Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rady ke koupi aneb proč koupit E38 a né E39

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#681 Příspěvek od Kail »

JaraX: Nojo,jenže u e39 je ta kvalita taky,je to Baworák,ještě k tomu ze stejný doby.Ty o tom mluvíš jak kdyby jsi srovnával e38 a Favorita :) .

Ale já zapoměl,u e38 se kola líp točej,kůže (ač stejná jako v e39) líp voní a z vejfuku míň smrdí :lol: .Tohle je fakt marný.Ukájej se tu vesele dál,já až budu mít někdy zase čas tak se přijdu pobavit :wink: .

Každej si koupí to co mu vyhovuje,ale myslet si že 95% lidí sou idioti a nepřijdou na tu geniální myšlenku jako ty.Škoda mluvit.

Snejk: Však on až si Jarda koupí něco jinýho tak bude básnit zase o tom.Už je takovej :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#682 Příspěvek od JaraX »

a o čem chceš básnit? že E65 je uplně někde jinde, to já dávno vím, to auto se s E38 nedá vubec srovnávat, E38 je proti tomu vykopávka, starej zmrd, ale E65 už nemá takovou duši .
Raisidlo77
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Bydliště: okolí Brna

#683 Příspěvek od Raisidlo77 »

Dělal jsem a dělám strojařinu + se v E38 taky hrabu skoro výhradně sám.. a chápu to, co se snaží JaraX říct Kailovi.

Je kvalita a kvalita, a dimenzování je věc mocná. To že použije ložisko ze stejného materiálu od stejného výrobce chápe Kail jak ostejnou kvalitu, ale že je to ložisko dimenezovaný v E38 na víc bud konstrukčně, nebo tím že mín zatížený (v obou případech = vyšší životnost) tak se zase dostáváme k tomu, že je "kvalitnější" protože i když se zdá stejný, prostě víc vydrží.

*S ložiskem mě napadá jen příklad - jestli je dvouřadý oproti jednořadýmu, se silnějšími kroužky nebo větší nebo cokoliv, to je ted fuk jaký způsobem to konstruktér dimenzuje.

Chápu proč si někdo vybere E39 a někdo E38, ale na tom všem něco je.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#684 Příspěvek od Snejk »

ale notak ja mu fandim, dyt ma pravdu. a potvrzuje se to porad... proste kolem 100 000kč lepsi auto neporidis... pokud chces bmw a pohodli a spolehlivost, tak e38 ... proc delat kompromisy?
kdo chce kombik tak at necte dal .. pro nej to neni protoze proste kategorie e38 mu (nastesti) nic nenabizi... takze tady ste v 7er sekci, majitele kombiku a nebo lidi touzici po kombiku, at navstivi svou skupinu...
tady se prost erozebira rozdil mezi e38 a 39 sedan... a logicky... v cem je e39 sedan (kolem 100 000kč) lepsi? hm? no? nic...
takze se tu muzete treba pozabijet :)
Nekoho to muze urazet ale tohle je diskuze o konkretnich dvou autech... jestli to tu nekdo chce srovnavat s favoritem nebo S8 tak to je proste mimo...
Kaile chce to ten pohled cloveka, kterej proste chce koupit bmw za cca 100 000 a nevi jestli e39 nebo 38 a nechce kombika...
tezko se do toho muzes zapojit ty, kterej ani to jedno auto nechces, nebo to srovnavas s tim ze bys dal prednost novejsimu modelu... ti, pro ktere je tohle urceno to chtej, a na novejsi nemaj a ma jim to pomoct se rozhodnout...
ja mam e38 rad... ale uz mam na e65 a tak ji mam ale spousta na ni nema, ja mit na f02 tak uz ji mam davno a taky se sem nepudu nikomu smat ze ste kokoti co se tu hadate kdyz f02 je stejne stokrat lepsi jak tyhle dve stary mrdky (vc.e65)...
ale kdyz za mnou nekdo prijde s tim ze co si ma koupit za 100 jestli 38 nebo 39 tak mu nebudu 39 chvalit... proste ho rovnou poslu pro poradnou 38..
kdyz za mnou nekdo prijde s 500 000 tak mu nebudu cpat e38 ale rovnou nejakou poradnou e66 .. .ale nikdy mrdku jako je e60,90 atd...
proste ja razim ze za svy prachy chci dostat nejvic... a kde dostanu nejvic? no jen v nejvyssi rade... a tak to je...
samo ze pokud ten clovek chce kombik tak mu nebudu cpat e66 :)
to samy kdyz je to zavodnik co je jeho touha tvrdej podvozek a nejlip Mko...
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#685 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Taky se přidám,rozhodoval jsem se už před cca 4-5lety jestly koupím E38 nebo E39.Bohužel se pak přihodilo pár událostí a auto muselo jít stranou.Celé ty roky jsem sledoval co a zakolik se prodávalo jak unás,tak v D.Většinou jsem koukal hlavně po sedmičkách,ale když byl čas a nebo nuda tak i po pětkách.No mezi pětkami jsem tu a tam našel za rozumnou cenu solidně vypadající kousek s dobrou výbavou (na daný model).U sedmiček je to horší,protože jich bylo vyrobeno míň a s velkou výbavou dneska sehnat pěkný kousek je velký problém,nebo stojí ranec.Přeci jen u pětky jsem ochotný udělat nějaký kompromis,ale u sedmičky už bych chtěl víc.Např.EDC,dvojitá okna,nez. topení ...a to už má málokterá.A argument že to jde dodělat neberu,to že to zvládnete vy dva (Snejk a JaraX) neznamená že to dokážou jiní.

Já osobně najezdím cca 800km měsíčně,jenom po klikatých okreskách.Na dálnici se dostanu jednou za rok a ještě jedu s rodinou,takže víc jak 150km/h nejedu.
S autem jezdí i moje přítelkyně,tudíž potřebuju aby se sním dalo rozumně zaparkovat všude,což už je u sedmičky taky problém.Když ti z řady někde vyjede normální auto velikosti Octávie tak se tam s pětkou ještě nacpu,ale se sedmou už těžko.To samé na té okresce,když jede proti autobus nebo kamion,nebo na mé straně cyklista a proti osobák,tak je to tak tak,ale vejdu se a nedovedu si představit jet sedmou.
To jsou prostě ty důvody proč jsem zvolil E39 a né E38,i když se mi E38 líbí víc.
A zaslepenost JaraXe beru s nadhledem,protože pamatuju doby kdy tady hlásal že TDS je nejlepší motor na světě :lol:
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#686 Příspěvek od Pavel 528 »

No take to vidim,jako totalni zaslepenost JaryX a vnucovani jednoho typu auta a to e38.
Hlasky typu,ze je e38 modernejsi jsou totalne k smichu,protoze uz zvenku je videt,ze e38 diky treba listam pod dverma ci chomovejm listam na naraznikach a zastaralejsim interierem je proste starsi/ono doba predstaveni modelu verejnosti je take znama.. :D oproti e39
e38 je proste stara hranata mrcha a e39 je naopak jedno z nejhezcich BMW .
Na designu e38 je videt zub casu konce 80 a zacatku 90let.
Kdezto e39 ikdyz je to 15let stare auto,tak ma i dnes ladne tvary.Samozrejmne idealne po face,kde tomu hodne pomohly predni a zadni svetla.M paket jeste fajn,ale to uz jsme jinde...
E38 moc face ani nepomohl,protoze to skoto poznat neni...

Interier v e38 je celkove humpolacky a vse je proste velky.
Parkovani po Praze je skoro scifi,protoze je to parnik na dalnici...

Souhlasim,ze do e38 slo teoreticky nacpat lepsi vybavu,nez do e39,jenze kolik takovejch je? a pokud ji budes schanet,tak bude stat 200 i mozna vic,coz je jaksi zcela mimo misu,dat za e38 takovy penize..
A dale jeste kolik je jich v dobrem stavu?

Toto zrovnatak plati o e39 a ceny mohou by od 30tis za totalni pelech po 250tis/sice asi nadhera,ale opet nesmysl davat tyto prachy za e39,pac je to pozdeji zcela neprodejne...

Takze shrnuti je takoveto,ze obe auta jsou dobra,jen si kazdy musi uvedomit na co to auto chce a kolik chce dat za servis....

Jinak to,ze je na e38 vse levnejsi je totalni zhovadilost co tady JaraX pise a je to zcela matouci pro eventuelni kupujici at uz e38 ci e39...

Tak a ted do me :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#687 Příspěvek od JaraX »

na todle už mrdam, ted tě přenechám snejkovi.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#688 Příspěvek od JaraX »

a vubec, co se sem serete, todle je sedmičková sekce, tak vypadněte s pětkama a hotovo, kdo chce sedmičku at si jde sém, tragédi do pětek :D
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#689 Příspěvek od Pavel 528 »

JaraX píše:na todle už mrdam, ted tě přenechám snejkovi.



pac proste to co jsem napsal je realita :D

samopritlacny sterace a satelitni hodiny nepotrebuju :D

a vybava co mam ve face 530d individual mi opravdu vyhovuje :wink: a spotreba kolem 8l po Praze taky :D

ono je to spis o tom,na co to auto kdo potrebuje,pokud budu brazdit dalnice po DE stovky km denne,tak si asi 7er poridim,ale po meste je to hruza...samozrejmne 3er je zase mala,takze optimum je 5er a proto ji hosi z BMW kdysi zacali delat a delaj dodnes :D
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#690 Příspěvek od Deathbox »

to se člověk vždy pobaví :D
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#691 Příspěvek od Kail »

Klasický případ člověka co jezdil vypelíchanou 36kou,pak si koupil nejlevnější otuzenou sedmičku a je z toho pořád vykulenej,co to auto dokáže.
A na ostatní pohlíží jako na póvl,přestože za cenu jeho auta se nedá koupit ani solidní Oktávka :) .


Aby to někdo nepochopil že se navážím do e38 - naopak,pro mně jsou e31,e32,e34,e38 nejlepší Báwa vůbec,a nejkrásnější.Jen je to prostě potřeba brát trošku s rezervou,s ohledem na stáří atd.
Tady ty hlášky sou fakt bomba :lol:
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#692 Příspěvek od Deathbox »

e38 už je dnes spíše o jakési vytříbenosti k tomuto modelu, či postoji a osobní líbivosti, něco jako e30 a dalších starších bmw, auto na denní ježdění vzhedem k ostaním autům dost o ničem, zastaralé, ale v tom to je a proto jsme tu vesměs všichni registrováni :wink:

Pro mě bmw končí konstrukčně rokem 2000, pro některé začínají a ostatní jsou pro ně o ničem, e39 už je na mě moc kulatá, ale kdybych chtěl kombi, tak jedině e39, za mě pořád raději e39, než hnusnou e65
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#693 Příspěvek od JaraX »

Pavel 528 píše:No take to vidim,jako totalni zaslepenost JaryX a vnucovani jednoho typu auta a to e38.
Hlasky typu,ze je e38 modernejsi jsou totalne k smichu,protoze uz zvenku je videt,ze e38 diky treba listam pod dverma ci chomovejm listam na naraznikach a zastaralejsim interierem je proste starsi/ono doba predstaveni modelu verejnosti je take znama.. :D oproti e39
e38 je proste stara hranata mrcha a e39 je naopak jedno z nejhezcich BMW .
Na designu e38 je videt zub casu konce 80 a zacatku 90let.
Kdezto e39 ikdyz je to 15let stare auto,tak ma i dnes ladne tvary.Samozrejmne idealne po face,kde tomu hodne pomohly predni a zadni svetla.M paket jeste fajn,ale to uz jsme jinde...
E38 moc face ani nepomohl,protoze to skoto poznat neni...

Interier v e38 je celkove humpolacky a vse je proste velky.
Parkovani po Praze je skoro scifi,protoze je to parnik na dalnici...

Souhlasim,ze do e38 slo teoreticky nacpat lepsi vybavu,nez do e39,jenze kolik takovejch je? a pokud ji budes schanet,tak bude stat 200 i mozna vic,coz je jaksi zcela mimo misu,dat za e38 takovy penize..
A dale jeste kolik je jich v dobrem stavu?

Toto zrovnatak plati o e39 a ceny mohou by od 30tis za totalni pelech po 250tis/sice asi nadhera,ale opet nesmysl davat tyto prachy za e39,pac je to pozdeji zcela neprodejne...

Takze shrnuti je takoveto,ze obe auta jsou dobra,jen si kazdy musi uvedomit na co to auto chce a kolik chce dat za servis....

Jinak to,ze je na e38 vse levnejsi je totalni zhovadilost co tady JaraX pise a je to zcela matouci pro eventuelni kupujici at uz e38 ci e39...

Tak a ted do me :D


tak za prve co se designu týče, E38 vypada furt kvalitně, E39 vypada strašně čínsky, hlavně poface, ty světla sou prostě hrozny, jakysi plastovy vylisky, to proti těm světlům na E38 hnus. jediny co je pěkny na E39 sou zadní světla u toura.

co se servisu týče, na E38 v pohodě koupíš FL světla xenony za 5-6k, koupíš je i na E39?
ani hovno
E39 ma plastové kliky dveří, lámou se jedna za druhou, pasujou tam z E38, proto jsem jich už taky tolik prodal :D
E38 je modernější především vybavou, věci které měla E38 dostala pak až E60, např hydrokufr apod,
ted jsem jezdil dva dny s E38 tour a parkovani je naprosto stejny, těch 5cm už tě nevytrhne, nepoznáš to, místo potřebuješ prakticky stejně široky, to zas lidi co s tim nikdy nejeli řeší jak je to "obrovsky" velkej skok je mezi trojkou a pětkou, to jo, trojka je obratná, vleze se všude, ale mezi sedmou a pětkou už ve velikosti je jen pár cm.
ještě k té modernosti beru i výbavu, né vzhled, OII je taky moderní auto vzhledově, vypada určitě nověji jak E38 i E39, ale technologicky je to zastaralý, proto je prostě E38 moděrnější, i když je starší,
přitlaky stěračů, nechceš, nepotřebuješ, ale kolikrát jsi jel s autem který je ma? kolik jsi najel v dešti?
to samý skal, dvojitý skla a vyhřívané čelní sklo pro mě znamenají že nemusím nikdy v zimě škrabat, nikdy jsem něměl v E38 škrabku ani jsem to nepotřeboval, a to je pro mě další rozdil proč sedmu, sere mě v zimě litat kolem auta jak kokot a škrabat, prostě počkám pul minuty než se zahřeje sklo, setřu a jedu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#694 Příspěvek od JaraX »

Rejchy píše:Taky se přidám,rozhodoval jsem se už před cca 4-5lety jestly koupím E38 nebo E39.Bohužel se pak přihodilo pár událostí a auto muselo jít stranou.Celé ty roky jsem sledoval co a zakolik se prodávalo jak unás,tak v D.Většinou jsem koukal hlavně po sedmičkách,ale když byl čas a nebo nuda tak i po pětkách.No mezi pětkami jsem tu a tam našel za rozumnou cenu solidně vypadající kousek s dobrou výbavou (na daný model).U sedmiček je to horší,protože jich bylo vyrobeno míň a s velkou výbavou dneska sehnat pěkný kousek je velký problém,nebo stojí ranec.Přeci jen u pětky jsem ochotný udělat nějaký kompromis,ale u sedmičky už bych chtěl víc.Např.EDC,dvojitá okna,nez. topení ...a to už má málokterá.A argument že to jde dodělat neberu,to že to zvládnete vy dva (Snejk a JaraX) neznamená že to dokážou jiní.

Já osobně najezdím cca 800km měsíčně,jenom po klikatých okreskách.Na dálnici se dostanu jednou za rok a ještě jedu s rodinou,takže víc jak 150km/h nejedu.
S autem jezdí i moje přítelkyně,tudíž potřebuju aby se sním dalo rozumně zaparkovat všude,což už je u sedmičky taky problém.Když ti z řady někde vyjede normální auto velikosti Octávie tak se tam s pětkou ještě nacpu,ale se sedmou už těžko.To samé na té okresce,když jede proti autobus nebo kamion,nebo na mé straně cyklista a proti osobák,tak je to tak tak,ale vejdu se a nedovedu si představit jet sedmou.
To jsou prostě ty důvody proč jsem zvolil E39 a né E38,i když se mi E38 líbí víc.
A zaslepenost JaraXe beru s nadhledem,protože pamatuju doby kdy tady hlásal že TDS je nejlepší motor na světě :lol:


to že je TDSo jeden z nejlepších motorů na světě, samozřejmě dieslových, s tím pořád souhlasím, bohužel už mají svojí léta za sebou a serou se jedno za druhym, ale motor to byl skvělej, vydržel všecko.
Trošku nechápu ten fenomén proč by měla mít sedma nutně vyšší vybavu než pětka, sedma má vyšší vybavu už jen tím že má víc přihrádek, že si mužeš podat kastlík k sobě, že ti hřeje sklo, že má pohodlnější sedačky apod.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#695 Příspěvek od JaraX »

nevím co tu řešíte, prostě se tu rozepsal rozdíl mezi E38 a E39, tak at si každej koupí co chce, ale to co jsem vypsal na první straně (viz níže) sou fakt a nic víc než fakta a kdo s tím nesouhlasí at se háda, ale komu prošli rukama obě auta tak teprve muže hodnotit, a né lidi co jim ta E38ková škatule nic neříká, protože si vozí prdel v E39, ji pro mě sou duvody proč si koupit E39, protože pokud chtěl pracovní auto na ježdění k zákazníkům ,tak to E39 tour jistí, to auto je prostě mnohem mín nápadný, ono jeslti je to cely černy bez jedinyho kusu chromu, nebo vznešený chromový, to dělá dost na pocitu co si o tom lidi myslí, nehledě na tom že jeslti toho auto jezdí sem tam někde a nebo jich člověk za den potká 30 taky, prostě E39 je nenápadnější, tour je praktičtější na vození bordela a pracovních věcí a na ježdění po českých cestách dostačuje, když člověk přežije to že prostě projetou díru víc ucítí jak v E38, v dešti pojede protože nemá přitlaky a oškrabe si v mrazu okna, ale to auto mu poslouží líp, protože nemusí všecko srát na zadní sedačky, naháže to do kufru a hotovo.
je to prostě přesně tak jak psal snejk, prostě pokud chce někdo auto kolem kila a chce luxus, chce komfort, nebudu mu radit E39 a pokud chce vozit kočárek, bordel, chce aby si na něj lidi tolik neotvírali hubu, poradím mu E39 tour. Prostě ty rozdily mezi těma autama sou takový jaký sou, někomu kompromisy nevadí a tak jezdí v pětkách a někomu vadí tak jezdí v sedmách a trojkách. a prostě jak píše snejk, proč radit nekomu kdo má pul mega at si koupí E38 když E65 je prostě někde jinde.
co se ceny jetých dílů týče tak je prostě vyšší proto že je mnohem vyšší poptávka, pokud nemužu něco ze sedmy prodat, první se dívám jeslti to pasuje na E39 a prodám to hned a za vyšší cenu, prostě ti lidi s E39 maj větší kupní sílu, jednak kvuli tomu že sou zvyklí že ty ceny sou víc vyšponovaný a prostě některý díly za ty ceny nekoupí a jednak proto že ty díly nejsou protože sou vykoupený, na sedmu se toho všude válí mraky.
ono třeba stahovačka na E65 stojí 4500 nová, na E38 6500 nová, jetá na E38 se prodává za litr a jetá na E65 za 3500, protože prostě nejsou

výhody E38
větší výbava za stejnou cenu
lepší provedení - nevrzající plasty, vše pěvnější a bytelnější, má o jedno tesnění na dvěřích víc jak E39 tzn menší hluk v autě při stejné rychlosti
má oproti E39 přitlaky stěračů, tzn lépe stírá při větší rychlosti
časteji vybavena webastem jako přihřívačem což u dieslových motorů výrazně zvyšuje životnost motorů
je pohodlnější, často má lepší lámací sedačky, nelámací sedačky sou stejné jak v E39 a v obou autech nepohodlné, nebrat ani v jednom autě
díky větší rezervě umožnuje namontovat větší LPG nádrž a tím i větší dojezd
oproti E39 má větší nádrž, tím padem i větší dojezd
technologická špička (celkem masakr pro fajnšmekry věci jako podsvícení klik optickým vláknem apod, dvojitej vysouvací kastlik,)
má víc odkládacích přihrádek, nikdy jich neni dost
lépe tlumí nerovnosti a má větší podelnou stabilitu
má lépe vyřešenou nivelaci(hydraulicky), u E39 je řešena né zrovna spolehlivou vzduchovou metodou.
E38 má kompletně celý výfuk z nerezu, tzn není třeba nikdy řešit
E38 má levnější jeté díly a o te ani nebavím o těch FL nebo Mpaketu u E39, nové díly stojí stejně
skoro vždy má skivak, výborné na vození stožárů
neucpávají se nikde žádné kanálky
díky přistupnosti věcí se snadněji dělá udržba jo svíčky, termostat, čidlo vačky apod.
E38 má středovou díru kol stejnou jako všechny ostatní BMW, narozdil od E39 která má atyp tudíž problém při shánění kol a nebo nutnost zvětšovat díry v kolech
E38 je vetší a má lepší deformační zony, většinou i víc airbagů
na E39 často praskají vnitřní kliky, řešením výměna klik za kliky z E38
E39 má hodně typů budíků, takže pokud odejdou shání se hůř než na E38, navíc jsou dražší
E39 nemá takové možnosti individualizace auta a maximální vybavy, takže pokud si člověk vzpomene něco dodělat většinou se to ani nevyrabi.
skupina lidi kolem E38 co radi se vším pomužou, srazy 7er v česku, 7er treffen v neměcku, klub 7er.cz

výhody E39
je o 21cm kratší a 6cm užší, pro někoho vyhoda při parkování
je malinko sportovnější, ale zase moc nemá EDC, tzn je tvrdá
má ve stejné motorizaci o cca 0,5 - 1l nižší spotřebu
lépe převeze pět lídi, sice nemá místo na nohy ale zase nemá uprostřed vyvýšenej zadní sedák, E38 je jen pro 4 lidi, nouzově převeze 5
kombík je velice praktickej
některé sedany mají sklopné sedačky
E39 pusobí méně nápadně, takže zapadne i mezi oktávkama, člověk nedostává takovou sadu v čem to jezdí.
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#696 Příspěvek od Player1 »

no doprdele :lol: Skvěle se bavím, jen s pár věcma nesouhlasím a uvedl bych je na pravou míru:

e39 (ta moje) nemá plastovy kliky, má taky nerez výfuk, skivak má, ale stožáry nevozím, středová díra kol mě nikdy nesrala - koupil jsem kola na e39 a nevím proč bych tam dával nějaky z e38...

Ještě se mi nezdají ceny dílů - to se bavíte (jarax, snejk) o dílech z vašich vraků na díly? Koukal jsem namátkově na ceny dílů z druhovýroby a vzdycky byly na e39 levnější. Nezkoumal jsem to moc (nemám potřebu to někomu dokazovat), ale asi 5 zásadních dílů jako tlumiče, chladič, čelní sklo, nárazník, blatník jsem porovnal.

A ještě pro hada... nevím proč by mělo být potřeba sundávat saharu a vrtuli při výměně termostatu u e39. Prostor je tam stejnej jak u sedmy - bavíme-li se o M62. Já jsem sundávat nemusel - a i kdyby, tak to pro mě není důležity, myslím, že už termostat nikdy měnit nebudu.

A pro Jardu - s těma stěračema přijedu vole a ulámu ti je :lol: Už jsem kdysi psal, že nevidím rozdíl mezi utřeným sklem do sucha u sedmy a utřeným sklem do sucha u pětky... ani při dvou kilech.

Jinak pokračujte, je to zábava sledovat :lol:
prodejM3
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 29.12.2008 01:00
Bydliště: Zlínský kraj

#697 Příspěvek od prodejM3 »

me satelitni hodiny vyhovujou :D
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#698 Příspěvek od T613 »

Player1 píše:A ještě pro hada... nevím proč by mělo být potřeba sundávat saharu a vrtuli při výměně termostatu u e39. Prostor je tam stejnej jak u sedmy - bavíme-li se o M62. Já jsem sundávat nemusel - a i kdyby, tak to pro mě není důležity, myslím, že už termostat nikdy měnit nebudu.


taky nevim co to mele, navic tyto dve veci sundat je srandovni prace oproti tomu povolit ty zadni srouby na termostatu

jinak dobre tema, jsem necekal ze to jeste bude pokracovat, nektere veci jsou fakt nekonecne :-)
Alois
Registrovaný
Příspěvky: 1073
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Ostrava

#699 Příspěvek od Alois »

Nekonečná je vždycky blbost Pepo... :D
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#700 Příspěvek od T613 »

Alois píše:Nekonečná je vždycky blbost Pepo... :D

to jsi rekl ty ... ja jsem to psat nechtel, vis jak :D
Odpovědět