
mechanicke opravy vetsinou zvladnes i v garazi, ale mit k tomu autu diag je nutnost, bez toho si neprdnes
E65DRIVER píše:Přesně tak. Jestli jsou ty auta spolehlivý už nikoho nezajímá. Auto musí bejt co nejvíc nadupaný všim možnym, aby se prodalo.. KDyž je v E65 kolem 100 řídících jednotek, tak se to prostě kazit musí...
kabyr01 píše:Ono to asi ale jinak v tomhle segmentu nejde...Vsechno musi byt high-tech, jinak by to nidko nekupoval...Nevim jestli nekdo mate zkusenost, ale ma A8 podobne problemy?O S klasse jsem slysel dost nepekne veci a ani me to moc neprekvapiloAle BMW
kabyr01 píše:Díky za obrázek! A ten řetěz je doživotní, nebo je tam předepsaný interval na výměnu?
V neděli se na to asi pojedu podívat, tak jsem zvědavej.
Hlavně si musím pořádně poslechnout motor, jestli nekouří atd....
Pro info, na kolik prijde na GT diagnostika?
kabyr01 píše:Stale budu cekat na zkusenosti majitelu vsech tech poruchovych E65 o kterych tady padlo uz tolik slov