Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rady ke koupi aneb proč koupit E38 a né E39

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Snejk »

přišel si na to :) spravně.
nemužu upřít že nezanedbatelnou častku dal do naprav a tlumičů... to je ale už jen dobrým přístupem starani se o auto. to neuškodi žadnému... ale do toho motoru to je vyložená zbytečnost...a čim se ten motor odvdečuje? sere se porád dál, je línej a chrochtá. zmrd. naftovej motor si nic nezaslouží, a už vubec ne bejt v autě jako je 7er. na naftu at si chcipnou někde v octovkách a fobiich. do pořádnýho auta něco tak příšernýho nepatří.
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#22 Příspěvek od Jamall »

Snejk píše:a už vubec ne bez někoho kdo tomu rozumi... pak to tak dopada ....


Možná v pod. případě dobré připomenout... bacha na truhlíky který znají veškeré BMW a jsou jako fakt hustí...maji e36 full paket s dobastlením Mkovím nárazníkem z e46 a vysoké lišty, no zadni nárazník ani nevzpomínam a jak ukáže BC -37c raději ani neukazujte drát, kde má bít termistor....budete za nejvěčšího kreténa. Konec koncům takovýchto vše znalů je na silnicích víc než moc, každy z nás se s nimi potkal, tak jen snad dobrá rada do začátku....

Než se rozhodnete vyrazit za známim známeho, něco si o tom vašem konkrétnim problému, nebo starosti přečtetě, ušetříte si spoustu planích informacií a straceného času
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#23 Příspěvek od caknakis »

Tak to je velký omyl....neříkám, že mě ta nafta jednou nepotká co se týká čerpadel, vstřilů a turba...s čímž musí počítat každý kdo má naftu. Ale z celé tady te částky byla pouze jediná investice která souvisela s tím, že auto žere naftu a to senzor tlaku na liště. Stál asi 4500,- Za celou dobu co to auto mám tak se mi kromě tohoto senzoru pokazilo jedno čerpadlo, jinak nemůžu na naftu říct křivého slova..... :wink:
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#24 Příspěvek od Deathbox »

Snejk píše:přišel si na to :) spravně.
nemužu upřít že nezanedbatelnou častku dal do naprav a tlumičů... to je ale už jen dobrým přístupem starani se o auto. to neuškodi žadnému... ale do toho motoru to je vyložená zbytečnost...a čim se ten motor odvdečuje? sere se porád dál, je línej a chrochtá. zmrd. naftovej motor si nic nezaslouží, a už vubec ne bejt v autě jako je 7er. na naftu at si chcipnou někde v octovkách a fobiich. do pořádnýho auta něco tak příšernýho nepatří.


:D :D :D
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#25 Příspěvek od HAMANN »

Jarax nechápu smysl tvýho topicu, to nejsou rady ke koupy ale jen vychvaluješ co máš! Kdybys měl E39 budeš mrvit E38 jak je zbytečně těžká, zastaralá, neohrabaná atd!! Si asi sněd něco špatnýho a teď ti to nejde ven.....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od JaraX »

HAMANN píše:Jarax nechápu smysl tvýho topicu, to nejsou rady ke koupy ale jen vychvaluješ co máš! Kdybys měl E39 budeš mrvit E38 jak je zbytečně těžká, zastaralá, neohrabaná atd!! Si asi sněd něco špatnýho a teď ti to nejde ven.....


tak za prvé koupy je koupí :D :D :D
a nic nevychvaluju, klidně bych si koupil E36, E65, E66, E90, ale zrovna E39 je zbytečnej model, není ani komfortní ale sportovní, není to nic.
zastaralá? si děláš prdel člověk co má E39 řict že je E38 zastarala, víš vubec že E39 byla vyvinutá dřive než E38? jen se začla později prodavat, a všecky te technologie tam sou trošku pozadu proti E38, ukaž mi E39 se satelitnima hodinama, s EDC, s RDC apod,
a vetší vaha je vyhoda při crashi apod, pokud to stejně žere, chová se dostatečně agilně tak at to važí třeba o 100t víc. takže přiště než něco řekneš tak si to rozmysli,
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#27 Příspěvek od DOEMIXXX »

Volil bych asyk takhle....

Pokud potrebuju vozit material na stavbu a proste nechci zadneho pikapa etc, tak e39 touring je jasna volba.

Ale pokud delas praci hlavou a sem tam ti staci normalne veliky kufr e38, tak neres....

bez tak si jich par uz mel, tak jiste vis vole o cem je rec :)
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#28 Příspěvek od Deathbox »

DOEMIXXX píše:Volil bych asyk takhle....

Pokud potrebuju vozit material na stavbu a proste nechci zadneho pikapa etc, tak e39 touring je jasna volba.

Ale pokud delas praci hlavou a sem tam ti staci normalne veliky kufr e38, tak neres....

bez tak si jich par uz mel, tak jiste vis vole o cem je rec :)


Přesně, kde to mám podepsat :)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od MattyX Moderátor »

HAMANN píše:Jarax nechápu smysl tvýho topicu, to nejsou rady ke koupy ale jen vychvaluješ co máš! Kdybys měl E39 budeš mrvit E38 jak je zbytečně těžká, zastaralá, neohrabaná atd!! Si asi sněd něco špatnýho a teď ti to nejde ven.....


tak vidím to docela podobně , "rady" jako prase :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Lucas87
Registrovaný
Příspěvky: 451
Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Lucas87 »

Ahoj, no přečetl sem si a nevim hele :D nějak nesouhlasím....
třeba tohle : E38 je vetší a má lepší deformační zony, většinou i víc airbagů tudíž je komfortnější; celkem by mne zajímalo jak si ktomuhle záveru došel když E38 nikdy neprošla nárazovejma zkouškama EuroNcap... a jestli má "lepší" deformační zóny toť už jen otázka. Jediné co ti může pripadat oproti E39 bezpecnejsi je ze mas větší "hmotu" tudíž případnou srážku s menším vozem "vyhraješ".
Jinak E39 mám a E38 sem se svezl a to se prostě nedá srovnávat jak to srovnáváš. Každé auto bylo postaveno za jiným účelem.
Jo dotaz: když píšeš, že E39 je vývojově starší proč tedy ma to číslo "E39" a ne E38. Myslel sem si že tyto čísla sou právě "jakoby vývojové označení modelů".
Dík čus
:)
Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od JaraX »

pořadovyho číslo E se davalo podle toho kdy to vyjelo, ne podle toho kdy to bylo vyvinuty, ale tvrdit o E38 že je zastarala muže možna majitel E60 a ne majitel E38,
technologie jako TMC, RDC, podsviceni klik optickym kabelem a další,
co se crashtestu týče viděl jsem hodně E38 rozstřelenych ja sam sem trefil v E38 passata do boku v rychlosti cca 35kmh, škoda na passatu- totálka, škoda na sedmě rámeček pod spz.
bussines classe se vetšinou crashy testy nedělaj a když dělaj dycky sou větši, už jen ta váha hraje za svy, to samy větší vzdálenost motoru od řidiče.
pokud trefíš pevnou překážku, tak je ti jedno jeslti jedeš v E38 nebo e39, ta energie se pohltí stejně, ale pokud trefíš auto, s čím E39 nehne s tím si E38 poradí. a vůbec nevím co tu řešíte E39 je nepohodlnej tragař kterej má smysl akorat v kombíku.

jo a celej euroNcap je pičovina jak mraky, oktávka měla víc jak3er v jakymsi crashtestu, tak si říkam to není možny jenže když berou hvězdičky za to že auto nemá nálepku airbag spolujezdce a nepípá při odpoutaných pásech tak to je potom těžky. ve škodovce naperou do auta nálepek, kontrolek, udělaj to cely z papíru a šup, čtyři a pul hvězdy. pak přijde Eclasse s aktivnima opěrkama hlavy, otvirani okynek při crashi a poustnym střilením bagů a maj min :D to je prdel
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od ericV8 »

JaraX píše:http://www.autoweb.cz/bmw-750i-v12/


tak to je husty, tomu bych i veril ...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od MattyX Moderátor »

by me zajimalo jestli mensi motor mysli vahove , tak ta M70 vazi 150kg a kdyby to byla 728 tak tam motor vazi 118 kg , jestli by je tech 32kg ve vaze sedmy nezachranilo ?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
kyo
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: pát 03.04.2009 00:00

#35 Příspěvek od kyo »

kdyby to bylo obráceně, a tebe zboku trefil passat, tak máš auto na odpis ty. osobně moc nevěřím tomu, že větší a takto staré auto bude bezpečné.. Není to přeci jen o váze.. Jen aby ses nedivil, aby ti ten tvůj obří motor v připadě čelní srážky nezasedl místo řidiče a tyč volantu ti neudělala v čele třetí oko.. ale je fakt, že e38 má vzadu místa dost.

není ani divu, že octavie je bezpečnější než 3er, jelikož za a) bmw minimálně v minulosti k bezpečnejm autům nepatřily, e36 což je považovaný za auto s opravdu mizernou bezpečnostní je toho důkazem. za b) oktavie přišla na trh v roce 2004, e46 v roce 98, to je šest let a to znát asi bude.

na mě osobně téměř jakákoli e38 působí v dnešní době už jako starej křáp, právoplatnej cikánskej povoz.. sorry. vzhled určitě neni její deviza i když věřím že s osmiválcem si jí člověk zamiluje.. e39 byť je to taky nuda a nijak zvlášť hezký auto je přeci jen designem trochu vepředu a po fl z posledních roků výroby ještě ujde, byť je na něm v každym případě ten věk znát. nejpokrokovější co se týče designu z téhle éry byla e46 a povedený fl, který to auto posunul o generaci dál..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od JaraX »

kyo píše:kdyby to bylo obráceně, a tebe zboku trefil passat, tak máš auto na odpis ty. osobně moc nevěřím tomu, že větší a takto staré auto bude bezpečné.. Není to přeci jen o váze.. Jen aby ses nedivil, aby ti ten tvůj obří motor v připadě čelní srážky nezasedl místo řidiče a tyč volantu ti neudělala v čele třetí oko.. ale je fakt, že e38 má vzadu místa dost.

není ani divu, že octavie je bezpečnější než 3er, jelikož za a) bmw minimálně v minulosti k bezpečnejm autům nepatřily, e36 což je považovaný za auto s opravdu mizernou bezpečnostní je toho důkazem. za b) oktavie přišla na trh v roce 2004, e46 v roce 98, to je šest let a to znát asi bude.

na mě osobně téměř jakákoli e38 působí v dnešní době už jako starej křáp, právoplatnej cikánskej povoz.. sorry. vzhled určitě neni její deviza i když věřím že s osmiválcem si jí člověk zamiluje.. e39 byť je to taky nuda a nijak zvlášť hezký auto je přeci jen designem trochu vepředu a po fl z posledních roků výroby ještě ujde, byť je na něm v každym případě ten věk znát. nejpokrokovější co se týče designu z téhle éry byla e46 a povedený fl, který to auto posunul o generaci dál..


právě že BMW vždy patřilo k nejbezpečnějším autum, dokonce i ta E36 je hodně bezpečená, když srovnám svoje dva crashe v E36 s crashem kamoša v oktavce tak si oktavka ani neškrtne a to je mnohem novější, poprvé obrubník ve 110ti, let, pak strom v cca 50ti, a po druhy s compactem sloup v 50ti čelně přímo na znak, předek auta na odpis ale já ani škrabanec, a když jsem slyšel přiběhy těch aut co mi prošly rukama bouraneé tak pokud bych si měl vybrat tak bouram v E38,
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od JaraX »

MattyX píše:by me zajimalo jestli mensi motor mysli vahove , tak ta M70 vazi 150kg a kdyby to byla 728 tak tam motor vazi 118 kg , jestli by je tech 32kg ve vaze sedmy nezachranilo ?


tak za prve v E38 není žadna M70 ale M73 a když jsem to vezl tak s převodovkou to mělo nějakych 480kg včetně altíku a podobných kravovin, takže žadnych 150kg,
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#38 Příspěvek od HAMANN »

Začínám E38 nesnášet protože v ní jezdí týpek co si myslí že je mistr světa a že má to nejlepší auto na světě!
Hlavně dnes už si tohle auto normální člověk nekoupí, asi hlavní role bude spotřeba benzínu, zbytečně velký, zastaralý auto. Tohle kupuje už jen fanda pro image....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od JaraX »

HAMANN píše:Začínám E38 nesnášet protože v ní jezdí týpek co si myslí že je mistr světa a že má to nejlepší auto na světě!
Hlavně dnes už si tohle auto normální člověk nekoupí, asi hlavní role bude spotřeba benzínu, zbytečně velký, zastaralý auto. Tohle kupuje už jen fanda pro image....



ale houby, vubec si nemyslím že to je nejlepší auto na světě, E66 je třeba mnohem lepší auto, jen cenově nejméně dostupný, nebo takový Sko poslední je bomba, E36 je super auto,pokud není zkurvený kokotama, a jeslti myslíš to že kamoš jezdí se 740i za 12 plynu, za dva roky co to ma dal do auta celkem 25 000kč a najel 200 000km a zastaralej seš evidetně akorat ty, protože technologiema si na to netroufne ani fungl novej superb, natož nějaka E39, tak laskavě drž hubu a neser se když o tom víš evidetně uplny hovno
E65DRIVER
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: ned 07.06.2009 00:00
Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601

#40 Příspěvek od E65DRIVER »

už se poprali ???? :D :D :D :D
Odpovědět