Ducky píše:Ty motory jsou jak nebe a dudy. Měl jsem v ex E38 M60 4.0,teď mám M62 4.4 a je to prostě neskutečnej rozdíl. 400 kubíků navíc a motor má tak nasranej zvuk že se musej US muscle cars červenat... A spotřeba proti M60 je velmi velmi výrazně nižší. S klimou se vejdu na průměru do 13ti litrů na sto a to mám hodně těžkou nohu páč ten zvuk si vychutnávám. Přemýšlel jsem jestli by se nevyplatila dodatečná bastl akce a dát tam vanos,hlavy teď můžu mít. Ale tak jak to auto je... nemám jedinou výhradu.
ale to je zas pičovina jak svina, myslíš že když maj ty motory stejnej výkon a kroutak že jede každej jinak? ja jsem spritnoval s těžší 740i proti lehčí 744i, no a 1500m naprosto stejně.
Jardo nemyslím,on je dost velkej rozdíl i ve výbavě obou aut,prostě se s tou 4,4 dá jet pooodstatně ostřeji. Rozdíl mezi auty je rok a půl... ex byla 12/95 a tahle je 05/97,jen má ta M62 víc nalítáno a potřebovala by udělat ventily. Ale steptronicem počínaje a černým stropem konče je to jak nebe a dudy. Četl jsem tenhle topic odzačátku jak jste se tam hádali jestli E39 nebo E38... mno já za sebe jen dodám že sedma je prostě hezčí,ta pětka se mi nelíbí,možná kdyby měla menší přední světla a větší a hranatější ledvinky... ale tak jak je... Sám si nedovolím jinak kvality těchto aut srovnávat páč jsem měl jenom E21 asi 5x,E30,E36,E34,E32 a dvě E38. Ale v názorech na E39 stojím za tebou,rozdíl tam být musí.
Ducky píše:Jardo nemyslím,on je dost velkej rozdíl i ve výbavě obou aut,prostě se s tou 4,4 dá jet pooodstatně ostřeji. Rozdíl mezi auty je rok a půl... ex byla 12/95 a tahle je 05/97,jen má ta M62 víc nalítáno a potřebovala by udělat ventily. Ale steptronicem počínaje a černým stropem konče je to jak nebe a dudy. Četl jsem tenhle topic odzačátku jak jste se tam hádali jestli E39 nebo E38... mno já za sebe jen dodám že sedma je prostě hezčí,ta pětka se mi nelíbí,možná kdyby měla menší přední světla a větší a hranatější ledvinky... ale tak jak je... Sám si nedovolím jinak kvality těchto aut srovnávat páč jsem měl jenom E21 asi 5x,E30,E36,E34,E32 a dvě E38. Ale v názorech na E39 stojím za tebou,rozdíl tam být musí.
souhlas, ale ta 4,0 vs 4,4i je fakt blbost, ja projel nespočet obou aut a vždycky to bylo stejny, jen 4,4 jede nepatrně lip od spodu.
no ale ma diametralně rozdilnou spotřebu. to mi už ted nikdo nevymluvi. 4,4 je fuk kolik jede. spotřeba +- porád stejná (láme se to až kolem 200) ale u 4,0 nad 140 už šla spotřeba docela nahoru.
Snejk píše:no ale ma diametralně rozdilnou spotřebu. to mi už ted nikdo nevymluvi. 4,4 je fuk kolik jede. spotřeba +- porád stejná (láme se to až kolem 200) ale u 4,0 nad 140 už šla spotřeba docela nahoru.
šak to ti tady nikdo nevymlouvá. a nahoru jde až od 150ti,
Ducky píše:Ty motory jsou jak nebe a dudy. Měl jsem v ex E38 M60 4.0,teď mám M62 4.4 a je to prostě neskutečnej rozdíl. 400 kubíků navíc a motor má tak nasranej zvuk že se musej US muscle cars červenat... A spotřeba proti M60 je velmi velmi výrazně nižší. S klimou se vejdu na průměru do 13ti litrů na sto a to mám hodně těžkou nohu páč ten zvuk si vychutnávám. Přemýšlel jsem jestli by se nevyplatila dodatečná bastl akce a dát tam vanos,hlavy teď můžu mít. Ale tak jak to auto je... nemám jedinou výhradu.
ale to je zas pičovina jak svina, myslíš že když maj ty motory stejnej výkon a kroutak že jede každej jinak? ja jsem spritnoval s těžší 740i proti lehčí 744i, no a 1500m naprosto stejně.
.....to kecáš
740i M60B40 3982 cm³ V 210 kW (286 PS) bei 5800/min 400 Nm bei 4500/min 1994–1995
740i M62B44 4398 cm³ V 210 kW (286 PS) bei 5400/min 420 Nm bei 3900/min (bis 9/98) 440 Nm bei 3600/min 1995–2001
ted jsem se jen tak pro zajimavost kouknul na zrychleni verzi e38 a dost me to prekvapilo a i se da rict ze zklamalo, 740i, 750i 0-100 za 7s je docela slabej vysledek na to, ze to jsou nejvykonejší verze, obzvlast kdyz dnesni S600 a 760i to zvladaji ani ne za 5s, tusim 4,9s.. No jo, evoluce uz je znat.
kyo píše:ted jsem se jen tak pro zajimavost kouknul na zrychleni verzi e38 a dost me to prekvapilo a i se da rict ze zklamalo, 740i, 750i 0-100 za 7s je docela slabej vysledek na to, ze to jsou nejvykonejší verze, obzvlast kdyz dnesni S600 a 760i to zvladaji ani ne za 5s, tusim 4,9s.. No jo, evoluce uz je znat.
¨
a myslíš že 15let stary Sko ma jako lepší zrychlení?
M3 E36 má 5,5s, tak jeslti čekáš že to pojede jak M3 ze stejné doby tak to fakt ne, tehdy byl vrchol 300koni u 750i, dneska ma 760i 550koni a těch 250koni je znat, další věc sou převodovky, jeslti máš 5 nebo 8 kvaltu je rozdil,
T613 píše:zklamani lidi nad tim, ze 2t obyvak nema zrychleni jak M3 je dojemne ... nastesti zustane jen u prospektu u televize
no jako ja nevím, to zrychlení není nejduležítější, spíš jde o projev, třeba sedma z motorem z M5 by byla dost nahovno, abych musel točit motor k 6000rpm a řvalo by to. v sedmě nema byt motor slyšet při běžné jízdě