ja jsem to Mirovi rikal, s tim sanim, rikal mi, ze i tim by to byt mohlo teoreticky, ale zda se jiz dal do vymeny, to nevim... kazdopadne diky za echo!
krakatit píše:takze situace stale stejna..... nyni se sundava hlava na motoru...
= takže i po výměně sání žralo olej dál...? Mno ja jsem to Mirovi rikal, s tim sanim, rikal mi, ze i tim by to byt mohlo teoreticky, ale zda se jiz dal do vymeny, to nevim... kazdopadne diky za echo!
byla to rychla informace ale nakonec se ukazalo ze dotycnej se unahlil a majitel zjistil ze to dela dale... takze sani to asi nebude, leda ze by v tomhle pripade.... podle myho je ko neco v motoru, nejaky simerinky... ale jaky to nikdo nevi... takze komplet rozdelani motoru coz je teda na ojebani
tak jak jste pochodili? já už mam mebrány vyměněný, olej 10w a hulí to furt. to je peklo. KDyž jedu tak to nehulí. když zastavim a necham to chvíli vrčet na volnoběh,tak to pak při rozjezdu hulí víc jak trabant s wartburgem dohromady. co ty simerinky? dělal to někdo? díky
nebo ještě tak trochu řešenim je vyřadit z provozu tu klapku na výfuku.. Potom jedou i na volnoběh 2 vejfuky.. A čudí to potom tak o 50% mín... vyzkoušeno na 745 co žrala 1L na 100km..