Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupe BMW 740i e38...

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#21 Příspěvek od roti »

nej na převodovky je kaps. výměna oleje, filtru a přetěsnení asi 4.500,-
http://kaps.cz/
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Marten »

A to jezdíš na výměnu oleje z Prahy až do Kojetína? 8O
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od T613 »

Viking píše:
Vinc píše:Vikingu Vikingu :D 50-60 koní jen snížením hlavy.. Ne, že bych ti těch 370hp nepřál,ale víš jak. Hlav a potažmo motorů jsem udělal tolik, že bych otom mohl psat knížku. Z kompletně udělané hlavy a to nemluvím o snížení ale i o kvantum jiných věcí,změnou spalováků,zvětšením kanálů apod. můžeš být rád jak dostaneš 15-20koní.Ale hádat se stebou nebudu, jen at' pak nejsi překvapen,až tam budeš mít zpět těch poctivých utahanych 286hp + 00 hovno z čipu..


v pohodě já se taky nehádam co se ale celkové úpravy týče, tak rozdíl je fakt znatelnej tak se to zvýšit muselo. oni se názory na toto velice liší. já nejsem motorovej einstain to neřikam ale preci snižováním hlav se musí zvýšit komprese a pochopitelně taky výkon ne?? heled fakt se rád poučim ale takhle mi to bylo několikrát řečeno.

zustan v realu, kolik mas najete 300tkm? ten motor muze mit v tu chvili 250-260PS, tvoji upravou jsi se mohl dostat na nejakych 290PS, to ze je tam rozdil se da samozrejme verit, jeste aby ne. Cip ti neprida vubec nic, spis tak spotrebu + 1PS :-) nevim proc jsi nejel na brzdu pred celkem zasadni upravou na takovy motor. Potom je to jen placani do vetru, Protoze ted uz se nedozvis jakou ta uprava mela prinos at uz ten motor byl utahany min nebo vic. Kazdopadne by bylo zajimave zajet na brzdu i ted.
Viking
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: stř 26.11.2008 01:00

#24 Příspěvek od Viking »

T613 píše:
Viking píše:
Vinc píše:Vikingu Vikingu :D 50-60 koní jen snížením hlavy.. Ne, že bych ti těch 370hp nepřál,ale víš jak. Hlav a potažmo motorů jsem udělal tolik, že bych otom mohl psat knížku. Z kompletně udělané hlavy a to nemluvím o snížení ale i o kvantum jiných věcí,změnou spalováků,zvětšením kanálů apod. můžeš být rád jak dostaneš 15-20koní.Ale hádat se stebou nebudu, jen at' pak nejsi překvapen,až tam budeš mít zpět těch poctivých utahanych 286hp + 00 hovno z čipu..


v pohodě já se taky nehádam co se ale celkové úpravy týče, tak rozdíl je fakt znatelnej tak se to zvýšit muselo. oni se názory na toto velice liší. já nejsem motorovej einstain to neřikam ale preci snižováním hlav se musí zvýšit komprese a pochopitelně taky výkon ne?? heled fakt se rád poučim ale takhle mi to bylo několikrát řečeno.

zustan v realu, kolik mas najete 300tkm? ten motor muze mit v tu chvili 250-260PS, tvoji upravou jsi se mohl dostat na nejakych 290PS, to ze je tam rozdil se da samozrejme verit, jeste aby ne. Cip ti neprida vubec nic, spis tak spotrebu + 1PS :-) nevim proc jsi nejel na brzdu pred celkem zasadni upravou na takovy motor. Potom je to jen placani do vetru, Protoze ted uz se nedozvis jakou ta uprava mela prinos at uz ten motor byl utahany min nebo vic. Kazdopadne by bylo zajimave zajet na brzdu i ted.



no ja jsem to delal hlavne kvuli tomu, že jsem měl fouklý těsnění pod hlavou takže šli obě hlavy dolů jasný je, že předtím by byla brzda nejlepší ale vzhledem k tomu že to foukalo do vody tak sem musel provézt opravu co nejrychleji. S tim, že chip nic nepřidá musím zásadně nesouhlasit. na to nemusim jezdit na brzdu protože to prostě poznáš jakmile jedeš s autem před a po úpravě. Souhlasim s tebou v tom, že při mejch 225tis km co jsem na autě měl tak motor nemusel mít 100% výkon jako je z továrny ale tím, že jsem dal skoro vše nové včetně ventilů, gufer, hydroštosů atd a truchu sundal ty hlavy tak jsem to poznal hned že tam je výkon trochu někde jinde. Samozřejmě hádat se s tebou nebudu. Zajedu teď někdy na tu brzdu a hodim sem výsledky pro zajímavost.
Jamez
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 01.04.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Jamez »

Hele lidi,dnes jsem se byl podivat na jednu E38 740i, teda hrozna jebka, ale zajima me, jestli je normalni, ze je servo tak tuhe. Volant totiz sel otocit docela tezce a to tam byly jen osmnactky kola.
honzino
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: stř 20.09.2006 00:00
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od honzino »

a Servo kapalina tam vůbec nějaká byla ? :lol: řešil jsem teď stejný problém minulý týden při koupi 740i E38
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Snejk »

no pokud to auto nemělo servotronic tak to neni nic extra tim volantem točit.. a na 18kach už tuplem.
kdyby bylo servo v prdeli tak bud vydava skřeky že bys utek a nebo by si s těma kolama ani nepohnul na mistě i kdyby ses tam stavil na hlavu. si to zkus s chciplym motorem.
E65DRIVER
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: ned 07.06.2009 00:00
Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601

#28 Příspěvek od E65DRIVER »

Jamez píše:Hele lidi,dnes jsem se byl podivat na jednu E38 740i, teda hrozna jebka, ale zajima me, jestli je normalni, ze je servo tak tuhe. Volant totiz sel otocit docela tezce a to tam byly jen osmnactky kola.



Ono už skoro všechny E38 co se prodávaji v bazaru za nic nestojí. Je už jen pár aut u fandů BMW, ale tim E38 končí bych řekl. Je to velká škoda :(((
Vinc
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#29 Příspěvek od Vinc »

Bohuže pravda, tohle auto už má tak nízkou hodnoutu,že si jej může dovolit kde jaký kokot co nemá potažmo ani na základní servis,takhle se chuděra e38 vystřídá u jednoho druheho třetiho,pak skončí někde v bazaru na výkup a v jakém je stavu si nemusíme psát.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#30 Příspěvek od PRAHAV8 »

Jamez píše:Kdyby mi neukradli moji Audi S6 4,2, tak v ni jezdim dal, ale bohuzel se stalo a ja jsem ted bez auta. Rad zkousim nove vozy a tak ted padla volba na 740i, spotreba me opravdu netrapi, to spis chci, aby bylo vse v poradku. A verte mi, ze nejsem zadny novacek, mam hodne zkusenosti se silnymi motory a mych byvalych 340PS do jen dokazuje.


Když chceš silné auto tak si kup E39 540 a nebo když tě netrápí spotřeba tak M5.

Hele lidi,dnes jsem se byl podivat na jednu E38 740i, teda hrozna jebka, ale zajima me, jestli je normalni, ze je servo tak tuhe. Volant totiz sel otocit docela tezce a to tam byly jen osmnactky kola.


18 palců je u E38 maximu co je povoleno!
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#31 Příspěvek od KAMIL740 »

PRAHAV8 píše:
18 palců je u E38 maximu co je povoleno!


coz je kravina alpina davala 20 i s typovym listem :))) na kterekoli 7er
E65DRIVER
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: ned 07.06.2009 00:00
Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601

#32 Příspěvek od E65DRIVER »

taaaak 20 Alpina na E38 TOP.. a servo to určo v pohdě zvládne i bez servotronicu. Pokud ne je KO.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#33 Příspěvek od PRAHAV8 »

KAMIL740 píše:
PRAHAV8 píše:
18 palců je u E38 maximu co je povoleno!


coz je kravina alpina davala 20 i s typovym listem :))) na kterekoli 7er


Soudil jsem podle tohoto http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... mer_tyres/
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#34 Příspěvek od DOEMIXXX »

btw. nedavala Alpina i 21" ? Jelikoz tam jdou stejne jak ty 20"... :?:
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od T613 »

tak pravdu mate oba, seriova e38 ma max 18", upravena e38 od alpiny muze mit 20" ... takze je otazka zda vubec je 100% legal zapsat na "obyc" e38 takove kola :-)

21" tezko
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#36 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

DOEMIXXX píše:btw. nedavala Alpina i 21" ? Jelikoz tam jdou stejne jak ty 20"... :?:


na e38 jsou od alpiny homologovány jen 20ky pak na e65 už i 21ky
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#37 Příspěvek od KAMIL740 »

T613 píše:tak pravdu mate oba, seriova e38 ma max 18", upravena e38 od alpiny muze mit 20" ... takze je otazka zda vubec je 100% legal zapsat na "obyc" e38 takove kola :-)

21" tezko
''

jj jde mas typovej list k nim a zapises kdekoli na urade viz kralikuv pokus zapsat 18 :)))))
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#38 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

KAMIL740 píše:
T613 píše:tak pravdu mate oba, seriova e38 ma max 18", upravena e38 od alpiny muze mit 20" ... takze je otazka zda vubec je 100% legal zapsat na "obyc" e38 takove kola :-)

21" tezko
''

jj jde mas typovej list k nim a zapises kdekoli na urade viz kralikuv pokus zapsat 18 :)))))


Vás prcám,jdu spát :D
Odpovědět