pořadovyho číslo E se davalo podle toho kdy to vyjelo, ne podle toho kdy to bylo vyvinuty, ale tvrdit o E38 že je zastarala muže možna majitel E60 a ne majitel E38,
technologie jako TMC, RDC, podsviceni klik optickym kabelem a další,
co se crashtestu týče viděl jsem hodně E38 rozstřelenych ja sam sem trefil v E38 passata do boku v rychlosti cca 35kmh, škoda na passatu- totálka, škoda na sedmě rámeček pod spz.
bussines classe se vetšinou crashy testy nedělaj a když dělaj dycky sou větši, už jen ta váha hraje za svy, to samy větší vzdálenost motoru od řidiče.
pokud trefíš pevnou překážku, tak je ti jedno jeslti jedeš v E38 nebo e39, ta energie se pohltí stejně, ale pokud trefíš auto, s čím E39 nehne s tím si E38 poradí. a vůbec nevím co tu řešíte E39 je nepohodlnej tragař kterej má smysl akorat v kombíku.
jo a celej euroNcap je pičovina jak mraky, oktávka měla víc jak3er v jakymsi crashtestu, tak si říkam to není možny jenže když berou hvězdičky za to že auto nemá nálepku airbag spolujezdce a nepípá při odpoutaných pásech tak to je potom těžky. ve škodovce naperou do auta nálepek, kontrolek, udělaj to cely z papíru a šup, čtyři a pul hvězdy. pak přijde Eclasse s aktivnima opěrkama hlavy, otvirani okynek při crashi a poustnym střilením bagů a maj min

to je prdel