Zdravím nadšence,
koupil jsem nově 750i e65, mám jí den v garáži. Prodejce autorizovaný mě nechal vůz otestovat samozřejmě, ale čeho jsem si všiml při první jízdě bylo to, že za studena motor lehce "cvakal", prý to bylo tím, že tam vůz dlouho stál a DEMO jízda byla má asi po 3 měsících, nicméně jsem apeloval na to, že kdyby po koupi problém přetrvával, vyřeší to, popřípadě vztahuje se zde záruka 6 měsíců.
Po koupi mě řekli že dolili olej jeste a ze by to mělo být ok, zahřátým motorem jsem lehce svištil ulicemi a opravdu se mi to zdálo ok, ale jakmile zajedu do uzavřeného prostoru (garáž) a lehce tůruji plyn, cvakání zde slyším stále, za studena se ozývá nejvíce, po zahřátí se volnoběh lehce stáhne a trochu cvakání odezní.
Podotýkám že jsem olej ještě nestihl vyměnit, nicméně je tam dolit 5w30 a auto má najeto 130 000 Km ofiko.
Jaké jsou Vaše odhady, známá nemoc s hydrošteli se snad tohoto motoru už netýká ? Popřípadě na co se mám připravit, poslechnu si Vaše zkušenosti než mě obchodníci budou vysvětlovat že to je tím, že tam strkám vypalovaná CD.
Děkuji.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 750i - "cvakání" v motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
King:
jojo, po 30 - 40 vteřinách se motor vždycky sklidní, protože to je nějak takhle nastavený, odezní hluk celkově, jede na méně otáček, vždycky po startu je hlučnější... to mě přijde nějak normální,
ale po celém dni jízdy když zajedu do garáže, kdy díky okolním stěnám se ke mě odrazem zvuk dostává v plné kvalitě zpět snadno zjistím, že tam je stále něco nezdravého, cvakavého...
no v pondělí jdu na výměnu, jestli se to nezmění, zajdu zpět do autorizáku, kde se obrátím na obchodníky, kteří mě odkáží na svůj ofiko servis, kde počítám mě bude sděleno, že je vlastně vše v pořádku, takže posléze zajedu do jiného servisu, kde se nechám slyšet dalším názorem a zde pak napíšu jak jsem dopadl.
jojo, po 30 - 40 vteřinách se motor vždycky sklidní, protože to je nějak takhle nastavený, odezní hluk celkově, jede na méně otáček, vždycky po startu je hlučnější... to mě přijde nějak normální,
ale po celém dni jízdy když zajedu do garáže, kdy díky okolním stěnám se ke mě odrazem zvuk dostává v plné kvalitě zpět snadno zjistím, že tam je stále něco nezdravého, cvakavého...
no v pondělí jdu na výměnu, jestli se to nezmění, zajdu zpět do autorizáku, kde se obrátím na obchodníky, kteří mě odkáží na svůj ofiko servis, kde počítám mě bude sděleno, že je vlastně vše v pořádku, takže posléze zajedu do jiného servisu, kde se nechám slyšet dalším názorem a zde pak napíšu jak jsem dopadl.
no rikam, kdyz tam das ten 5w40, nic tim nezkazis, mohlo by to pomoct, ale nenechavat ho tam dlouho, ja menil co 10tis km. Mozna tam jeste pri tom oleji udelej bezne servis - typu vzduchovy filtry, palivovej filtr, je ze spoda. Ja ho menil pri koupi ve 110tis km a byl puvodni, padaly z nej pekny sracky. Pak mozna tam jeste frknout plnou nejakyho kvalitnejsiho benzinu. A uvidis, pokud to bude dal delat bordel, pak ma vyznam to nejak dal resit.
PS: mozna co me jeste napada udelej i svicky. Ja dal 8x NGK, ty tam budou 100pro taky puvodni. To by mohlo taky pomoct, k posledni na kazdy strane je pekne debilni pristup.
PS: mozna co me jeste napada udelej i svicky. Ja dal 8x NGK, ty tam budou 100pro taky puvodni. To by mohlo taky pomoct, k posledni na kazdy strane je pekne debilni pristup.