Náhodou v A8 jsem párkrát jel v 4.2 a není to špatný auto . Neberu vůbec v potaz kolik může stát servis a provozní náklady atd....
Ted beru pouze jenom to auto .... ve kterým jsem jel..... a třeba interier pro mě bomba .
Podvozek taky bomba .... tak kde běžně člověk si myslí s jinýma autama ,že mu upadnou kola tak v A8 to přejede jako kdyby tam nic nebylo ..... atd ....
Motor taky nejel vůbec špatně .... jenom jsem chtěl říct , že to není zas tak špatný auto ....aji když jsme na BMW klubu ....
tak se už přiznej, René Š120 v. René po tahu: hm, červená, sexy křivky, kára s motorem vzadu, není drahá, málo najeto, ale co... přikůpíme další sporťák
Já jsem A8 4,2Q měl a hned po ní jsem si koupil E65 a už bych jí teda opravdu nechtěl. Jasně, pohon všech kol je bomba ale to je asi tak všechno. Už jsem to tady někde psal. Já ten koncern nějak nemusím. BMW je jednoznačně lepší. Ten pocit když jsem se poprvé svezl s E65 se nedá srovnat.. http://www.youtube.com/watch?v=yXZi-A2vP_4
Asi záleží na tom, kam s tím plánuje majitel jezdit. Já si už zvyk na torsen, a proto bych s BMW velmi váhal. Na vodě a sněhu je to super. Jasně, že můžete napsat X příběhů o tom, kde všude jste s tím vyjeli, ale moje zkušenost je taková, že když jsem letos v zimě jezdil domů (bydlím na kopci), e65 to odstavila pod kopcem, předokolky uvízli v kopci, já zastavil za něma a když si to odtlačili nahoru, v pohodě jsem se rozjel a kopec vyjel. Taky jsem si letos všiml hodně BMW a Jaguárů s bouchlým zadkem z boku... BMW mě dost láká, ale poháněný zadek pro moje cestování hodnotím jako nevýhodu. Nicméně teď bydlím v centru, takže odpadlo povinné každodenní dojíždění a auto bude už jen pro výlety, takže je mi už v podstatě jedno, která náprava bude poháněná
no E65 je z neznámých důvodů v zimě horší jak E38, nevyjede tolik, nicméně pokud člověk nejezdí zrovna po horách, většinou mu to stačí, stejně toho sněhu u nás moc není, mě třeba 4 kola vadí každá, i F01 xdrive mi vadila, prostě nesnáším když ve volantu citíš plyn, kola co zatáčí nemaj přenášet výkon.
Jezdil jsem s mnoha auty a jak říká JaraX, když si jízdu chceš užít, tak nemůže být řízená náprava hnaná. Auto se čtyřma převodovkama, třema diferenciálama, hromadou hřídelí s kynetickými klouby a s přemosem síly přes viskózní spojky moc na blbnutí není. Navíc když se všechny tyhle krámy, které dělají z auta čtyřkolku začnou sypat, tak to pěkně vysaje peněženku. Já jsem si to prubnul na mercedesu ML a už to opakovat nebudu.
Já teda nevím, ale já se svou E65 jezdím na hory normálně a že to k chalupě kam odbočuju z hlavní není zrovna malej kopec. Jasně s A8 jsem tam vyjel že jsem o tom ani nevěděl, ale s E65 jsem neměl jedinej problém. Zrovna minulej rok přede mnou zústala vyset oktávka a už se nerozjela,tak jsme jí vytlačili k chalupě a já zůstal stát v prostředku toho kopce. Myslel jsem že jsem v hajzlu a normálně jsem se rozjel a vylít to až nahoru. Myslím že předohrab když je naloženej tak je víc v háji než já. Koupil jsem si na osmnáctky zimáky ty látkový řetězy a ještě jsem je nepoužil. Já si nemůžu na sedmu v tomhle stěžovat. Přijde mi na sněhu hodně stabilní. Taky je to kus auta...
opet a zase se resi picoviny TOTALNI kazdej ma auto jaky chce at vydelava miliardu nebo 10t mesicne kdyz nekldo chce e38 a ma na f02 co je komu po tom co si koupi i kdyby e32 pro nekoho je to neprekonatelny kouzlo ja misto abych si koupil f02 bych si na 100000% koupil alpinu b12 6,0 a at si soudedi v novy kokte nebo jinym aute rika co chce to auto je pro me ne pro ostatni tema prispevku je jestli A8 nebo E65 je jasne ze na BMW klubu je hromada lidi co by do A8 nevlezli stejne jako na audi klubu vsichni chcijou na bmw proste to tak je jezdit s TDI je proste pro nekoho kdo chce z mista A do mista B treba jako moje segra ktere sem auto dovezl minuly tydne jezdit za 4,7 nafty proste pro ni je vic nez sedet v e39 a vyuzivat dobrej podvozekl na svou tridu pro nekoho to pro jinyho ono budme radi ze bmw nechce kazdej aspon se snizuje cena a neprodavajh se 11 let stary pekla za 1/5 ceny ale za 1/10 co se tyka A8 nikdy sem ji nemel a nechci ji mit me to nic nerika stejne jako e65 proste kazdej ma neco a VNUCOVAT lidem svoji pravdu nechme na politicich jsou za to aspon placeny
to auto je každy jiny, někdo chce nenapadnou A8 se kterou využije Quattro a je mu jedno že to jede huř, že si tak neužije sportovní jízdu, že v těch sedačkách ho budou bolet záda o 500km dřív než v E65, ale lidi ho tak nebudou žrát, jinej zase chce byt vidět a pořidit si E65 brutalni mastodonta kterej působí dost nasranym dojmem a je mu jedno že na něj bude pul jeho okoli nasranyho. Tak kdo chce E65 at si ju koupí, kdo A8 at si maže na Audi forum a koupí si Audi, aspon bude ta E65 o jedno auto vzácnější.
Tak nejak to je.At si kazdy koupi co chce.Ja vzdy chtel e65,tak ji mam ale tvrzeni ze A8 je uplne na pi.u je hodne odvazne,a neverim tomu.To muze rict jen totalni fanatik do bmw.A stim jezdenim v zime s e65 taky nejsem nejak extremne nadseny.Mam jeste ctyrkolu od Jeep,stim jezdim na snehu opravdu rad a v klidu.Kolega Hansen pise neco jineho asi ale na ctyrkolu nedam dopustit.
Ogar píše:Je ovšem skutečnost, že A8 nemají pohon pouze zadních kol, což si myslím není úplnou výhodou. Mám na myslí, jak novou generaci, tak předchozí.
a ještě na jednu pozitivní věc jsem si vzpoměl u A8, když byly přívalové deště a všichni stáli před velkou louži tak jsem zvedl auto vzduchem o 10cm a jel jsem dál, to samé v zimě ...jízda po schodech v A8 nebyl problém tak trošku Kurýr
Jasně, jsou to starý pekáče, ale jsou to 2005+ a navíc (podle internetu) nejméně problémové motory.. Opravdu jsou na tom A8 D3 se servisováním tak špatně? Z jakého důvodu jsou díly, jak zde bylo zmíněno, na A8 3x dražší než na E65?