
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupit BMW 745 E65 nebo Audi A8 4,2Q?
Tady máš odkaz na jeden článek: http://www.tipcar.cz/koupit-bmw-rady-7-nebo-audi-a8--4596.html
MOD fishmaker : necituj přmo předchozí příspěvek
MOD fishmaker : necituj přmo předchozí příspěvek
Proc banglova pomsta?
Nic neni subjektivnejsiho nez design = takze to je na kazdem z nas... Pokud jde o Audi vs. BMW, me desing jak E60, tak E90 tak i E65 proste vyhovuje... clovek je pekne rozezna a nema z pohledu do zpetneho zrcatka problem poznat jestli ho pronasleduje A4, A5, A6 nebo A8.
Takze ma rada je obe auta projet, najit to co ti vic vyhovuje, muze se klidne stat ze to bude tak vyrovnane ze u tebe bude rozhodovat umistneni ovladacu treba
obe ty auta totiz svou kvalitu maji.
Nic neni subjektivnejsiho nez design = takze to je na kazdem z nas... Pokud jde o Audi vs. BMW, me desing jak E60, tak E90 tak i E65 proste vyhovuje... clovek je pekne rozezna a nema z pohledu do zpetneho zrcatka problem poznat jestli ho pronasleduje A4, A5, A6 nebo A8.
Takze ma rada je obe auta projet, najit to co ti vic vyhovuje, muze se klidne stat ze to bude tak vyrovnane ze u tebe bude rozhodovat umistneni ovladacu treba

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř 30.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak bmw je a bude vždy víc dělaná pro řidiče a bude vždy víc zábavnější, víc sportovní ,prostě víc bmw
a jak všichni psali tak i já jsem neodolal pěkným tvarům A8 (po faceliftu je prostě sexy). Největší výhodou je quattro..cestování po dálnici na jedničku,vzduchovej podvozek moc fajn,za rok a půl se nic neposralo, průměrná spotřeba 8,8 l nafty ,ale bmw je prostě víc dělaná pro řidiče, dá ti daleko víc kontaktu s autem a silnicí a víc potěšení z jízdy 


Pokud bych měl řešit jenom vzhled, tak si vyberu rozhodně A8...je to podstatně hezčí auto, než banglova pomsta.... A to jak venku, tak uvnitř.
-------------------------------------------------------------------------------------
Také je rozdíl E65 třídit před faceliftem (do roku 2005) a s faceliftem (od roku 2005-2008), kdy se změnila přední i zadní světla a taktéž přední i zadní nárazník.
-------------------------------------------------------------------------------------
Také je rozdíl E65 třídit před faceliftem (do roku 2005) a s faceliftem (od roku 2005-2008), kdy se změnila přední i zadní světla a taktéž přední i zadní nárazník.
ale na jizdu i interier porad stejny
je to tezky, bmw slo kvalitou inerieru taky dolu, ale vsechno v nem ma hlavu a patu a je to technologicky proti a8 nekde jinde, audi se snazi ale proste je to porad jeste pozadu... samozrejme kazdej si tam nacpal neco navic co ten druhej nema, ale celkovej dojem z ty audi techniky proti bmw je, ze chtej ukazat ze to umej,.. ale neumej
e65 je naprosto hyperergonomicky auto... ale to je na kazdym soudruhovi...
a8 bych rekl ze v quattru ma lepsi jizdni vlastnosti... ale ty treba me vubec nezajimaj
me zajima technika a spolehlivost... a hlavne "jak nekdo myslel" kdyz to vyrabel... a tam mi jednoznacne vede e65..

je to tezky, bmw slo kvalitou inerieru taky dolu, ale vsechno v nem ma hlavu a patu a je to technologicky proti a8 nekde jinde, audi se snazi ale proste je to porad jeste pozadu... samozrejme kazdej si tam nacpal neco navic co ten druhej nema, ale celkovej dojem z ty audi techniky proti bmw je, ze chtej ukazat ze to umej,.. ale neumej

e65 je naprosto hyperergonomicky auto... ale to je na kazdym soudruhovi...
a8 bych rekl ze v quattru ma lepsi jizdni vlastnosti... ale ty treba me vubec nezajimaj

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4495
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
- Kontaktovat uživatele:
Tak Audina bude mít vždycky slabinu v tom, že je ve VW Group, tudíž i kdyby to někdo vymyslel sebelíp, tak to udělají tak, aby tam bylo použito co nejvíc totožných dílů, aby se ušetřilo na výrobě. Logiku to má, ale pak to dopadá tak, že např. plynové vzpěry má Audina stejný, jako Felicie, panel klimy bude stejný napříč všemi řadami počínaje A4 konče A8 apod. Ale ať je to jak chce, Audi A8, Mercedes S-klasse a BMW 7er budou vždycky takovými těmi "nej" těchto automobilek co do luxusních aut a je na potencionálním kupci, co si z toho vybere, protože ani s jedním autem nešlápne vedle.
ROBi píše: je na potencionálním kupci, co si z toho vybere, protože ani s jedním autem nešlápne vedle.
no to muzes rict nekomu kdo si prave jde do salonu objednat svuj novy luxusni vuz.... ale ne kdyz nakupujes 8 let starou zdechlinu... to je treba si dukladne rozmyslet co si kdo koupi protoze muzes slapnout sakra vedle... takovej servis a8 je proti 65ce cenove uplne totalne jinde... ceny dily nemluve a delat na a8 neni takova prdel jako na 65... i na ni uz to neni nic moc... ale porad je to nejak smysluplne vymysleny..
Tak jak jsem psal výše, za necelé dva roky se mi na A8 neposralo vůbec nic..kámoš teď vystřídal za 3 roky asi 3 e65 a pořád něco vyšíval, hlavně v garáži louže od oleje, nehrající rádio a jiné podobné jednotky v pí
pak mám známého,kterej si koupil e65ku po 1.majiteli koupeno v čr najeto 50tkm a neustále něco opravoval... prostě jde o to ,mít štěstí trefit na dobrej kousek. Tato třída aut dokáže zrujnovat každého kdo neví kde a jak se dá servisovat levněji,pokud nemáš známého tak Tě každej druhej servis vezme na hůl...a taky si nemůžeš koupit top vlajkovou loď s příjmem 13tis čistého, pak to stojí na dvorku než našetříš na nové tlumiče nebo brzdy.....a nedej bůh aby odešlo něco jako vzduchovej podvozek nebo nějaká levnější řídicí jednotka.
MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku

MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku