vsechno je o stavu. na e65 se ti muze taky rozsypat ale neni to tak caste je uz prece jen vychytanejsi jak u prvnich motoru...
dyzla ne, to radsi opravovat jeden vanos jak 35dyzl kravin.
poiud koupis x5 e65 atd co ji nikdo nekurvil a dostavala dobre olej a ma malo najeto tak i sem videl puvodni vanosy na 300 000km... ale stejne no... jestli s tim najedes dalsi kilo muzou te potkat... s takovym pristupem bys zas nemohl uz koupit nic. ja do te e65 taky pudu no a bud se povede nebo v tom necham kalhoty. no vzdycky to nejak dopadne je to proste risk no, neni to novy.. blby je ze u ty 65 to boli vic no nez u nejake dnes uz plecky e38 co opravis v kazde treti vesnici...
Proměnné časování ventilů má dnes už snad většina vyráběných aut. Kdyby to byla tak poruchová část motoru, tak by se s tím auta neprodávala. Vanos stojí na V8 asi 8 litrů, což je stejná cena jako za vzduchovou váhu.
a E65 s valvetronicem ani škrtící klapku nemá Ten VANOS drží pokud dostává auto olej ( nejezdí se s nízkou hladinou) je to uplně jednoduchý. Ale na E38 a E65 tak moc neodchází je to spíš záležitost ( M5 M3 ) .