Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rady ke koupi aneb proč koupit E38 a né E39

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Thang
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 19.09.2009 00:00

#441 Příspěvek od Thang »

v bazaru jsem zkousel polomrtvou 730d s piskajicim turbem a trhajicim automatem :) Krome tech dvou veci docela fajn svezeni :) a pak 728i v manualu a tenhle kus uz byl fajny. 740i kterou prodavaji uz 3roky v Adleru za 240 000kc se pujcuje az za slozeni zalohy ... :)

To jaraX : Az nekdy pojedu kolem tak se urcite predem ozvu, cislo mam, diky :)
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#442 Příspěvek od roti »

no to mě povídej! Ty auta v bazaru jsou nehorázný sračky. Koukal jsem tady v Praze na jednu 740i a 730d individual a stav děs a hrůza :( U té 730d (u Výstaviště) po nastartování vyletěl z motoru oblak prachu a motor klepal jak kdyby do něj někdo mlátil kladivem. Cena 149t.
Zítra se jednu kouknout na jednu servisovanou po důchodci, tak jsem zvědavej. Ale pořád lepší, než to zkoumat z internetu.
Thang
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 19.09.2009 00:00

#443 Příspěvek od Thang »

jojo, u 730d ten motor taky neskutecne klepal :D podobne zvuky jsem nikdy neslysel.. D Asi nejlepsi varianta zajet do nemecka a vytahnout to nejakemu duchodci z garaze... Do 4tis Euro se da poridit nadherny kus.. Nez kupovat tady nejakou vyklepanou mrdku...
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc

#444 Příspěvek od tomascz2 »

Thang píše:jojo, u 730d ten motor taky neskutecne klepal :D podobne zvuky jsem nikdy neslysel.. D Asi nejlepsi varianta zajet do nemecka a vytahnout to nejakemu duchodci z garaze... Do 4tis Euro se da poridit nadherny kus.. Nez kupovat tady nejakou vyklepanou mrdku...


kdo hledá najde. S tím DETSCHLANDEM bych si nebyl tak jistý-voňavku za 4t to chce trochu štěstí. Přeju štastnou ruku při výběru
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#445 Příspěvek od JaraX »

roti píše:no to mě povídej! Ty auta v bazaru jsou nehorázný sračky. Koukal jsem tady v Praze na jednu 740i a 730d individual a stav děs a hrůza :( U té 730d (u Výstaviště) po nastartování vyletěl z motoru oblak prachu a motor klepal jak kdyby do něj někdo mlátil kladivem. Cena 149t.
Zítra se jednu kouknout na jednu servisovanou po důchodci, tak jsem zvědavej. Ale pořád lepší, než to zkoumat z internetu.


jeslti chceš 730D s dobrym motorem tak jednu mam, ma sice vuli v podvozku a brzdy už se taky pomalu loučí, ale zase cena 110
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#446 Příspěvek od JaraX »

Thang píše:jojo, u 730d ten motor taky neskutecne klepal :D podobne zvuky jsem nikdy neslysel.. D Asi nejlepsi varianta zajet do nemecka a vytahnout to nejakemu duchodci z garaze... Do 4tis Euro se da poridit nadherny kus.. Nez kupovat tady nejakou vyklepanou mrdku...


ano už taky není to německo co byvalo, ale furt lepší jak u nás
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#447 Příspěvek od roti »

JaraX píše:
roti píše:no to mě povídej! Ty auta v bazaru jsou nehorázný sračky. Koukal jsem tady v Praze na jednu 740i a 730d individual a stav děs a hrůza :( U té 730d (u Výstaviště) po nastartování vyletěl z motoru oblak prachu a motor klepal jak kdyby do něj někdo mlátil kladivem. Cena 149t.
Zítra se jednu kouknout na jednu servisovanou po důchodci, tak jsem zvědavej. Ale pořád lepší, než to zkoumat z internetu.


jeslti chceš 730D s dobrym motorem tak jednu mam, ma sice vuli v podvozku a brzdy už se taky pomalu loučí, ale zase cena 110
asi půjdu do 4.4, ale můžeš mi poslat foto?
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc

#448 Příspěvek od tomascz2 »

roti píše:
JaraX píše:
roti píše:no to mě povídej! Ty auta v bazaru jsou nehorázný sračky. Koukal jsem tady v Praze na jednu 740i a 730d individual a stav děs a hrůza :( U té 730d (u Výstaviště) po nastartování vyletěl z motoru oblak prachu a motor klepal jak kdyby do něj někdo mlátil kladivem. Cena 149t.
Zítra se jednu kouknout na jednu servisovanou po důchodci, tak jsem zvědavej. Ale pořád lepší, než to zkoumat z internetu.


jeslti chceš 730D s dobrym motorem tak jednu mam, ma sice vuli v podvozku a brzdy už se taky pomalu loučí, ale zase cena 110
asi půjdu do 4.4, ale můžeš mi poslat foto?


nejlepší možná volba :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#449 Příspěvek od JaraX »

tomascz2 píše:
roti píše:
JaraX píše:[quote="roti"]no to mě povídej! Ty auta v bazaru jsou nehorázný sračky. Koukal jsem tady v Praze na jednu 740i a 730d individual a stav děs a hrůza :( U té 730d (u Výstaviště) po nastartování vyletěl z motoru oblak prachu a motor klepal jak kdyby do něj někdo mlátil kladivem. Cena 149t.
Zítra se jednu kouknout na jednu servisovanou po důchodci, tak jsem zvědavej. Ale pořád lepší, než to zkoumat z internetu.


jeslti chceš 730D s dobrym motorem tak jednu mam, ma sice vuli v podvozku a brzdy už se taky pomalu loučí, ale zase cena 110
asi půjdu do 4.4, ale můžeš mi poslat foto?


nejlepší možná volba :D[/quote]

4.0 je to samy. oba sou super.
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#450 Příspěvek od roti »

v čem je ten 4.4 jinej než 4.0, jen ve vrtání a 20Nm? Jinak je vše úplně stejný (zapalování, materiály,...)? A 4.4 po face vanos je ještě lepší než 4.4 bez vanosu nebo to je spíše na problémy? A co je tam jiného?dík
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#451 Příspěvek od JaraX »

roti píše:v čem je ten 4.4 jinej než 4.0, jen ve vrtání a 20Nm? Jinak je vše úplně stejný (zapalování, materiály,...)? A 4.4 po face vanos je ještě lepší než 4.4 bez vanosu nebo to je spíše na problémy? A co je tam jiného?dík


4.0 ma o jedno čidlo mín, ma tuším mín lambd, prostě je jednodušší, ale o to víc žere, prostě čím novější motor, tím poruchovější a uspornější, to platí i pro vanos motor. ušetří palivo ale muže se posrat. takže bych nevybiral auto podle motoru ale motor podle auta.
jinak 4.0 ma asi jiny uhly hlav, nebo menší hlavy protože je tam víc místa.
jo a 4.0 ma dvojity rozvody, 4,4 jednoduchy
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#452 Příspěvek od roti »

ok díky. stejně půjdu do 4.4 bez vanosu ;)
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc

#453 Příspěvek od tomascz2 »

4,0 a 4,4 bez vanos má 2 lamdy před katem, 4,4 vanos 2před 2za.
4,0 pouze automat, 4,4 steptronic.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#454 Příspěvek od JaraX »

tomascz2 píše:4,4 bez vanos má tuším 2 lamdy před katem, 4,4 vanos 2před 2za.
4,0 pouze automat, 4,4 steptronic.


převodovka je furt stejna. liší se jen volič a jednotka.
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc

#455 Příspěvek od tomascz2 »

JaraX píše:
tomascz2 píše:4,4 bez vanos má tuším 2 lamdy před katem, 4,4 vanos 2před 2za.
4,0 pouze automat, 4,4 steptronic.


převodovka je furt stejna. liší se jen volič a jednotka.


podle ETK je jiná, na první pohled je jiná minimálně podle vany
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#456 Příspěvek od JaraX »

tomascz2 píše:
JaraX píše:
tomascz2 píše:4,4 bez vanos má tuším 2 lamdy před katem, 4,4 vanos 2před 2za.
4,0 pouze automat, 4,4 steptronic.


převodovka je furt stejna. liší se jen volič a jednotka.


podle ETK je jiná, na první pohled je jiná minimálně podle vany


jo ale lišila se rokem, né steptronicem
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc

#457 Příspěvek od tomascz2 »

JaraX píše:
tomascz2 píše:
JaraX píše:[quote="tomascz2"]4,4 bez vanos má tuším 2 lamdy před katem, 4,4 vanos 2před 2za.
4,0 pouze automat, 4,4 steptronic.


převodovka je furt stejna. liší se jen volič a jednotka.


podle ETK je jiná, na první pohled je jiná minimálně podle vany


jo ale lišila se rokem, né steptronicem[/quote]

no dobře 4,4 má novější automatickou převodovku, chytřejší řídící jednotku,
propracovanější volič. Jo a je větší pravděpodobnost že 4,4 auto bude mít DSC do 4,0 se dělalo myslím jenom ASC.

Pozor některé 740i (4,4) mohou mít sport podvozek origo, auto je s ním je celkově nižší při jízdě tvrdší ale né nepohodlné bez problémů na našich cestách 18"
michael-e32
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 25.09.2008 00:00
Bydliště: Medlov

#458 Příspěvek od michael-e32 »

Zdravím,potřeboval bych poradit,mám E38-r.v.1997,ze dne na den mi přestal jít display od navigace a radia,nemůže to být jen nějáké podsvícení,nevím si s tím rady,dík za každou odpověď...
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc

#459 Příspěvek od tomascz2 »

michael-e32 píše:Zdravím,potřeboval bych poradit,mám E38-r.v.1997,ze dne na den mi přestal jít display od navigace a radia,nemůže to být jen nějáké podsvícení,nevím si s tím rady,dík za každou odpověď...


to se stává, napiš nebo zavolej Jaraxov - bude vědět co s tím. Mě to dělal video modul - pokud tam máš tam NAVI? Pokud je to BC tak nejspíš podsvícení, poř pokud by jsi potřeboval jedem mám doma
Ducky
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#460 Příspěvek od Ducky »

Ty motory jsou jak nebe a dudy. Měl jsem v ex E38 M60 4.0,teď mám M62 4.4 a je to prostě neskutečnej rozdíl. 400 kubíků navíc a motor má tak nasranej zvuk že se musej US muscle cars červenat... A spotřeba proti M60 je velmi velmi výrazně nižší. S klimou se vejdu na průměru do 13ti litrů na sto a to mám hodně těžkou nohu páč ten zvuk si vychutnávám. :lol: Přemýšlel jsem jestli by se nevyplatila dodatečná bastl akce a dát tam vanos,hlavy teď můžu mít. :oops: Ale tak jak to auto je... nemám jedinou výhradu. :wink:
Odpovědět