Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rady ke koupi aneb proč koupit E38 a né E39
tak srhnutí
výhody E38
větší výbava za stejnou cenu
lepší provedení - nevrzající plasty, vše pěvnější a bytelnější, má o jedno tesnění na dvěřích víc jak E39 tzn menší hluk v autě při stejné rychlosti
má oproti E39 přitlaky stěračů, tzn lépe stírá při větší rychlosti
časteji vybavena webastem jako přihřívačem což u dieslových motorů výrazně zvyšuje životnost motorů
je pohodlnější, často má lepší lámací sedačky, nelámací sedačky sou stejné jak v E39 a v obou autech nepohodlné, nebrat ani v jednom autě
díky větší rezervě umožnuje namontovat větší LPG nádrž a tím i větší dojezd
oproti E39 má větší nádrž, tím padem i větší dojezd
technologická špička (celkem masakr pro fajnšmekry věci jako podsvícení klik optickým vláknem apod, dvojitej vysouvací kastlik,)
má víc odkládacích přihrádek, nikdy jich neni dost
lépe tlumí nerovnosti a má větší podelnou stabilitu
má lépe vyřešenou nivelaci(hydraulicky), u E39 je řešena né zrovna spolehlivou vzduchovou metodou.
E38 má kompletně celý výfuk z nerezu, tzn není třeba nikdy řešit
E38 má levnější jeté díly a o te ani nebavím o těch FL nebo Mpaketu u E39, nové díly stojí stejně
skoro vždy má skivak, výborné na vození stožárů
neucpávají se nikde žádné kanálky
díky přistupnosti věcí se snadněji dělá udržba jo svíčky, termostat, čidlo vačky apod.
E38 má středovou díru kol stejnou jako všechny ostatní BMW, narozdil od E39 která má atyp tudíž problém při shánění kol a nebo nutnost zvětšovat díry v kolech
E38 je vetší a má lepší deformační zony, většinou i víc airbagů
na E39 často praskají vnitřní kliky, řešením výměna klik za kliky z E38
E39 má hodně typů budíků, takže pokud odejdou shání se hůř než na E38, navíc jsou dražší
E39 nemá takové možnosti individualizace auta a maximální vybavy, takže pokud si člověk vzpomene něco dodělat většinou se to ani nevyrabi.
skupina lidi kolem E38 co radi se vším pomužou, srazy 7er v česku, 7er treffen v neměcku, klub 7er.cz
výhody E39
je o 21cm kratší a 6cm užší, pro někoho vyhoda při parkování
je malinko sportovnější, ale zase moc nemá EDC, tzn je tvrdá
má ve stejné motorizaci o cca 0,5 - 1l nižší spotřebu
lépe převeze pět lídi, sice nemá místo na nohy ale zase nemá uprostřed vyvýšenej zadní sedák, E38 je jen pro 4 lidi, nouzově převeze 5
kombík je velice praktickej
některé sedany mají sklopné sedačky
E39 pusobí méně nápadně, takže zapadne i mezi oktávkama, člověk nedostává takovou sadu v čem to jezdí.
výhody E38
větší výbava za stejnou cenu
lepší provedení - nevrzající plasty, vše pěvnější a bytelnější, má o jedno tesnění na dvěřích víc jak E39 tzn menší hluk v autě při stejné rychlosti
má oproti E39 přitlaky stěračů, tzn lépe stírá při větší rychlosti
časteji vybavena webastem jako přihřívačem což u dieslových motorů výrazně zvyšuje životnost motorů
je pohodlnější, často má lepší lámací sedačky, nelámací sedačky sou stejné jak v E39 a v obou autech nepohodlné, nebrat ani v jednom autě
díky větší rezervě umožnuje namontovat větší LPG nádrž a tím i větší dojezd
oproti E39 má větší nádrž, tím padem i větší dojezd
technologická špička (celkem masakr pro fajnšmekry věci jako podsvícení klik optickým vláknem apod, dvojitej vysouvací kastlik,)
má víc odkládacích přihrádek, nikdy jich neni dost
lépe tlumí nerovnosti a má větší podelnou stabilitu
má lépe vyřešenou nivelaci(hydraulicky), u E39 je řešena né zrovna spolehlivou vzduchovou metodou.
E38 má kompletně celý výfuk z nerezu, tzn není třeba nikdy řešit
E38 má levnější jeté díly a o te ani nebavím o těch FL nebo Mpaketu u E39, nové díly stojí stejně
skoro vždy má skivak, výborné na vození stožárů
neucpávají se nikde žádné kanálky
díky přistupnosti věcí se snadněji dělá udržba jo svíčky, termostat, čidlo vačky apod.
E38 má středovou díru kol stejnou jako všechny ostatní BMW, narozdil od E39 která má atyp tudíž problém při shánění kol a nebo nutnost zvětšovat díry v kolech
E38 je vetší a má lepší deformační zony, většinou i víc airbagů
na E39 často praskají vnitřní kliky, řešením výměna klik za kliky z E38
E39 má hodně typů budíků, takže pokud odejdou shání se hůř než na E38, navíc jsou dražší
E39 nemá takové možnosti individualizace auta a maximální vybavy, takže pokud si člověk vzpomene něco dodělat většinou se to ani nevyrabi.
skupina lidi kolem E38 co radi se vším pomužou, srazy 7er v česku, 7er treffen v neměcku, klub 7er.cz
výhody E39
je o 21cm kratší a 6cm užší, pro někoho vyhoda při parkování
je malinko sportovnější, ale zase moc nemá EDC, tzn je tvrdá
má ve stejné motorizaci o cca 0,5 - 1l nižší spotřebu
lépe převeze pět lídi, sice nemá místo na nohy ale zase nemá uprostřed vyvýšenej zadní sedák, E38 je jen pro 4 lidi, nouzově převeze 5
kombík je velice praktickej
některé sedany mají sklopné sedačky
E39 pusobí méně nápadně, takže zapadne i mezi oktávkama, člověk nedostává takovou sadu v čem to jezdí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Kontaktovat uživatele:
Zapoměl si dopsat, že e39 nabízí mimo jiné i sportovní svezení, neb je to dokonalá kombinace mezi sportovní 3er a komfortní e38. Ćili něco mezi, což se o e38 napsat asi nedá.
Jinak si to napsal hezky, ale řekl bych že hledáš jen na e39 zápory, proti e38. Taky by si měl napsat, něco o naft. motorech v e38, taková e38 725 TDS, to je mazec, to se moc nepovedlo. A myslím že tak jak se někdo sveze v e39 540i v manuálu, tak se v e38 nikdy nesveze - čili za mě only e39.
Srovnáváme tady nesrovnatelné ...
Jinak si to napsal hezky, ale řekl bych že hledáš jen na e39 zápory, proti e38. Taky by si měl napsat, něco o naft. motorech v e38, taková e38 725 TDS, to je mazec, to se moc nepovedlo. A myslím že tak jak se někdo sveze v e39 540i v manuálu, tak se v e38 nikdy nesveze - čili za mě only e39.
Srovnáváme tady nesrovnatelné ...

patriot píše:Zapoměl si dopsat, že e39 nabízí mimo jiné i sportovní svezení, neb je to dokonalá kombinace mezi sportovní 3er a komfortní e38. Ćili něco mezi, což se o e38 napsat asi nedá.
Jinak si to napsal hezky, ale řekl bych že hledáš jen na e39 zápory, proti e38. Taky by si měl napsat, něco o naft. motorech v e38, taková e38 725 TDS, to je mazec, to se moc nepovedlo. A myslím že tak jak se někdo sveze v e39 540i v manuálu, tak se v e38 nikdy nesveze - čili za mě only e39.
Srovnáváme tady nesrovnatelné ...
jaky sportovní svezení? to si děláš sradnu? E39 je právě zmrd kterej není ani pohodlnej ani sportovní, když chcu sportovní auto tak E36 a když pohodlný tak sedmu, 540i i v manualu je sice pěkny svezení možna, ale na dalnici žere víc jak 740i a pohodli diky automatu minimalni.
jo a mimochodem vsadím se s tebou že v E38 s EDC projedu zatáčku rychleji než ty s E39 bez EDC. E39 mi přijde dobrá jen jako kombík na prácu.
jo a 725tds jede určitě lip jak 520iT, obojím sem jezdil!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Kontaktovat uživatele:
e38 725 TDS
725tds 2498 97-01 105 (143) / 4600 280 / 2200 11,4 s 205 Km/h 7,5 l 6válec / M51
e39 520iT s M52
520i 1991 96-00 110 (150) / 5800 190 / 4200 10,2 s 220 Km/h 9,6 l 6válec / M52
a s M54
520i 2171 00-03 125 (170) / 5500 210 / 3500 9,1 s 226 Km/h 9,0 l 6válec / M5
No myslím že kromě spotřeby vyhrává 5er. Je logické že nafťák si bude brát méně
Já si tedy ve své býv. e39 528i na pohodlí nestěžoval ...a trochu to i jelo. A věřím tomu, že v e39 540i 6q se určo sportovně svezeš
725tds 2498 97-01 105 (143) / 4600 280 / 2200 11,4 s 205 Km/h 7,5 l 6válec / M51
e39 520iT s M52
520i 1991 96-00 110 (150) / 5800 190 / 4200 10,2 s 220 Km/h 9,6 l 6válec / M52
a s M54
520i 2171 00-03 125 (170) / 5500 210 / 3500 9,1 s 226 Km/h 9,0 l 6válec / M5
No myslím že kromě spotřeby vyhrává 5er. Je logické že nafťák si bude brát méně

Já si tedy ve své býv. e39 528i na pohodlí nestěžoval ...a trochu to i jelo. A věřím tomu, že v e39 540i 6q se určo sportovně svezeš

patriot píše:e38 725 TDS
725tds 2498 97-01 105 (143) / 4600 280 / 2200 11,4 s 205 Km/h 7,5 l 6válec / M51
e39 520iT s M52
520i 1991 96-00 110 (150) / 5800 190 / 4200 10,2 s 220 Km/h 9,6 l 6válec / M52
a s M54
520i 2171 00-03 125 (170) / 5500 210 / 3500 9,1 s 226 Km/h 9,0 l 6válec / M5
No myslím že kromě spotřeby vyhrává 5er. Je logické že nafťák si bude brát méně
Já si tedy ve své býv. e39 528i na pohodlí nestěžoval ...a trochu to i jelo. A věřím tomu, že v e39 540i 6q se určo sportovně svezeš
vzhledem k tomu jak jsem v přetežké E66 prohnal e39 a v zatáčkách těžce nestačil si myslím že 38ma s EDC tomu ujede jak nic.
jo pokud je to v Mpaketu tak je ta 39ka na tom lip, ale zase se v tom pak neda jezdit jak je to tvrdy, a manual neni pohodlny auto.
a spotřebu jsem samozřejmě neřešil, jen dynamiku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 885
- Registrován: ned 22.03.2009 01:00
- Bydliště: okr. Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
a ta E66 byla 760i ne ?
jinak ja volil rovnez u E39 ten starsi pred 98 rokem. Nema vanos motor je vcelku jednoduchej i na udrzbu. Zatim mi teda vse funguje ... ale zase kdyz mu da clovek m-paket a trocha poladi vypada jako hezkej sportak. Designove se da urcite lepe vymazlit nez E38... je v nem vic mista jak v E36 a je bezpecnejsi ...
E38 je vetsi a vladni vuz. Pochopitlene i bezpecnejsi a komfortnejsi. Jak rikal Jarax ... svezeni je nekde jinde a spotreba max o litr vyssi. Na cestach lepe drzi ...
ale kazdy vuz ma sve pro a proti ... proto bych to zas tak dramaticky nevidel.
Na to stikani vody se musim mrknout na kanale ... jeste jsem o tom nidky neslysel ...
Mno a at stredova dira je na chuja no
kdyz ma clovek doma vic baworaku a mezi nema atypa E39. Ty Alpiny co jsem ted koupil jsem taky musel nechat stocit na 74,1 ...
jinak ja volil rovnez u E39 ten starsi pred 98 rokem. Nema vanos motor je vcelku jednoduchej i na udrzbu. Zatim mi teda vse funguje ... ale zase kdyz mu da clovek m-paket a trocha poladi vypada jako hezkej sportak. Designove se da urcite lepe vymazlit nez E38... je v nem vic mista jak v E36 a je bezpecnejsi ...
E38 je vetsi a vladni vuz. Pochopitlene i bezpecnejsi a komfortnejsi. Jak rikal Jarax ... svezeni je nekde jinde a spotreba max o litr vyssi. Na cestach lepe drzi ...
ale kazdy vuz ma sve pro a proti ... proto bych to zas tak dramaticky nevidel.
Na to stikani vody se musim mrknout na kanale ... jeste jsem o tom nidky neslysel ...
Mno a at stredova dira je na chuja no

A co tak uhel pohledu "neznalců"...
Když se řekne mám BMW tak si každy představí velkou černou krávu, ala e38 mafiozo
e38 ad už je jaká chce...pokaždé vypadá moc dobře a movitě
na majitele e38 neznalec vzhlíži, jako podnikatele, zazobánka, mafiana
narozdíl od e39, která síce v Mku vypadá absolutně neodolatelně, ale nebudem si nic nalhávat, při pohledu na sériovou e39 je pohled tak trochu neuspokojení
e39...prosím neukamenujte mě, ale když neznalec potká sociál výbavu prohlási lepší oktávka
No a pohled trochu znalého mluví o tom, že e39 na našem území jsou věčšinou nic moc vybavené, sprzněné životem (poškrábaná světla eventuelně dodělané denní svícení, někde v nárazníku, světla in-pro s miniatúrnimi anglama taky moc nepřidá) Cena u hezčích, vybavenejších modelů někde úplně jinde, než u opravdu hezké, vybavené e38
Když se řekne mám BMW tak si každy představí velkou černou krávu, ala e38 mafiozo
e38 ad už je jaká chce...pokaždé vypadá moc dobře a movitě
na majitele e38 neznalec vzhlíži, jako podnikatele, zazobánka, mafiana
narozdíl od e39, která síce v Mku vypadá absolutně neodolatelně, ale nebudem si nic nalhávat, při pohledu na sériovou e39 je pohled tak trochu neuspokojení
e39...prosím neukamenujte mě, ale když neznalec potká sociál výbavu prohlási lepší oktávka
No a pohled trochu znalého mluví o tom, že e39 na našem území jsou věčšinou nic moc vybavené, sprzněné životem (poškrábaná světla eventuelně dodělané denní svícení, někde v nárazníku, světla in-pro s miniatúrnimi anglama taky moc nepřidá) Cena u hezčích, vybavenejších modelů někde úplně jinde, než u opravdu hezké, vybavené e38
Je to škoda, né každy má svou vyvolenou po předchůdci tzv. vymazlenou. Jak natrafí idiot na social výbavu auto de do šrotu v lepším případě na nd. horší když takovýto potkan potká vybavení klenot o kterém ani zdaleka netuší, co vše obnáši starost o takovou krásu.....originálni servis moc drahý, peněženka brečí při výdeji za každou sto korunu navíc, fušer Jano z vesnice mu taky do života nepřidá a tak doba běží, olej se přetáči, ale hlavně že je kluk mafián
Jamall píše:Je to škoda, né každy má svou vyvolenou po předchůdci tzv. vymazlenou. Jak natrafí idiot na social výbavu auto de do šrotu v lepším případě na nd. horší když takovýto potkan potká vybavení klenot o kterém ani zdaleka netuší, co vše obnáši starost o takovou krásu.....originálni servis moc drahý, peněženka brečí při výdeji za každou sto korunu navíc, fušer Jano z vesnice mu taky do života nepřidá a tak doba běží, olej se přetáči, ale hlavně že je kluk mafián
Chěl jsem tim říct to, že aď už se rozhodnete koupit jaký koliv tip od BMW rozhodně počítejte s tím, že tuto značku si nemůžete pořídit za posledny peníze
Já kdybych si spočítal kolik jsem do své E38 nacpal...tak je mi z toho zle. Za poslední rok bez přehánění 80 000kč, a to opravdu nepočítám naftu a tisíc jiných věcí, se kterýma mi pomohli kamarádi ze 7er fóra za pár korun ( díky Snejku
)
Pětka má jeden obrovský problém. Mě osobně se vzhledově líbí víc, když je ve fullu a M-paketu, tak je to fakt pecička...jednou jsem se takovou M-paketovu kráskou svezl. Jeli jsme po typické pražské dlažbě a kdybych vytáhnul jazyk z huby, tak si ho rovnou ukousnu, fakt neštěstí...

Pětka má jeden obrovský problém. Mě osobně se vzhledově líbí víc, když je ve fullu a M-paketu, tak je to fakt pecička...jednou jsem se takovou M-paketovu kráskou svezl. Jeli jsme po typické pražské dlažbě a kdybych vytáhnul jazyk z huby, tak si ho rovnou ukousnu, fakt neštěstí...
caknakis píše:Já kdybych si spočítal kolik jsem do své E38 nacpal...tak je mi z toho zle. Za poslední rok bez přehánění 80 000kč, a to opravdu nepočítám naftu a tisíc jiných věcí, se kterýma mi pomohli kamarádi ze 7er fóra za pár korun ( díky Snejku)
Pětka má jeden obrovský problém. Mě osobně se vzhledově líbí víc, když je ve fullu a M-paketu, tak je to fakt pecička...jednou jsem se takovou M-paketovu kráskou svezl. Jeli jsme po typické pražské dlažbě a kdybych vytáhnul jazyk z huby, tak si ho rovnou ukousnu, fakt neštěstí...
njn, nafta
