Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rady ke koupi aneb proč koupit E38 a né E39

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#201 Příspěvek od JaraX »

jarda píše:Z pohledu samotného auta bylo E39 sedan navrženo pro lidi kteří nemají dost peněz na E38 :mrgreen:


:respect:

souhlasím,
jako ja nevím, ale když si jde člověk koupit fabii, tak by chtěl taky radši oktávku ale ta je dražší, no a na superba se jen podívá, protože to už je mega drahy,
ale pokud vemu typickýho oktávkáře a řeknu mu, synku, tady stojí Oktávka a SuperB vedle sebe, oba mají stejně najeto, oba sou stejně starý, oba stojí stejný prachy, akorat superb má o 15 prvků ve výbavě víc jak ta oktávka, jetý karosářský díly sou na něj levnější jak na tu oktávku, superb žere o pul litru víc, pojistka je stejná, superb ma malinko horší dynamiku, ale výkonu už tak na rozdávání, když se v obojím projede po českých cestách tak ten superb je fakt pohodlnější a je tam místa jako prase

Otázka zní, co si koupí???? podle mě jen piča by si koupila oktávku.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#202 Příspěvek od Snejk »

jako at si o tom mysli kdo chce co chce, at je to tu flame jaky chce. tak tohle je prostě fakt no.
pokud dotycny zajemce nelpí na kombajnu... tak neni jediny duvod proč si e39 koupit. o tom to tu taky vzniklo.
tim nechci řict že kdo ma e39 at de svrhne jí ze skaly a kupuje e38, jen to ne :lol:
nehpo
Registrovaný
Příspěvky: 2320
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Praga

#203 Příspěvek od nehpo »

snejk: ja viem ako to myslis - len som sa musel smiat ako si presadol z iL do kabra a sedel tam celu noc a len plnil instrukcie: nastartuj, vypni motor... :lol:
PetrMGB
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: stř 31.03.2010 00:00

#204 Příspěvek od PetrMGB »

jo je to tak :lol: . Ale ten příměr Oktávka vs. Superb je zrovna blbej, je to o tom vybrat mizerné auto nebo auto taky mizerné ale alespon pohodlné. (i když zas tak zlý to ze SuperBem není) U e39 a e38 je to o vkusu každého, a nakonec taky o příležitosti. Pokud chci V8 , automat a budu někoho vozit vzadu = 740iA , pokud ne a mám na výběr v podobném stavu 528i a 728i = 528i , protože víc vystihuje filosofii a dynamiku značky BMW (si myslím :D ) . A pokud nemám slušnou na e39 M5 jdu vybírat 540i manuál s M paketem....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#205 Příspěvek od JaraX »

nehpo píše:snejk: ja viem ako to myslis - len som sa musel smiat ako si presadol z iL do kabra a sedel tam celu noc a len plnil instrukcie: nastartuj, vypni motor... :lol:


se mu nedivim, E30 cabro je skvěly auto
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#206 Příspěvek od JaraX »

PetrMGB píše:jo je to tak :lol: . Ale ten příměr Oktávka vs. Superb je zrovna blbej, je to o tom vybrat mizerné auto nebo auto taky mizerné ale alespon pohodlné. (i když zas tak zlý to ze SuperBem není) U e39 a e38 je to o vkusu každého, a nakonec taky o příležitosti. Pokud chci V8 , automat a budu někoho vozit vzadu = 740iA , pokud ne a mám na výběr v podobném stavu 528i a 728i = 528i , protože víc vystihuje filosofii a dynamiku značky BMW (si myslím :D ) . A pokud nemám slušnou na e39 M5 jdu vybírat 540i manuál s M paketem....


ale zas je otázka proč kupovat E39 M5 když za ty prachy mam M3 E36 a ještě E38 :)
PetrMGB
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: stř 31.03.2010 00:00

#207 Příspěvek od PetrMGB »

:D no, ono to s tou e36 M3 tak laciný není : na autoscoutu je ted asi ta nejhezčí s pouhými 36t km za 19 500 EUR, běžná cena za pěknou je tak 12 . + tak 7 za pěknou 740i = opravdu 1x pěkná e39 M5. No je to problém :D Tolik dobrých modelů a člověk nakonec ví kuloví co si vybrat. Ale (sice jsem nevyzkoušel) e39 540i Manuál - zachovalá za cca 8 tisíc EUR je podle mně nejlepší kup pokud ti stačí jen jedno auto a vyloženě nepotřebuješ ani model M a ani nemusíš mít zrovna 7er.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#208 Příspěvek od JaraX »

PetrMGB píše::D no, ono to s tou e36 M3 tak laciný není : na autoscoutu je ted asi ta nejhezčí s pouhými 36t km za 19 500 EUR, běžná cena za pěknou je tak 12 . + tak 7 za pěknou 740i = opravdu 1x pěkná e39 M5. No je to problém :D Tolik dobrých modelů a člověk nakonec ví kuloví co si vybrat. Ale (sice jsem nevyzkoušel) e39 540i Manuál - zachovalá za cca 8 tisíc EUR je podle mně nejlepší kup pokud ti stačí jen jedno auto a vyloženě nepotřebuješ ani model M a ani nemusíš mít zrovna 7er.


no jo, pokud moc nejezdíš tak asi ne, ale ja nejdu 60-100tkm ročne podle roku a to by bylo v manualu fakt za trest
rumlor
Registrovaný
Příspěvky: 703
Registrován: ned 21.12.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#209 Příspěvek od rumlor »

pepino5xx píše:Nedá mě to a napíšu to:
Vy opravdu řešíte prémiovou limuzínu v porovnání se sedanem vyšší střední třídy ?
Tohle prostě :smich2: :smich2: :smich2: :smich2: :smich2:


Ondro možná to špatně chápu, ale podle mě tohle téma nebylo původně o srovnávání e39 a e38, ale o tom, proč radši koupit e38, když je za téměř stejnou cenu a náklady na údržbu jako e39. Dobře je to vysvětlený v tom příkladu Ochcávka-SuperBída.

P.S. ale jinak se nechci vůbec zastávat JaraXe, slíbil mi dřevěný sloupky a furt je nemám :evil: :lol: :lol:
PetrMGB
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: stř 31.03.2010 00:00

#210 Příspěvek od PetrMGB »

jestli najedeš (JaraX) přes 60tisíc ročně, tak to je něco jinýho. Na takovou porci Km je manuál blbej a e39 nemá tak pohodlný sedačky. To je pro tebe v podstatě e38 740iA m62 4,4 jediná možnost , pokud teda nechceš ještě jezdit ve Volvu S80 D5 - to je tak jediné další auto co takovou porci km zvládne bez děsivej nákladů . (jenže to je vyloženě blbý psát na BMW fórum :D )
Thang
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 19.09.2009 00:00

#211 Příspěvek od Thang »

Co se tyce rad proc koupit e38 a ne e39 tak by me zajimalo, jak je to s kompatibilitou motoru. Motory 2.8,3.0,3.5,4.4 a 2.5tds a 3.0d musi sedet jak do e38 a e39 ne? Tudiz by se ceny oprav motoru mely rovnat ne?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#212 Příspěvek od JaraX »

Thang píše:Co se tyce rad proc koupit e38 a ne e39 tak by me zajimalo, jak je to s kompatibilitou motoru. Motory 2.8,3.0,3.5,4.4 a 2.5tds a 3.0d musi sedet jak do e38 a e39 ne? Tudiz by se ceny oprav motoru mely rovnat ne?


motory sou stejný, teda kromě 3.0i, E38 měla 3.0i V8, E39 3.0I R6,
takže samozřejmě opravy motoru jako takovyho sou stejny, ale věci jako výměna termostatu a nebo výměna hadic sou o nečem jinym protože u E38 je to přistupny.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#213 Příspěvek od Snejk »

nehpo píše:snejk: ja viem ako to myslis - len som sa musel smiat ako si presadol z iL do kabra a sedel tam celu noc a len plnil instrukcie: nastartuj, vypni motor... :lol:

hhh dyt sem v tom nakonec usnul a pak z toho nechtěl vystoupit :lol: :lol: :lol:
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#214 Příspěvek od Kail »

Tak jedna věc je ta že mi připadá úsměvný když si někdo myslí že 60tis km ročně je mega moc a je k tomu nutnost automatu :lol: .Připadá mi to jako asi tak průměrnej roční nájezd každýho BMW (to že při prodeji má desetiletý auto najeto 120tis je věc zcela jiná...).

A druhá věc je že mi připadá uplně stupidní argument že se to a to snáze opravuje.Jako kupovat si auto podle toho jak je dobrej přístup k termostatu nebo k hadicím,to teda sorry ale jdu do kolen :lol: .
Co třeba starej dobrej Žigul?Ten je jednoduchej na údržbu,takže je lepší než sedma a pětka dohromady :roll: .

No jinak souhlasím se vším,jak jsem řekl,mně se e39 nelíbí a rozhodně bych šel do e38 bez váhání.Jen mně pořád baví jak někdo nechápe jasnej rozdíl v těch autech,jasný zaměření,velikost a vůbec třídu...

Komedie velká tady,tohle je další adept na nejdebilnější téma na klubu :idea:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#215 Příspěvek od JaraX »

tak jinak, když je tam teda takovej rozdíl ve třídach, E39kaři, napiště mi tu 10 výhod E39 vůči E38.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#216 Příspěvek od JaraX »

Kail píše:Tak jedna věc je ta že mi připadá úsměvný když si někdo myslí že 60tis km ročně je mega moc a je k tomu nutnost automatu :lol: .Připadá mi to jako asi tak průměrnej roční nájezd každýho BMW (to že při prodeji má desetiletý auto najeto 120tis je věc zcela jiná...).

A druhá věc je že mi připadá uplně stupidní argument že se to a to snáze opravuje.Jako kupovat si auto podle toho jak je dobrej přístup k termostatu nebo k hadicím,to teda sorry ale jdu do kolen :lol: .
Co třeba starej dobrej Žigul?Ten je jednoduchej na údržbu,takže je lepší než sedma a pětka dohromady :roll: .

No jinak souhlasím se vším,jak jsem řekl,mně se e39 nelíbí a rozhodně bych šel do e38 bez váhání.Jen mně pořád baví jak někdo nechápe jasnej rozdíl v těch autech,jasný zaměření,velikost a vůbec třídu...

Komedie velká tady,tohle je další adept na nejdebilnější téma na klubu :idea:


určitě nekupuju auto podle toho jakej je tam přistup k čemu, ale zase je lepší přistup k těmto věcem vyhodou, btw třeba je rozdil i ve vydrži motoru, jelikož v E38 je standart webasto u 3.0D, E39 myslím taky, ale E46 ho ve standartu nema takže se ten motor tak nešetří.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#217 Příspěvek od Dan td »

JaraX píše:... je rozdil i ve vydrži motoru, jelikož v E38 je standart webasto u 3.0D, E39 myslím taky, ale E46 ho ve standartu nema takže se ten motor tak nešetří.

Takže další nevýhodou e39 se stává to, že e46 nemá webasto v základu, tím je to úplně jasné :)
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#218 Příspěvek od JaraX »

Dan td píše:
JaraX píše:... je rozdil i ve vydrži motoru, jelikož v E38 je standart webasto u 3.0D, E39 myslím taky, ale E46 ho ve standartu nema takže se ten motor tak nešetří.

Takže další nevýhodou e39 se stává to, že e46 nemá webasto v základu, tím je to úplně jasné :)


to sem nepsal, si kokot nebo neumíš čist? ale psal jsem že rozdil v tom vydrží motor v jine kastli je třeba v tom že je tam webasto nebo není webasto, to samy převodovka, motor s automatem vydrží dyl jak s manualem
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#219 Příspěvek od roti »

takže teď už srovnávámě e38 vs. e46 ? 8O
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#220 Příspěvek od JaraX »

roti píše:takže teď už srovnávámě e38 vs. e46 ? 8O


to byl jen příklad kurva
Odpovědět