Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e32 - Větrák topení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mam problém s IHKA Behr na E32. blbnou klapky, takze jednou to topi moc, jednou malo, jednou je to zase v pohode. zvyknul jsem si s tim zit. bohuzel mi ale vypovedel sluzbu ventilator topeni. v zime nic prijemneho - naporem se to auto hlavne ve meste vubec nevyhreje.
oprava asi bude celkem kvalitni prcani ... delal to nekdo z vas? premyslim nad variantou, koupit celou IHKA jednotku, dat ji dokupy (prekontrolovat klapky, ventilator, cidla) a prohodit to. nemate nekdo na prodej?
oprava asi bude celkem kvalitni prcani ... delal to nekdo z vas? premyslim nad variantou, koupit celou IHKA jednotku, dat ji dokupy (prekontrolovat klapky, ventilator, cidla) a prohodit to. nemate nekdo na prodej?
Nazdárek, poznám to, presne rovnaký problém som mal aj ja, je to fakt najlepšie riešenie prehodiť celé. Aj keď je s tým fakt dosť roboty, treba vyhodiť celú palubovku,počítaj robota na celý víkend... Ale zatiaľ je možno jednoduchšie prehodiť vetrák, je tam sice blbý prístup, ale dá sa to... musíš sa tam dostať od motora.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
sundas expanzku, pak plechovou listu se svazkem povolis, pak sundas takovy lpech co je za tou expanzkou - drzi tam na 5-6 vrutech
potom uvidis plastovy kryt ten vyrves, pak uz vidis samotne topeni kde musis sundat dalsi kryt pres ktery je lanko klapek privadeneho vzduchu, no a uz vidis ventilator. Ted tec ceka to nejlepsi, vycvaknout sponu ventilatoru coz je ojeb. To je cele
skladas zpet
cele topeni menit prace na dva dny minimalne kdyz vis co kde jak, pokud nevis tak aj vic, shodit tunely kastl, palubku, svazek, musis dat pryc taky vyztuhu vevnitr, mozna obe
U motoru zase expanzka, dekl a taky odpojit klimu trubky pokud mas, dole odpojit tri hadice, to je nejlepsi vyhodit do riti zrovna ventily topeni. No pak cele topeni drzi myslim 4 velke srouby zase od motoru je k nim taky pristup jak k penezum, motaji se do toho uz sterace atd ...
potom uvidis plastovy kryt ten vyrves, pak uz vidis samotne topeni kde musis sundat dalsi kryt pres ktery je lanko klapek privadeneho vzduchu, no a uz vidis ventilator. Ted tec ceka to nejlepsi, vycvaknout sponu ventilatoru coz je ojeb. To je cele

cele topeni menit prace na dva dny minimalne kdyz vis co kde jak, pokud nevis tak aj vic, shodit tunely kastl, palubku, svazek, musis dat pryc taky vyztuhu vevnitr, mozna obe
U motoru zase expanzka, dekl a taky odpojit klimu trubky pokud mas, dole odpojit tri hadice, to je nejlepsi vyhodit do riti zrovna ventily topeni. No pak cele topeni drzi myslim 4 velke srouby zase od motoru je k nim taky pristup jak k penezum, motaji se do toho uz sterace atd ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
pokud budes shanet cele topeni tak bacha je jich nekolik verzi. Vykuchal jsem uz asi 10 a pomalu kazde ma jiny pocet motorku a jinou jednotku, takze vzdycky vem neco komplet s jednotkou. Bohuzel komplet OK topeni je taky celkem rarita najit, kazde ma dnes uz urvany nejaky pojezd nebo klapku, je to vsechno plast. Navic topeni ktere nekde dlouho lezi je dobre vymenit vymenik za svuj ktery pouzivas + zrovna vsechno pretesnit, to same klima pokud mas.
Vyhodit z vraku to mas za dve hodky pokud se neohlizis na okoli ale ve svem aute ... a pak skladat zpet je otrava
Vyhodit z vraku to mas za dve hodky pokud se neohlizis na okoli ale ve svem aute ... a pak skladat zpet je otrava
