Kail píše:No právě o tom to je,asi se shodem na tom že 740i není rychlejší než 540i.Věřím tomu že 750i rychlejší bude,jenže tam už máš náklady na provoz někde uplně jinde,nebo snad ne?A samo o sobě to že je 7er o dost těžší mluví samo za sebe.Prostě 5er je sportovně lazená limuzína,každý to tak bere,každý to uznává a nikdo s tím nemá problém.Navíc je míň nápadaná,což je pro mnoho lidí taky plus.
Sedma je reprezentativní kus auta,je velká,je pohodlná,na dálnici je rychlá a nic víc po ní nikdo nechce.Proč myslíš že není M7?Protože i soudruhům v BMW to asi připadá jako blbost (i když dnes,v době X6M je M7 asi ještě docela dobrý nápad )...
Navíc se tu bavíme o starých pekáčích za pár šupů,v době výroby těhlech aut byla cena sedmičky taky uplně jinde než cena pětky...
750i a 740i ma skoro stejny naklady, resp jde o to jak se s tím jezdí, v nizkych otačkách žere min 750i, ve vyšších zase žere jako rakovina, mě třeba jediny co mě sere na mym autě je že to je V8 když jsem něco najel z V12, už vím že přiští auto bude jedině V12. M7 není proto že 760i vyklepe Sko a S8ku jak nic. mě už postrada smysl i ta M5, teda E39, na těch novych M něco je, ten elektronickej podvozek děla sakra hodně, E34 M5 jsem nikdy nejel ale věřím že to bude bomba, že to bude narozdíl o M5 E39 ještě hodně sportovní auto.
Bymě zajímalo kolik jsi najel s tou 750 že víš že žere jak kráva.. a ještě v E60 M5 u tebe konkrétně by mě to zajímalo??
kdyz vybiras takovyhle krapy po borce tak se neni cmu diovit ze spousta lidi koupi 7er a za pul roku ji prodava pac do ni nasype balik nechapu liid co muzou koupit takovej sunt jako je tohle kurva radsi si kup za ty prachy e32 z D nebo e34 ale za 80 t 7er ???? delejte jak myslite akorat ty auta kurvite nic vic
Kail píše:No právě o tom to je,asi se shodem na tom že 740i není rychlejší než 540i.Věřím tomu že 750i rychlejší bude,jenže tam už máš náklady na provoz někde uplně jinde,nebo snad ne?A samo o sobě to že je 7er o dost těžší mluví samo za sebe.Prostě 5er je sportovně lazená limuzína,každý to tak bere,každý to uznává a nikdo s tím nemá problém.Navíc je míň nápadaná,což je pro mnoho lidí taky plus.
Sedma je reprezentativní kus auta,je velká,je pohodlná,na dálnici je rychlá a nic víc po ní nikdo nechce.Proč myslíš že není M7?Protože i soudruhům v BMW to asi připadá jako blbost (i když dnes,v době X6M je M7 asi ještě docela dobrý nápad )...
Navíc se tu bavíme o starých pekáčích za pár šupů,v době výroby těhlech aut byla cena sedmičky taky uplně jinde než cena pětky...
750i a 740i ma skoro stejny naklady, resp jde o to jak se s tím jezdí, v nizkych otačkách žere min 750i, ve vyšších zase žere jako rakovina, mě třeba jediny co mě sere na mym autě je že to je V8 když jsem něco najel z V12, už vím že přiští auto bude jedině V12. M7 není proto že 760i vyklepe Sko a S8ku jak nic. mě už postrada smysl i ta M5, teda E39, na těch novych M něco je, ten elektronickej podvozek děla sakra hodně, E34 M5 jsem nikdy nejel ale věřím že to bude bomba, že to bude narozdíl o M5 E39 ještě hodně sportovní auto.
Bymě zajímalo kolik jsi najel s tou 750 že víš že žere jak kráva.. a ještě v E60 M5 u tebe konkrétně by mě to zajímalo??
dyt jsem ti řikal že E60 M5 má kamošuv tatík, ale čekam kdy dojedeš s tvou.
750i žere jak kráva jen když se ji dava, tím nemyslím jezdí rychle, ale ve vysokých točkách, jinak žere min jak 740i, ale prostě když točiš 740i tak žere cca 18, a ta 750i tak 25, najel jsem s tím tak 50km,
takže pro někoho kdo tomu šlape furt na krk je lepší 740i a pro někoho kdo jezdí napohodu třeba i rychle tak určitě 750i, vyhodou 750i je že ve velkych rychlostech toči hovno otáček.
no 25 se mi ještě nepodařilo nikdy.. na 750. a dlouhodobě ve vysokejch otáčkách s tim ani snad jet nejde.. ve 250 to řadí za 5 a má to potom 4500ot......... Problém V8 je, že nad 200 už skoro nejede..
E65DRIVER píše:no 25 se mi ještě nepodařilo nikdy.. na 750. a dlouhodobě ve vysokejch otáčkách s tim ani snad jet nejde.. ve 250 to řadí za 5 a má to potom 4500ot......... Problém V8 je, že nad 200 už skoro nejede..
kamo nesouhlasim, pokud je motor sezrizen tak toci BEZ problemu do 250km, viz moje auto x krat odzkouseno a jela by i vice, reserva tam je.
jede do 250 ale je to takovy mdli uz pak od 16 nahoru 750 tahne do 220 furt pak ji taky dochazi dech ))) ale je fakt ze 750 jede rozhodne jinak nez 740 prozst 4 hrnce navic jsou znat u e38
E65DRIVER píše:no 25 se mi ještě nepodařilo nikdy.. na 750. a dlouhodobě ve vysokejch otáčkách s tim ani snad jet nejde.. ve 250 to řadí za 5 a má to potom 4500ot......... Problém V8 je, že nad 200 už skoro nejede..
KAMIL740 píše:jede do 250 ale je to takovy mdli uz pak od 16 nahoru 750 tahne do 220 furt pak ji taky dochazi dech ))) ale je fakt ze 750 jede rozhodne jinak nez 740 prozst 4 hrnce navic jsou znat u e38
mě to podle gps jede 268, ale od 220ti už je to hoodně lenoch,
E65DRIVER píše:no 25 se mi ještě nepodařilo nikdy.. na 750. a dlouhodobě ve vysokejch otáčkách s tim ani snad jet nejde.. ve 250 to řadí za 5 a má to potom 4500ot......... Problém V8 je, že nad 200 už skoro nejede..
a k čemu to je?? já jsem dnes jel po D11 200 a každou chvíli jsem brzdil, protože kokoti Češi neumí jezdit po dálnici!! Tak jsem pak jel až do prahy 140 a sral jsem to...
Jaraxi tebe ta E39 musela někde pořádně pokouřit a ještě na tebe frajer ukázal fakáče... , takovejhle mindrák z E39 jsem už dlouho neviděl! Podle tebe je koukám nejlepší nejekonomičtější auto E38 750i! V dnešní době 99% lidí se bojí aby jejich auto nemělo víc jak čtyři válce aby moc nežralo ale Pan Jarax doporučuje 750i ! Dávám palec nahoru!
HAMANN píše:Jaraxi tebe ta E39 musela někde pořádně pokouřit a ještě na tebe frajer ukázal fakáče... , takovejhle mindrák z E39 jsem už dlouho neviděl! Podle tebe je koukám nejlepší nejekonomičtější auto E38 750i! V dnešní době 99% lidí se bojí aby jejich auto nemělo víc jak čtyři válce aby moc nežralo ale Pan Jarax doporučuje 750i ! Dávám palec nahoru!
Do E38 taky doporučuju 750 nebo 740... To auto neni o spotřebě..
HAMANN píše:Jaraxi tebe ta E39 musela někde pořádně pokouřit a ještě na tebe frajer ukázal fakáče... , takovejhle mindrák z E39 jsem už dlouho neviděl! Podle tebe je koukám nejlepší nejekonomičtější auto E38 750i! V dnešní době 99% lidí se bojí aby jejich auto nemělo víc jak čtyři válce aby moc nežralo ale Pan Jarax doporučuje 750i ! Dávám palec nahoru!
jenže kamoš s 523i jezdí za vyšší spotřebu než ja se 740i, protože té 740i musí šlapat desně nakrk aby vubec jela,
E65DRIVER píše:no 25 se mi ještě nepodařilo nikdy.. na 750. a dlouhodobě ve vysokejch otáčkách s tim ani snad jet nejde.. ve 250 to řadí za 5 a má to potom 4500ot......... Problém V8 je, že nad 200 už skoro nejede..
a k čemu to je?? já jsem dnes jel po D11 200 a každou chvíli jsem brzdil, protože kokoti Češi neumí jezdit po dálnici!! Tak jsem pak jel až do prahy 140 a sral jsem to...
Je to pravda tady CR se s tim jezdit nedá..Tak dálnice v CR jsou navrhovaný na 120.. Co by potom kdo chtěl