Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rady ke koupi aneb proč koupit E38 a né E39
MOD fishmaker : odstraněna citace předchozího příspěvku
čau, už to čerpadlo pod sedačkou, EGR a termostat je dost, to už máš skoro 20tisic jestli dobře počitam, to tady někteří do 740i nedaji roky, ale jini to tam zas narvou hned.
celkem se divim že při takovym malym najedu auta jsi dělal tlumiče, většinou u BMW až tak po 250tkm
na 730D bych se vykašlal, kamarad ji ma a jede fakt slušně, přece jen 170kW už je dostačujicich, oproti E38 se 135kW je to fakt rozdíl, ale stejně benzíny sou někde jinde, ja mit tvoje prachy tak je pro mě jasna volba nějaka klidně o rok starší 760Li, to auto je prostě dokonaly, vybavou je každa narvana k prasknuti a je to extremně spolehlivej motor. kamarad koupil E65 730d s 18tkm a ted ma 120, za tu dobu dělal vahu vzduchu a 5 vstřikovaču někdy v 70ti tisicich, ted ho pomalu čeka turbo. Jako fajn na te naftě je že prostě na jedno natakovani dojedeš daleko, ale ja mam radši megakultivovanej chod motoru a vybavu kterou těžko seženeš u 730d pořadnou, navíc mám radši přimé výdaje, bud mám na benzín a jezdím ,nebo nemám, stojím, ale né že mám třeba 5000tkč chcu jet do prahy a odejde mi turbo.
jinak nosniky na E65 samozřejmě nejsou problem, BMW ma převaženi všeho možnyho celkem vychytany. na sněhu bude E65 lepší jak E39. protože už E38 je o něco lepší jak E39 diky sve vaze a s E65 jsme nikdy na sněhu neměli problem. na audi bych se vysral, interier stoji zahovno, motory celkem poruchovy a vybava žadna, to už bych byt tebou pokud nechceš sedmu šel do Sklasse, to je aspon luxusni autíčko, připadně Lexus LS.
nedavno jsem se bavil s člověk co ma 2007 760Li a ted to prodava a bere si novou 760Li, říkal že jednou jel dalkovou někam do chorvatska za 7,2 furt 110, jinak ma kombinovanou 12 a město 17,
čau, už to čerpadlo pod sedačkou, EGR a termostat je dost, to už máš skoro 20tisic jestli dobře počitam, to tady někteří do 740i nedaji roky, ale jini to tam zas narvou hned.
celkem se divim že při takovym malym najedu auta jsi dělal tlumiče, většinou u BMW až tak po 250tkm
na 730D bych se vykašlal, kamarad ji ma a jede fakt slušně, přece jen 170kW už je dostačujicich, oproti E38 se 135kW je to fakt rozdíl, ale stejně benzíny sou někde jinde, ja mit tvoje prachy tak je pro mě jasna volba nějaka klidně o rok starší 760Li, to auto je prostě dokonaly, vybavou je každa narvana k prasknuti a je to extremně spolehlivej motor. kamarad koupil E65 730d s 18tkm a ted ma 120, za tu dobu dělal vahu vzduchu a 5 vstřikovaču někdy v 70ti tisicich, ted ho pomalu čeka turbo. Jako fajn na te naftě je že prostě na jedno natakovani dojedeš daleko, ale ja mam radši megakultivovanej chod motoru a vybavu kterou těžko seženeš u 730d pořadnou, navíc mám radši přimé výdaje, bud mám na benzín a jezdím ,nebo nemám, stojím, ale né že mám třeba 5000tkč chcu jet do prahy a odejde mi turbo.
jinak nosniky na E65 samozřejmě nejsou problem, BMW ma převaženi všeho možnyho celkem vychytany. na sněhu bude E65 lepší jak E39. protože už E38 je o něco lepší jak E39 diky sve vaze a s E65 jsme nikdy na sněhu neměli problem. na audi bych se vysral, interier stoji zahovno, motory celkem poruchovy a vybava žadna, to už bych byt tebou pokud nechceš sedmu šel do Sklasse, to je aspon luxusni autíčko, připadně Lexus LS.
nedavno jsem se bavil s člověk co ma 2007 760Li a ted to prodava a bere si novou 760Li, říkal že jednou jel dalkovou někam do chorvatska za 7,2 furt 110, jinak ma kombinovanou 12 a město 17,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
KAMIL740 píše:Mod fishmaker : příspěvek mimo téma
kokotejapsal ze snejk je curak ale ty ses taky
)))
priste napis kdo tu neni ... to bys pak ale nepsal vubec nic

...
jsem to ale (|), ja si z toho beru ponauceni: az si budu priste kupovat 740, 750 tak jenom takovou, ktera zere 10 po meste, prvni budu somrovat od lidi tady, kteri tu takovou spotrebu pisou, takove auto ma potom cenu zlata

mari píše:Já se nedávno bavil s člověkem co má raketoplán Buran a letěl s nim na měsíc s průměrnou spotřebou 6,9. Teď ho ale prodává a jde do novýho. Chlapi dejte už pokoj s těmahle kravinama typu 760i do Chorvatska za 7,2 apod.
jen pro info, 760i
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N73
The N73 was among the first BMW engines to receive the revolutionary Valvetronic technology, which surprisingly gives it more economical fuel consumption than older non-Valvetronic V8 BMW engines
tady máš že 760i žere min než 745i která neměla valvetronic, resp to má tolik technologii, že to je celkem usporny, Adaptive Valvetrain, valvetronic, high precision injection,
Díky, mergla nechci protože to je na sněhu neřízená střela a moc s ním nevyjedeš. Mám zkušenost z E 320d. U A8 mně osobně interier neuráží a neslyšel jsem, že se 3,0l diesel motory 170kW nějak mimořádně sypou. Nepříjemné jsou ty rozvody a nebezpečí s tím spojené. Sedmu v prodloužené verzi nechci, přece jenom do Prahy to není to pravé.
Jezdím 50% město 50% dalka.
Jinak čerpadlo stálo 6500 a termostat 1200, a z toho 20% DPH dolu. Nic co by mě zrujnovalo. Asi jsem to napsal blbě byl to jen termostat na ochlazování spalin pro EGR ventil. Ne EGR samotný. Takže jsem najel 75kkm a nechalo mě to stát jen jednou s tím čerpadlem. U trojkové řady byl servisní pokyn na výměnu čerpadla v rámci inspekce, ale u pětek to nechali i když tam je stejné čerpadlo a vědělo se, že se sype. Bohužel.
Souhlasím s vámi benzín je benzín. Před BMW jsem měl Chevroleta 3,4l. Jezdil jsem za 10-13l/100km. Osobně jsem na něm najel 210kkm a nikde mě nenechal stát, s motorem ani automatem nebyl jediný problém, ale to už je z jiného soudku.
Zdeněk
Jezdím 50% město 50% dalka.
Jinak čerpadlo stálo 6500 a termostat 1200, a z toho 20% DPH dolu. Nic co by mě zrujnovalo. Asi jsem to napsal blbě byl to jen termostat na ochlazování spalin pro EGR ventil. Ne EGR samotný. Takže jsem najel 75kkm a nechalo mě to stát jen jednou s tím čerpadlem. U trojkové řady byl servisní pokyn na výměnu čerpadla v rámci inspekce, ale u pětek to nechali i když tam je stejné čerpadlo a vědělo se, že se sype. Bohužel.
Souhlasím s vámi benzín je benzín. Před BMW jsem měl Chevroleta 3,4l. Jezdil jsem za 10-13l/100km. Osobně jsem na něm najel 210kkm a nikde mě nenechal stát, s motorem ani automatem nebyl jediný problém, ale to už je z jiného soudku.
Zdeněk
No jezdím s A8 3,0tdi quattro asi rok a půl a jen jezdím, tak nevím jak se to sere
na cestování ve spojení se vzduch.podvozkem super i po te vyje... D1 a ted na sněhu pohodička a že to nemá výbavu? Dvojté skla,solar šíbr,hifi bose,NAVI+TV,el.roletky,el.sedačky s pamětí, hlasové ovládaní,telefon,kurven licht bixenon,bezklíčové odemikání a startování Go keyless a tisíce píč..n jako maj jiný auta této kategorie a jezdím dlouhodobě za 9l ropy a na spotřebu nejezdím
pravdou je ,že v bmw se víc svezeš má to prostě sportovnější chování,ale o tom myslím tyto auta nejsou,nehledám emoce v jízdě s 2tunovou bestii
a do chorvatska to vážně dokáže za 6,9 při úsporné předpisové jízdě
hold každé auto má své pro a proti...




730d E65 umí na dalkovou 6,5, ale není to jako svezeni se 760Li,
na 3.0Tdi sou právě pruser ty rozvody, neuděláš je a seš v prdeli, udělat to máš taky 15 litru a když koupíš auto a byvalej majitel ti řekne že je udělal a ty je neuděláš tak seš taky v prdeli.
kamoš shaněl nějakou 2005 3.0d nebo 3,0d tdi audi a nakonec šel do sedmy skrz vybavu, chtěl softclose, masáže, automatickej kufr, automatický dalkovy světla a ledničku a to se u audi hledalo špatně
jinak dvojity skla neberu jako vybavu, to měla už E32 a v těhle luxus limuzinach je to zaklad.
na 3.0Tdi sou právě pruser ty rozvody, neuděláš je a seš v prdeli, udělat to máš taky 15 litru a když koupíš auto a byvalej majitel ti řekne že je udělal a ty je neuděláš tak seš taky v prdeli.
kamoš shaněl nějakou 2005 3.0d nebo 3,0d tdi audi a nakonec šel do sedmy skrz vybavu, chtěl softclose, masáže, automatickej kufr, automatický dalkovy světla a ledničku a to se u audi hledalo špatně
jinak dvojity skla neberu jako vybavu, to měla už E32 a v těhle luxus limuzinach je to zaklad.
Mam e65,Akoupil jsem ji v nemecku.Vyhoda u nich je ze maji auta celkem dost vybavene,coz u nas nebyva zvykem.Stim dieselem to je jednoduche,vzdy ma mensi spotrebu nez benzin,jen ostatni vydaje byvaji asi vyssi.Ja ma 745i,V8,benzin vymenil jsem za rok olej,svicky jen preventivne a membranu,obe,otazka par korun.Spotreba je 13 litru,jezdim mesto vetsinou.Za min to nejezdi nikdy. Ta spotreba u 760i 7 l je k smichu ale s nikym se nehadam.Auto ma dost pres 2 tuny tak je to technicky temer nemozne.Ale zas je pravda ze 760je to nej co muze clovek koupit,taky po ni posilhavam.
jozin7 píše:Mam e65,Akoupil jsem ji v nemecku.Vyhoda u nich je ze maji auta celkem dost vybavene,coz u nas nebyva zvykem.Stim dieselem to je jednoduche,vzdy ma mensi spotrebu nez benzin,jen ostatni vydaje byvaji asi vyssi.Ja ma 745i,V8,benzin vymenil jsem za rok olej,svicky jen preventivne a membranu,obe,otazka par korun.Spotreba je 13 litru,jezdim mesto vetsinou.Za min to nejezdi nikdy. Ta spotreba u 760i 7 l je k smichu ale s nikym se nehadam.Auto ma dost pres 2 tuny tak je to technicky temer nemozne.Ale zas je pravda ze 760je to nej co muze clovek koupit,taky po ni posilhavam.
ta spotřeba je samozřejmě při udržovani konstatni rychlosti, není to žadna kombinovana apod, jak jsem psal, ve městě si veme i 17, ale i přesto by měla byt uspornější než osmivalce. je to taky o stylu jizdy, kamoš jezdí s oktavkou 66kW za 4, ja s tim jel normal jizdou za 7, protože on jezdí jak megašnek, se 730D jel za 5,7, ale předpisovy rychlosti sou na něj moc

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
přemýšlím o e38 a nevím jestli 750 nebo 740 co je lepší a co se míň sere?740 je prý sportovnější ale 750 je zase poctivá litina co se nikdy nevysere. moje představa je dovoz německo tak do 2tis€,na co si mám dát pozor,jak poznat dobrej automat co ještě nějakej rok vydrží.
momentálně mám e34 tds a tohle bude jeho nástupce nebo sok.
S velkejma benzínama ani automatem nemám zkušenost.
momentálně mám e34 tds a tohle bude jeho nástupce nebo sok.
S velkejma benzínama ani automatem nemám zkušenost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
a kterej motor je na e38 ten nejspolehlivější? co nejvíc najede?nepočítám s tím že za ty peníze seženu něco co bude mít najeto pod 200tis.km, na co se mám připravit když dovezu něco s 250tiskm.máte někdo kontakt na někoho kdo dělá tyhle automaty?moje tds mě vyšlo na 1100€ a tak 10tis oprava,je to 4měsíc 96 čistej bez rezu,mělo najeto 198tis. Takže si myslím,že když člověk počká a trochu hledá tak se tam dá levně sehnat supr kára, před koncem roku se tam každou chvilku vyskytoval pěknej kousek za tyhle peníze.
počkám si,jezdit mám čím,a tohle auto chci pro zábavu,ale nechci to přivést a pak si brát hypotéku na opravy, tak by potěšila dobrá rada od lidí co s tím mají zkušenost
počkám si,jezdit mám čím,a tohle auto chci pro zábavu,ale nechci to přivést a pak si brát hypotéku na opravy, tak by potěšila dobrá rada od lidí co s tím mají zkušenost
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tohle by mi asi taky stačilo
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1